____________
O gece yemekten sonra ortak salona girdiğimizde Angelina ''Quidditch antrenmanı yok.'' dedi.
Şaşırmış olan Harry ''Ne? Ama sinirlerime hakim oldum. Ben ona hiçbir şey demedim.'' dedi.
''Biliyorum, sadece düşünmek için zamana ihtiyacı olduğunu söyledi.'' dedi Angelina.
''Ya evlenme teklifi mi ettiniz kadına, ne bu havalar? Slytherin'e izin veriyor ama?'' dedim.
Tüm günün doluluğu ve yorgunluğuyla kendimi koltuğa attım. Ergenlik tribine girip hiçbir şey yapmadan koltukta şöminede yanan ateşi izlemek istiyordum. Taa ki aklıma Snape'in verdiği iksir ödevi gelene kadar.
Ödevi çıkarıp çalışmaya başladım. Dikkatimi dağıtan şey James ve Sirius'un, Fred ve George'un şaka malzemelerinden aldıklarını görmek oldu. Gözlerimi kısıp izlemeye başladım.
''Tamam o zaman bir tane Kusturan Pastiller, ''
''Bir tane Burunkanatan Nugat,''
''İki tane de Bayıltan Lezzetler -''
''Anında Karanlık Tozunu unuttunuz.'' diye araya girdi Remus.
''Haa evet iki tane de Karanlık Tozu alalım.'' dedi James.
Noluyor lan? ''Hayırdır?'' bakışlarımı onlara attım. Omuz silktiler hemen Lily'e döndüm.
''Gece sonunu bekle.'' diye mırıldandı.
''Ne bok yiyeceksiniz lan?'' dedim.
''Kötü bir şey değil. Gör bak teşekkür edeceksin.'' dedi.
Allah'ım nolur okul havaya uçmasın amin.
Hermione de aynı şekilde kuşkulu biçimde izliyordu. Aldıkları şaka malzemelerinin parasını ödediler ve yanımıza geldiler.
''Eee bu sabah neyden bahsediyordunuz?'' diye sordu Remus.
Hermione çatık kaşlarını indirdi, çantasından parşömen ve kalemi çıkardı.
''Geçen gece Harry ile bir konu hakkında konuşmuştuk. Siz de buradaydınız hatırlıyorsunuzdur, büyük ihtimalle?'' dedi.
Kafalarını salladılar.
''İşte, Harry onu kabul etti. Siz Hogsmeade'e gelemeyince gruba isminizi yazdıramadınız tabii. İşte, katılmak isterseniz buraya isminizi yazıp imzalamanız yeterli.'' dedi Hermione.
Parşömenle tüy kalemi onlara uzattı. Tereddüt etmeden sahte isimlerini ve imzalarını attılar.
Lucy Edwards
Samuel White - Dur bir dakika Sirius sahte soy adını White mı yaptı? Gerçekten mi? Sirius'a tiksinen bakışımı attım.
Joshua Porter - Mükemmel yaratıcılık ayakta alkışlamak istiyorum.
Ryan Lewis
Hermione rahatlamış göründü. Eğer katılmazlarsa sıkıntı çıkar diye korkmuştu sanırım.
''Bu toplantıların nerede olacağı belli mi? Yani bir yer bulabildiniz mi?'' dedi Lily.
''Hayır ama arıyoruz.'' dedim kısaca.
James saatine baktı ''Bizim gitmemiz lazım Umbridge cezaya bekliyor.'' dedi.
Ama ceza almamışlardı ki. Sorgulayan bakışlarıma ''Sonra'' der gibi cevap verdiler. Cidden sinirlenmeye başlamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Inside of Hogwarts | Harry Potter
Hayran KurguBade, dört yıldır Hogwarts Cadılık ve Büyücülük Okulu'nda istemeden de olsa öğrenim gören bir genç kızdır. Karanlık Lord'un dönüşü ile kızın bütün arkadaşlarının hafızası silinir ve sil baştan Hogwarts Cadılık ve Büyücülük Okulu'nda, herkesin kader...