____________
''Bakın S.B.D sonuçları açıklandığında kimse aramasın ya da sormasın tamam mı? İyiyse zaten ben belediyeyle konuşup anons yaptırcam.'' S.B.D çok pis girecek gibime geliyor. Karanlık Sanatlara Karşı Savunma'dan kesin kalcam.
''Eğer o korkunç ihtiyar burada kalıp eğitimimizi etkilemeye devam ederse hepimiz sınavlardan kalacağız zaten merak etme.'' diye inledi Hermione.
Büyük Salon'da kara kara S.B.D stresimi dile getiriyordum.
İsyan etmelerim Angelina'nin Harry'e böğürmesiyle kesildi.
''Sen nasıl ceza alırsın? Antrenmanlar var, kendine hakim ol!''
Öyle bir böğürüyordu ki, Profesör McGonagall öğretmenler masasından kalkıp yanlarına geldi.
''Miss Johnson, ne cüretle Büyük Salon'da böyle çıngar çıkarırsınız?'' aha binaca sıçtık.
''Gryffindor'dan beş puan.''
Al ne dedim? Niye iç sesimi dinlemiyonuz lan öküzler?
''Ama Profesör - gitti cezaya bıraktırdı kendini yine -'' çocuğu 5 saniyede sattı la.
''Ne demek oluyor bu Potter?'' James dikkatlice Profesör McGonagall ve Harry'i dikizlemeye başladı. ''Ceza mı kimden?'' diye sordu Profesör McGonnagall.
''Profesör Umbridge'den'' dedi utangaç bir sesle.
Profesör McGonagall'ın yüzüne bakamıyordu haspam.
''Yani şimdi sen, geçen pazartesi sana yaptığım uyarıdan sonra, yine Profesör Umbridge'in dersinde kendini kaybettiğini mi söylüyorsun?''
''Evet'' dedi Harry gözlerini yerden ayırmayarak.
''Potter, kendini hakim olmalısın! Bu gidişle başını ciddi bir belaya sokacaksın!'' hocam ciddi misiniz?
''Gryffindor'dan beş puan'' wtf yine mi?
''Ama - ne -? Profesör hayır! Zaten o beni cezalandırıyor bir de siz niye puan alıyorsunuz?''
''Çünkü göründüğü kadarıyla cezaların senin üzerinde bir etkisi olmuyor! Tek bir kelime bile söyleme, artık şikayet istemiyorum, Potter! Miss Johnson, siz de ya bundan sonra bağrış çağrışınızı Quidditch sahasına saklayın ya da takım kaptanlığınızı kaybetme riskini göze alın!'' Profesör McGonagall öğretmenler masasına döndü.
Harry, Ron'un yanına oturdu. ''Ben her gece elimi deştiriyorum diye kalkıp Gryffindor'dan puan alıyor!''
''Şahsen ben kesinlikle sana katılıyorum, yani çok haksız yere puan alıyor hep.'' dedi James.
Ya he he senin yediğin haltları tahmin edebiliyorum.
Hermione tek bir kelime etmedi. ''McGonagall'ın haklı olduğunu düşünüyorsun, değil mi?'' diye sordu Harry.
Hermione gözünü Gelecek Postası'ndan ayırmadan ''Keşke senden puan almasaydı ama bence seni Umbridge'e karşı kendini kaybetmeme konusunda uyarmakta haklı.'' dedi ve ekledi ''Senden daha önce puan aldı mı?'' diye sordu James'e.
''Ben - yok daha önce görmüştüm öğrencilerden puan aldığını.'' dedi James hemen.
____________
Tılsım dersi sakin geçti. Biçim Değiştirme'ye girdiğimde yazı altlığıyla köşede oturmuş bir Umbridge görmeyi beklemiyordum.
''Harika, Umbridge'in belasını bulduğunu görelim bakalım.'' diye fısıldadı Ron.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Inside of Hogwarts | Harry Potter
Fiksi PenggemarBade, dört yıldır Hogwarts Cadılık ve Büyücülük Okulu'nda istemeden de olsa öğrenim gören bir genç kızdır. Karanlık Lord'un dönüşü ile kızın bütün arkadaşlarının hafızası silinir ve sil baştan Hogwarts Cadılık ve Büyücülük Okulu'nda, herkesin kader...