Sorozat kritika ~ A parti őrség

83 0 1
                                    

Az a nagy helyzet, hogy valami eszméletlen régen láttam utoljára ezt a sorozatot, mivel a TV már nem igazán adja, neten meg egyszerűen nincs fent... Most viszont valahogy rábukkantam néhány videóra vele kapcsolatban, úgyhogy feltörtek a régi emlékek...
Aah... Régi szép idők! xD

Pár éve konkrétan függője voltam és ha most szembe jönne velem, gondolkodás nélkül vetném magam a képernyő elé, hogy nézhessem.
Egy szóval: IMÁDTAM! ❤

Maga a sorozat 5 évadot élt meg, aminek majdnem minden részét volt szerencsém legalább egyszer látni magyarul, úgyhogy azt hiszem mázlistának mondhatom magam. (Tekintve, hogy azóta angolul sem lehet hozzáférni...)

Ez egy ausztrál sorozat, ami a parti őrség egy hajóján (a HMAS Hammersley-n) szolgálók életét mutatja be. 
És hogy ez mitől lesz érdekes? Háát, mondjuk nekem önmagában az volt (xD)...
Na jó, most komolyan: Egy ilyen hajón ugye azért vannak szabályok, nem is kevés. Az egyik ilyen szabály, hogy a hajón szolgálók között nem lehet romantikus kapcsolat, és most már sejthetitek, hogy miből adódtak itt a gondok... 

Igen, jól gondoljátok, a legénység orrba-szájba rúgta fel ezt a szabályt. Folyamatosan... 

De mielőtt megijednétek, nem lett ettől a sorozat szappanopera szintű förmedvény, az egész teljesen ízlésesen működik, nem amolyan nyálas, "elhányommagam" módon. 

Persze voltak bevetések is, ahol azért néha néha meg is sérültek hőseink, akikért aztán lehetett izgulni (amit én imádok xD). Általában ez olyan szereplővel történt, akit valaki "titokban" szeretett azon a bizonyos hajón, úgyhogy olyankor pláne izgalmas volt a dolog. 

A szereplőket nem szeretném nagyon részletezni, de azért a kedvenceimet (kedvenc párosomat) bemutatnám: 👇👇

Mike Flynn

Ő kérem szépen nem más, mint a hajó kapitánya

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Ő kérem szépen nem más, mint a hajó kapitánya. 😎

Ian Stenlake alakítja, akit sikeresen megszerettem e miatt a szerep miatt (Thanks!).

Mike karaktere alapból szimpi figura, de azért néha az agyamra tudott menni... (*nem kezdi el sorolni* xD).

Szerelmes az elsőtisztjébe, bár ebben a "kapcsolatban" vannak közbe kisebb nagyobb törések, de valójában az egész sorozatot végigkíséri, sőt még utalnak is rá, hogy ők ketten már azelőtt "egymásba habarodtak", hogy egy hajóra kerültek volne. 

Kate McGregor  

Nos, ő lenne a nagy szerelem (mármint Mike számára)

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Nos, ő lenne a nagy szerelem (mármint Mike számára). 

A hajó elsőtisztje, hadnagyi rangot visel.
Minden álma, hogy ő maga is saját hajót kaphasson és kapitány lehessen, ám ekkor el kellene szakadnia a szerelmétől, ezért végül mindig a Hammersley-n marad. Eléggé talpraesett és kitartó jellem (nő létére). 

Lisa McCune alakítja.

*******

Összességében Mike és Kate kapcsolata a leghangsúlyosabb az érzelmi szálak közül. Eléggé ki van dolgozva és eléggé bonyolult (mint mondtam, sokszor ment az agyamra xD). 

Ééés itt lennének ők ketten:

(Ez a sorozat olyan szinten ismeretlen, hogy még képet is alig lehet hozzá találni

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

(Ez a sorozat olyan szinten ismeretlen, hogy még képet is alig lehet hozzá találni...)

Szóval...

Én IMÁDTAM és a mai napig IMÁDOM ezt a sorozatot! 😍

Ha bárkinek van tudomása olyan linkről, ahol megnézhető, ne habozzon jelezni! 🙏 Elepedek érte. xD 😭😭

Ha valaki rajtam kívül ismeri ezt a művet nyugodtan közölheti 🙂 (bár nem hiszem, hogy lesz ilyen... 😕)

Ennyi lettem volna, legyetek jók!
Puszi 😘

Ui.: Valahol itt kezdődött az egyenruha fétisem... xD 😄

Kritikák, vélemények, meg ilyesmi... 😊Donde viven las historias. Descúbrelo ahora