____________
Noel geçtiği için neşem ne kadar azalsa da Hogwarts'a daha mutlu başlayacağım da bir gerçekti. Ama aynı şeyi yetişkin Sirius için söyleyemezdim. Suratsız olmaya başlamıştı, sessizdi ve bazen saatlerce Şahgaga'nın odasında kalıyordu. Harry, genç annesi ve babasına mesafeli gibi davransa da sürekli onların yanında olmaktan kendini alamıyor gibiydi. Bu durum James ve Lily'nin canlarına minnetti. Onlar da sürekli Harry ile beraber olmak istiyorlardı.
Hermione, bunu ona söylediğinde Harry, ''Zorunluluktan.'' gibi bir şeyler geveledi. He amk anlamıyoruz malız çünkü biz.
O değil de Allah bilir kurbağa kaç tane kararname çıkarmıştır...
Tatilin son günü, Harry ve Ron büyücü satrancı oynarken, Çapulcular, Lily, Hermione, Ginny ve ben de öküzün treni izlediği gibi onları izliyorduk. Tabii ki de Ron yeniyordu.
Harry, son gayret ''Ez onu - ez, o sadece bir piyon, budala.'' derken, Mrs Weasley gelip ''Harry, canım, Profesör Snape mutfakta. Seninle konuşmak istiyor.'' dedi.
Harry ve James'in ağzı ardına kadar açıldı. Lily kaşlarını çatmış, Remus ve Sirius'un kaşları havaya kalkmıştı. Ginny, Hermione ve Ron da çok şaşırmış görünüyordu.
''Snape mi?'' dedi Harry ve James aynı anda.
Mrs Weasley, Harry'e bakarak ''Profesör Snape canım, hadi gel, fazla kalamayacağını söylüyor.'' dedi.
Mrs Weasley odadan çıkınca, Ron, ''Bir şey yapmadın, değil mi?'' dedi.
''Hayır!'' dedi Harry.
Harry odadan çıkarken ''Ben de geleceğim.'' dedi James.
''Otur oturduğun yerde.'' dedi Remus.
''Hayır, gerek yok, gerçekten.'' dedi hâlâ şaşkın görünen Harry.
James yine de aşağı inmeye çalışırken Remus onu tutuyordu.
''Sen ne olduğunu biliyorsundur herhalde.'' dedi Hermione kuşkuyla bana bakarak.
''Biliyorum ama söylememe gerek yok çünkü birazdan Harry size söyleyecek zaten.'' dedim.
''Ben aşağı iniyorum.'' dedi James ve odadan çıktı. 2 salise falan tereddüt ettikten sonra Lily de çıktı.
Derin bir iç çekip ''Yürüyün.'' dedim.
Lily, kapalı mutfak kapısının önünde duruyordu.
''Çatalak girdi mi?'' diye sordu genç Sirius.
''Evet.'' dedi son derece gergin görünen Lily.
Lily dudağını ısırdı, mutfağa girmeye karar verdi. Tam içeri gireceği sırada Weasleyler eve geldi. Mr Weasley, üzerine bir yağmurluk giydiği çizgili pijamasıyla ağzı kulaklarındaydı.
''Baba!'' dedi Ginny ve Ron aynı anda.
''Sürpriz!'' dedi Mr Weasley.
St Mungo'dan beklenen süreden daha erken çıkmıştı.
Mrs Weasley, ''Dikiş denilen şeyi kullanmasa daha erken çıkacaktı.'' dedi suçlayan bakışlarla.
''Diğer Sirius ve Harry nerede? Onlara da güzel haberi vermek istiyorum.'' dedi Mr Weasley.
Lily, mutfak kapısını işaret ederek ''Oradalar.'' dedi
Mr Weasley, coşkuyla mutfak kapısını açtı. ''İyileştim! Tamamen iyileş -'' sözleri yarım kaldı çünkü mutfakta tuhaf ama aynı zamanda tahmin ettiğim bir görüntü vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Inside of Hogwarts | Harry Potter
FanficBade, dört yıldır Hogwarts Cadılık ve Büyücülük Okulu'nda istemeden de olsa öğrenim gören bir genç kızdır. Karanlık Lord'un dönüşü ile kızın bütün arkadaşlarının hafızası silinir ve sil baştan Hogwarts Cadılık ve Büyücülük Okulu'nda, herkesin kader...