____________
Dumbledore, Harry'i son kez çağırmıştı. Zamanı gelmişti. Birazdan Harry gelip Hortkuluk aramaya gideceklerini söyleyecekti ve bu gece her şey bitecekti. Ben ortak salonda gerginlikten volta atıp dururken, Ron ve Hermione oturuyorlardı.
Sonunda ''Neden bu kadar gerginsin?'' diye sordu Hermione.
Tam ağzımı açacağım sırada portre açıldı ve Harry bir hışımla ortak salona girdi.
''Harry, iyi misin?'' dedi Hermione birden ayaklanarak.
Harry ''İyiyim.'' deyip hızlıca yatakhaneye çıktı.
''Neler oluyor?'' dedi Ron.
''Zamanı geldi, Ne-Olduğunu-Bilirsin-Sen'i aramaya gidecekler.'' dedim.
Ağızlarını açıp daha çok soru soracakları sırada Harry merdivenlerden geri indi.
Hogwarts'ta Cisimlenmeyi mi öğrendin kral?
''Fazla vaktim yok dinleyin.'' dedi. ''Dumbledore bu gece burada olmayacak,''
''Malfoy ve Ölüm Yiyen her ne çeviriyorsa onu yapmak için önleri açık olacak. Onlara engel olmalıyız.'' diye Harry'nin cümlesini tamamladım.
Harry onaylayarak kafasını salladı. Çapulcu Haritası'nı Hermione'nin, Felix Felicis'i de benim elime tutuşturdu.
''Felix Felicis'i aranızda paylaşın, Ginny'e de verin. Benim adıma ona hoşça kal deyin. Gitmeliyim, Dumbledore bekliyor.''
Ron ve Hermione herhangi bir tepki verebilmek için çok şaşkındı.
Harry'nin omuzlarından tuttum. ''Çok dikkatli ol.''
''Bana bir şey olmaz, yanımda Dumbledore var.'' dedi.
Midemin ters döndüğünü hissetmiştim. Umarım olmazdı...
''Harry dur!'' dedi şoktan çıkmaya çalışan Hermione.
''Neler olacağını bilmiyoruz -'' diye başladı Ron ama Harry hemen sözünü kesti.
''Bade biliyor. Sizin yanınızda da o varken bir şey olmaz biliyorum.'' dedi ve güven dolu bakışlarını bana gönderdi. Bütün damarlarımda gerginliği hissedebiliyordum.
''Sonra görüşürüz.'' dedi ve hızlıca yanımızdan ayrıldı.
''Eğer dediklerinden bir şey anladıysam ne olayım.'' dedi Ron.
''Hermione D.O. üyelerine sinyal gönder.'' dedim ve Çapulcu Haritası'nı elinden aldım.
''Bütün ciddiyetimle yemin ederim ki hayırlı bir şey düşünmüyorum.''
Ron da yanıma geldi ve benimle beraber haritayı taramaya başladı. İhtiyaç Odası'nın yakınlarında kimse görünmüyordu.
''Malfoy ortak salonunun dışında görünüyor.'' dedi.
Gerçekten de öyleydi. İhtiyaç Odası'ndan bilmem kaç kat aşağıdaydı. O an Malfoy'un bundan aylar önce bana dediği bir şey aklıma geldi.
''Sen beni takıntı haline getirmişsin, bugün maçta olmayan tek kişi ben değildim.''
Gözlerim tekrar İhtiyaç Odası'na kaydığında donup kaldım. Blaise Zabini yazıyordu. Aylar sonunda orada bir isim görüyordum. Heyecandan titreme gelmişti.
Ron ve Hermione'yi dürtüp ismi kaybolmadan göstermeyi başardım. İhtiyaç Odası'na girdiği için ismin kaybolduğunu varsaydım.
''Blaise mi?'' dedi Hermione.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Inside of Hogwarts | Harry Potter
FanfictionBade, dört yıldır Hogwarts Cadılık ve Büyücülük Okulu'nda istemeden de olsa öğrenim gören bir genç kızdır. Karanlık Lord'un dönüşü ile kızın bütün arkadaşlarının hafızası silinir ve sil baştan Hogwarts Cadılık ve Büyücülük Okulu'nda, herkesin kader...