Puszi mindenkinek!
Nagyon nagyon régen írtam már ehhez a témához, úgyhogy most már éppen itt van az ideje, hogy felkeltsem álmaiból.
És ezt nem mással fogom megtenni, mint egy véleménnyel. És ez most kivételesen nem sorozatról vagy könyvről fog szólni, még csak nem is filmről.
Csipkerózsika csókját Brian Kinney fogja adni a blognak. (Lehetek Csipkerózsika? Légyszi légyszi!! - Na jó, csak vicc volt. xD)
Nem tudom hányan ismerik A fiúk a klubból című sorozatot. Szóval ha esetleg Brian neve nem jelent nektek semmit, akkor jelzem, hogy ebben a sorozatban megtalálható.
A sorozatnak öt évada van és éppen tegnap néztem meg az utolsó epizódot (úgyhogy most érzelmi válságban szenvedek xD). Brian az egyik főszereplő és nem mellesleg egy nagyképű, egoista, ami a szívén az a száján típusú karakter, DE mindemellett egy überhiperszuperkirály pasas.
Esküszöm nem értem, hogy miért találom meg mindig az idősebb pasikat, de hajlamos vagyok kisebb-nagyobb imádatba bocsátkozni velük kapcsolatban. (Na persze nem mindegy, hogy kiről van szó.) A színészek közül mindig őket szúrom ki (pl. Johnny Depp).
Szóval, ebből már le is vághattátok, hogy Brian sem épp mai gyerek. A sorozat kezdetén Brian huszonkilenc éves.
DE KIT ÉRDEKEL, HA ÍGY NÉZ KI!!! 😍
Mellesleg, a második kép a telefonom háttere. Hihi... 😁
Igazából főleg a hajába szerettem bele. Ez a tipikus „dejólennebeletúrni haj". Viszont mivel beletúrni (sajnos) nem áll módomban, csak messziről imádom.
Amúgy a sorozat melegekről szól, csak a félreértések elkerülése végett.
Brian Kinney karakterét Gale Harold alakította. (Aki egyesek állítása szerint valójában a heterók táborát erősíti, de én azért mégis csak úgy gondolom, hogy van ebben valami turpisság. Öt évnyi meleg forgatás után nem olyan biztos az kérem szépen. Ráadásul szinte semmit nem lehet tudni a magánéletéről, úgyhogy tényleg csak találgatás marad, hogy meleg-e vagy sem. De nekem végül is mindegy. A lényeg, hogy van.)
YOU ARE READING
Kritikák, vélemények, meg ilyesmi... 😊
RandomItt olyan írásokat találhattok, amikben a saját élményeimet osztom meg fimről, könyvről, egy bizonyos eseményről, stb. A "kritika" szót kéretik nem komolyan venni! Mindez csak egy egyszerű lány véleménye, aki szereti megosztani azt másokkal. (Meg...