____________
Sezonun ilk Quidditch maçı olan Gryffindor-Slytherin karşılaşmasına az kalınca okulu bir heyecan kapladı. Aynı zamanda Angelina antrenman yapmakta ısrar ettiği için D.O. toplantılarına da ara verilmişti.
Okulun tüm binaları ve bina başkanları maçın sonucuyla hararetle ilgileniyorlardı. Profesör McGonagall bile ödev vermeyi bırakmıştı. O yüzden şu sıralar sülalem rahat moddaydım. Keşke her zaman Quidditch maçı olsa diye düşünüyordum.
Koridorlarda yürürken Slytherin'ler Harry ve Ron'a laf atıyorladı
''Hastane kanadında kendine bir yer ayırttın mı Weasley?''
''Potur dikkat et de Snitch'i yutma.''
''Çıkışta ağzınıza sıçacam olum.'' dedim sinirle. Harry pek takmıyordu ama Ron ciddi anlamda heyecanlanıyordu. Bazen utançtan kırmızı oluyordu.
Maç sabahı hava açık ve soğuktu. Kızlar yatakhanesinde bile herkes maç hakkında konuşuyordu. Sonunda cidden konuşmalardan bunaldım. Hermione de benim kadar bunalmış gibiydi, birlikte ortak salona gittik.
Ron çok solgun görünüyordu. Çocuk soğuk soğuk terliyordu lan ''İyi misin len tirrek?''
Sadece başını evet anlamında salladı.
''Hadi Ron sadece iyi bir kahvaltıya ihtiyacın var.'' dedi Hermione moral verircesine.
Büyük Salon'a gittiğimizde herkes maç hakkında konuşup Slytherin ve Gryffindor binasını gömüyordu. Cehennemde yanacaksınız lan. Slytherin'ler içeri girdiğimiz andan itibaren yakalarındaki taca benzeyen rozeti gösterdi. Jetonum düşmeye çalışıyordu sanki ama düşmüyordu. Bön bön bakarak Gryffindor masasına gittim.
Kırmızı-altın renklere bürünmüş olan Gryffindor masasına gittiğimizde Herkes Harry ve Ron'a tezahürat yapmaya başladı. Ben de alkışlayanlara katıldım. Ron kusacak gibi bir ifadeyle masaya oturdu.
''Kusacaksan kova getiriyim.'' dedim dalga geçercesine ama beni ciddiye aldı.
''Ha yok sağ ol.'' kaşlarımı çattım bu cidden normal değildi.
''Kendini nasıl hissediyorsun?'' diye sordu Ginny.
Ron kendini önündeki mısır gevreğinin sütüyle boğmaya çalışacak gibi görünüyordu.
''Heyecanlı sadece.'' dedi Harry, Ron'un yerine.
Hermione samimi bir şekilde Ron'un yanına gitti yüzüne tebessüm yerleştirerek ''Hey, bu iyiye işaret, insan biraz heyecanlanmayınca pek başarılı olamıyor. Hem ben eminim iyi bir iş çıkaracaksın.'' dedi.
Ron da zoraki Hermione'ye tebessüm etti.
Angelina, Harry ve Ron'un yanına geldi ''Hazır olduğunuzda, doğruca sahaya çıkıp şartları kontrol ediyoruz, sonra da üstümüzü değiştiriyoruz.'' dedi.
''Tamam birazdan geleceğiz.'' dedi Harry ve Ron'a bir şeyler yemesi için ısrar etmeye devam etti.
Sonunda dayanamadım ''Lan aç acına maça çıkılır mı?'' deyip ağzına ne gelirse tıktım. ''Dur lan zeytinsiz olmaz.'' sonra da kadehteki suyu Ron'a verdim.
''Gerek yok aşağıda içerim zaten.'' dedi.
''Olmaz bu okunmuş su.'' dedim ve okunmuş suyu içmesi için zorladım.
Önümüzden Slytherin bir kız geçti ve yakalarındaki rozete dikkatlice bakabildim sonunda.
Kralımızsın Weasley
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Inside of Hogwarts | Harry Potter
FanficBade, dört yıldır Hogwarts Cadılık ve Büyücülük Okulu'nda istemeden de olsa öğrenim gören bir genç kızdır. Karanlık Lord'un dönüşü ile kızın bütün arkadaşlarının hafızası silinir ve sil baştan Hogwarts Cadılık ve Büyücülük Okulu'nda, herkesin kader...