35|Son Perde

1K 128 409
                                    

Veee geldik oyunun sonunaaa...

Böyle veda gibi olan şeylerde ne denir tam bilmiyorum ama bodoslama girelim bakalım.

Bu hikayeyi yazarken birçok şeyden esinlendim. Bade karakterini yaratırken, bazen kendimle, bazen de kendimle tamamen alakasız şeylerle bağdaştırarak bu karakteri ortaya koydum.

Hikayenin konusu, gidişatı ve hayran kurgu çapında olan olaylar ise tamamen hayal gücüme dayanıyor. Çoğunlukla Harry Potter'dan, bazen Marvel evreninden, bazen Disney'den, bazense tamamen alakasız şeylerden esinlenerek gidişatı belirleyip yazdığım bir hikaye oldu.

Açıkçası kalemimin öyle çok güçlü olduğunu düşünmüyorum. Çok mükemmel ve kusursuz bir hikaye yazdığımı da düşünmüyorum. Sadece hayal gücümün akışına bırakıp akıcı, komik ve eğlenceli bir hayran kurgu ortaya koymaya çalıştım ve artık sonuna geldiğini düşünüyorum.

Aslında hikayeyle ilgili bir sürü alternatif evren, one-shot ve benzeri şeyler yapılabilir. Çoklu evrenler gibi şeyler de yapılabilir, onlar da aklımda. Ama tadında bırakıp güzel bir şekilde final yapmak istedim.

Bölüm boyu bana doğru sağlı sollu sövmelerinizi şimdiden duyabiliyor gibiyim sdjksdjsdjlkdsdsjk

O zaman ben daha fazla boş yapmadan finale geçelim artık, iyi okumalaar.

####

Bir süre boyunca olduğum yerde mal gibi kaldım.

Boğazımı temizleyip ''Oldu o zaman, gideyim ben, iyi günler.'' dedim ve ileri hamle ettim.

Bu bir hataydı çünkü adımımı atmak, gitmek istediğim merdivenin yönünü değiştirmişti ve bunu kendi isteğiyle yaptığından şüpheliydim.

Dumbledore'un odasının önündeki taş heykel yeniden hareket etmeye başladı.

''Çok ısrar ettin, bir bakayım bari.''

Heykelin arkasındaki sarmal merdivenlerden tedirgin bir şekilde yukarı çıktım.

''Bismillahirahmanirrahim.''

Oda hatırladığım gibi daire biçimindeydi ve şansıma kimse yoktu.

O zaman bana fısıldayan şey neydi?

Portreler boştu, Düşünseli önümde duruyordu. Harry öküzü kapatmayı unutmuştu büyük ihtimalle.

''Amelia Lily Potter.''

Kafamda yine o fısıltılı sesi duydum. Gözlerim Dumbledore'un masasına kaydı çünkü adımı fısıldayan ses oradan geliyor gibiydi. Masada bir kitap vardı. Koşarak oraya gittim.

Bu Dumbledore'un bana bıraktığı kitaptı, ses ondan geliyordu.

Gümüş cildi ve deri işlemesiyle masanın üzerindeydi ama kitabı Hermione'nin çantasına koymuştum.

Nasıl buraya geldi ki bu aq?

Tedirgin bir şekilde kapağını açtım ve açtığım anda bir gariplik olduğunu fark ettim.

Kitabın içindekiler bölümündeki büyülerin çoğu kalkmıştı, yerine anlamlandıramadığım garip başlıklar gelmişti. Kitap tepeden tırnağa değişmişti.

Paralel Evrenler

Esas Olan ve Değiştirilemeyen Evrenler

616 Evreni

Kaderin Döngüsü

Değişimler

Gerçek Evrenin Dengesini Bozmak

Inside of Hogwarts | Harry PotterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin