Mielőtt azt mondanátok le vagyok maradva, nem most láttam először a filmet, de mivel tegnap újra néztem, úgy gondoltam megérett ez is egy irományra.
Tekintve, hogy ő az egyik kedvenc Marvel karakterem... ❤Na szóval...
Maga a film 2016-os - abba ne menjünk bele, hogy a Marvel filmek között hányadik, mert a sorrenden azért lehetne vitatkozni (sokan meg is teszik).∽∽∽∽∽∽
A film fő karaktere Dr. Stephen Strange, aki sikeres idegsebészként éli az életét. Mondhatjuk, hogy nem szenved szükséget semmiben, ám mikor egy konferenciára menet autóbalesetet szenved, rájön, hogy az anyagi javai sokkal kevésbé fontosak, mint a testi egészsége. Idegsebészként mindig pontos és precíz kezei jelentették neki a megélhetést és a rengeteg sikert, ám a baleset után kezei remegni kezdenek, Strange pedig nem hajlandó elfogadni, hogy nem élheti ugyanazt az életet, mint azelőtt és nem műthet.
Mindent megpóbál, hogy rendbe hozza remegő kezeit, az összes pénzét erre költi, ám nem jár sikerrel. Végső elkeseredésében Katmanduba utazik egy szentélybe, hogy ott próbáljon szerencsét.
Eleinte teljesen hihetetlennek, sőt viccnek tartja a módszert, melyről az ottani úgynevezett Ősmágus beszél neki, ám mikor saját bőrén tapasztalja meg a mágia erejét, szinte könyörög azért, hogy tanulhasson.
Ezek után időt és fáradságot nem kímélve veti bele magát a mágia elsajátításába.
Tudása gyorsan fejlődik, ám a sors úgy hozza, hogy ezt a tudást hamarosan a világ megmentésére kell fordítania, hogy megküzdjön egy démonnal, Dormammuval.∽∽∽∽∽∽
Doctor Strange megelevenítője Benedict Cumberbatch - úgyhogy már csak ezért is megnéztem volna a filmet, de most kivételesen nem ez volt az oka.
Érdekelt maga a történet, így a színész maga már csak plusz élvezet volt.
(Külön érdekesség, hogy Benedict alakította Dormammut is.)Ha emlékezetem nem csal, ez volt életem első Marvel filmje, szóval érthető, hogy a szívemhez nőtt és nem csak a film, hanem maga a karakter is. Olyannyira, hogy cosplayt is tervezek belőle jövőre. 😁
Amit imádok:
- A Levitáció Köpenye 😍 (tök jó, hogy saját személyisége van)
- a tükör dimenzió
- Dormammu és Strange jelenete az időhurokban
- minden pillanat, amikor mágiát használnak...Szóval, mint első Marvel filmet örökké imádni fogom és valószínűleg nem egyszer fogom újranézni. ❤
Mint tegnap kiderült első alkalommal nem néztem meg az ikonikus plusz jeleneteket a film után. Ha megtettem volna, láthattam volna egy icipici spoilert a Ragnarokből, de hát ez van. Azóta persze már láttam a filmet, úgyhogy nem volt nagy meglepetés.Ééés hát 2020-ban jön a Doctor Strange 2, úgyhogy már most nagy várakozásban vagyok (igen, tudom, hogy még két év van addig, nem kell beszólni... 😋).
Nos, ennyi lett volna a Doctorról, köszi, hogy elolvastátok!
Sziasztok! 😘Ui.: Mostanában igen belemerültem a Marvelbe, amit az új Marveles könyvem is alátámaszt. 😁 Szóval elképzelhető, hogy ez a téma vissza-visszatér majd.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Kritikák, vélemények, meg ilyesmi... 😊
DiversosItt olyan írásokat találhattok, amikben a saját élményeimet osztom meg fimről, könyvről, egy bizonyos eseményről, stb. A "kritika" szót kéretik nem komolyan venni! Mindez csak egy egyszerű lány véleménye, aki szereti megosztani azt másokkal. (Meg...