19|Yıl Sonu

530 109 31
                                    

____________

''Şu Bakanlık nasıl U dönüşü yaptı ama.''

''Hiç şaşırmadım, Harry yine 'sağ kalan çocuk' oldu. Üstelik hiç suçları yokmuş gibi yazıyorlar!'' dedi Hermione.

Hastane kanadında yatarak Gelecek Postası'nı okuyorduk. 

Birkaç gün önce o gece Harry, Bakanlık'ta anne ve babasına veda edemeden gitmelerini izlemesinden hemen sonra daha önce hiç görmediğim bir öfkeyle Bellatrix'in arkasından koşmuştu.

Bir Allah'ın kulu da durduramamıştı onu.

Sonunda Voldemort da geldi, Dumbledore'la hayatımda görüp görebileceğim en inanılmaz düellolardan birini yaptı, sonunda da Bakanlık gördü.

#ŞÜKÜR

Bakanlık aynı zamanda Sirius'un suçsuz olduğunu da kabul etmek zorunda kalmıştı.

#ŞÜKÜR.

Tek sorun James, Lily, Remus ve Sirius'un veda bile edemeden gitmeleriydi. Harry o gece o kadar çaresizdi ki Peter'ın bile gitmesine üzülebilirdi, tek ihtiyacı olan şey ailesinden bir iz, bir işaretti...

''O zamanda dönme olayı nasıl olmuş bir daha anlatsana.'' dedi Ron.

Harry isteksiz ve üzgünce olayı tekrar anlatmaya başladı. ''Dumbledore'un dediğine göre Voldemort, geçen sene sonunda benim ve onun zihni arasında bir bağ olduğunu fark etmiş. Benimkine girmek için duygusal boşluklarımdan yararlanmanın kolay bir yok olacağını düşünmüş. Bakanlıktaki casuslarından birine Zaman Odası'na gidip oradaki zaman döndürücüleri kullanarak onları bu zamana getirmeleri emrini vermiş. Hogsmeade gezisinde annem, babam, Remus, Sirius ve Kılkuyruk bir şeyler döndüğünü fark etmiş. O sırada da Afrika'daki büyücülük okulunun İngiltere gezisi varmış. Oradaki dört öğrencinin saçını almışlar ancak her şey için çok geçmiş. Kendilerini birdenbire bizim zamanımızda bulmuşlar -''

''İyi ama, zaman döndürücüler zamanı ileriye götüremez ki. Bu nasıl oldu?'' diye sordu Hermione.

Bunun sebebini biliyordum ama kimseye söyleyememiştim. Olması gereken şeyleri değiştirdiğimde zaman ile ilgili şeylerde ters etki yaratmıştım. Voldemort onları bizim zamanımıza getirmeye çalışırken resmen ona yardım etmiştim. Düşündükçe kafayı yiyecek gibi oluyordum.

''Bilmiyorum. Voldemort bir yolunu bulmuştur herhalde.'' dedi Harry. ''Azkaban'dan en güvendiği müritlerinden biri olan Bellatrix'e bunu anlatmış ve zamanı geldiğinde zaman döndürücüleri yok etmesini söylemiş. O yüzden biz Zaman Odası'na girdiğimizde zaman döndürücülerin hepsi yok oldu. Sihir Bakanlığındaki casus odayı imha etmiş.''

''Sadece senin zihnine girmek ve kehaneti almak için bu kadar riski alması... O kehaneti gerçekten de istiyor olmalı Harry.'' dedi Ron.

''Kehanet ne diyor, Harry? Dumbledore sana söyledi mi?'' dedi Hermione.

Harry ''Şimdi söyleyemem.'' dedi yan yataklarda yatan Ginny, Luna ve Neville'ı göstererek.

''Sizi bilmem ama ben bayağı hırpalandım. İçimden geçtiler resmen.'' dedim sırtımı düzelterek.

Bakanlık'ta fark etmemiştim ama her şey bittikten sonra Hogwarts'a döndüğümüzde, ayağımın fena halde burkulduğunu hissetmiştim. Kaşım ve dudağımın kenarı kanıyordu. Şu an ise hafif morluklara dönüşmüşlerdi ama fazla belli olmuyorlardı. Umarım eve döndüğümde annem ve babam fark edemeden tamamen geçmiş olurlardı. Annemden bir sürü mektup alırken, babam bana hâlâ hiçbir mektup göndermemişti.

Inside of Hogwarts | Harry PotterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin