5|Umbridge'in Yükselişi

1.1K 139 61
                                    

____________

Sabah büyük salonda kahvaltıya gittiğimizde Hogwarts öğrencilerinin çoğu huzursuzdu. Hermione Gelecek Postasını okurken neden olduğunu anladık.

''Bakanlığa izinsiz giriş. Bunun arkasında o olabilir.'' dedi Hermione kafasını gazeteden kaldırmadan.

''Kim olabilir?'' dedim bön bön bakarak.

''Kim olduğunu bilirsin sen.'' dedi Ron.

''Valla bilmiyorum ya, kim yapmış bunu?'' diye sordum.

''Kim olduğunu bilirsin sen.'' dedi Ron yine. Sinirlenmeye başlıyom ha.

''İyi söylemezsen söyleme lan.'' dedim. 

Sonra kafama dank etti.

''Haaa, pardon kardeş.'' dedim.

Hermione bu garip diyalog olurken hâlâ gazeteyi okuyordu. Harry ise geçen gün olanlardan dolayı pek bir durgun görünüyordu.

Hermione ''Ah hayır bunun arkasında o olamaz. Sturgis Podmore hayır ya.'' diye inledi ve Gelecek Postasını bize verdi.

''Sturgis Podmore? Hani şu başına saman konmuşa benzeyen adam, Yoldaş-''

Hermione ve ben aynı anda ''Ron şşt'' diye susturmaya çalıştık.

Üçlü Yoldaşlığı bilmeme şaşırdı.

''Bana güvenebilirsiniz.'' diye mırıldandım ve gözlerimi kaçırdım. Her seferinde böyle şeyler bilmeme şaşırıyorlardı ve canımı sıkmaya başladı.

Habere çok şaşırmış olan Harry ''Bir kapıdan geçmeye çalıştığı için Azkaban'da altı ay!'' dedi.

''Mal mısın oğlum? Sadece bir kapıdan geçmeye çalıştığı için olamaz.'' dedim.

''İyi de bu Yoldaşlık için çalışıyor. Belki ona kumpas kurmuşlardır?'' dedi Ron heyecanla.

''Hayır - dinleyin!'' dedi Hermione. ''Bakanlık onun Dumbledore'un adamı olmasından şüpheleniyor ve sonra onu bakanlığa çektiler. Yani kapıdan geçmeye falan çalışmıyordu! Belki de onu oraya getirmek için bir şeyler uydurdular!''

''Biliyor musun, doğru çıkarsa hiç şaşırmam.'' dedi Harry ve pek iştahsız görünerek yemeğine döndü.

Taa ki Hermione ''Ah hayır... Sirius!'' diye inleyinceye kadar.

Tam o anda James, Sirius, Remus ve Lily yırtık dondan çıkar gibi yanımızda belirdiler. Ya da benim dikkatimi yeni çektiler. Harry, gariplik olduğunu fark etmesin diye aynı mesafede kaldılar.

Bacaklarımın gıdıklandığını hissettim. Dikkat çekmeden masanın altına baktığımda uzayan kulakları fark ettim.

Adamlar sistemi kurmuş aga.

''Ne oldu?'' diye sordu Harry endişeyle.

Gazeteyi hayvan gibi çekip aldı ve gazete ortadan ikiye ayrıldı.

Babanın malı mı lan?

Sirius ile ilgili olan yazı, Hermione'nin elinde kaldı. Hermione fısıltıyla okumaya başladı. '' 'Sihir Bakanlığı'nın aldığı bilgiye göre azılı katil Sirius Black şu sıralarda Londra'da saklanmaktadır!' ''

Harry, alçak sesle ''Lucius Malfoy... Sirius'u animagus formunda peronda tanıdı.'' diye inledi.

Bu konu hakkında biraz daha tartıştık. Konuşma bittiğinde uzayan kulakların gittiğini hissettim ve nefesimi bıraktım.

Inside of Hogwarts | Harry PotterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin