Sorozat (kritikaszerűség) ~ Csengetett, Mylord?

55 3 1
                                    

Igen, jól olvastátok a címet, nem bolondultam meg. xD

Váratlanul szerettem meg ezt a sorozatot, de nem bánom egy percig sem, hogy ez megtörtént.

Sokáig én is elsiklottam felette, mikor megláttam a címet a TV-ben, már kapcsoltam is el. Előre ítélkeztem, a nélkül, hogy akár csak egy percre is belenéztem volna. Kár volt...

Igen, maga a sorozat nem mai gyerek, de ez engem most már egy fikarcnyit sem érdekel, ugyanis tele van jobbnál jobb poénokkal. (A BBC már akkor is tudhatott valamit... 😏)

Nem tudom mennyire vagytok képben ezzel a sorozattal kapcsolatban, úgyhogy azért nagyvonalakban leírom miről is van szó.

Tehát...
Egy nemes úr házában játszódik az egész sztori, méghozzá a szolgálók szemszögéből figyelhetjük az eseményeket.
Igazából nincs különösebben nagy történése vagy bonyodalma az egésznek, minden a humoron alapszik, és azon, hogy azt szinte minden élethelyzetbe belecsempészték a készítők.

A szereplő gárda mindent visz, nem is lehetett volna jobb színészeket találni.
Ó, persze kedvencem is van. Nekem ne lenne? xD
A lakáj és a szobalány eszméletlen aranyosak együtt - kár, hogy a lakáj mindig a ház urának lányával szimpatizál, akit mellesleg ki nem állhatok... 😒
Imádom a lopkodós komornyikot is és még hosszasan sorolhatnám...

Tudom, manapság nem "menő" és nem divat ilyen régi sorozatokat nézni, de én úgy vagyok vele, hogy nem mindig az a legjobb, ami új. A Csengetett, Mylord? rá a tökéletes példa.
Úgyhogy ha egyszer, "ne adj Isten" arra vetemednétek, hogy megnézitek, nem hiszem, hogy csalódni fogtok benne. Aki szereti a humort, az valószínűleg ezt is szeretni fogja. 😉

Kritikák, vélemények, meg ilyesmi... 😊Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum