A BEJEGYZÉS A FILMBŐL SZÁRMAZÓ GIFEKET TARTALMAZ!!!
****
Igen igen vártam ezt a filmet és nagyon megörültem, hogy találtam egy olyan linket, amin normális minőségben meg tudtam nézni. És bár feliratos volt, nem bántam, sőt még dobott is a film hangulatán.
Szerettem volna moziban megnézni, de nem jött össze, így kénytelen voltam az internetre támaszkodni.
****
A történet voltaképpen egy nyári kalandot mesél el.
Elio családjával tölti a nyarat Észek-Olaszországban.
Apja művészettörténész és minden nyárom befogadja magukhoz egy tanítványát. Ebben az évben Oliver érkezik, aki épp a doktoriján dolgozik.
Elio rendkívül unalmasnak találja apja diákjait, ám ezen a nyáron merőben megváltozik erről a véleménye.****
Úgy érzem ez a film rávilágított, hogy milyen az a nyár, amire én is vágyom. Hosszú bringatúrák, úszás, napozás, kikapcsolódás a barátokkal, olvasgatás a természetben... Azt hiszem el tudnám viselni.
A történetet mindössze annyival tudnám jellemezni, hogy végtelenül aranyos. Emellett viszont egyáltalán nincsen eltúlozva benne a romantika. Nem lett nyálas (amitől őszintén szólva tartottam egy kicsit) és szerintem nem lett mesterkélt sem. És mivel hallottam a színészek eredeti hangját még természetesebbnek tűnt.
A szereplőket teljes mértékben megszerettem, és valahogy nem csodálom, hogy Elio beleszeretett Oliverbe. 😁 (Egy kicsit talán én is... 😏)
Elio igazi kamasz. Lobbanékony, érzelmes, mindent szinte egyszerre akar, sőt majd megőrül az Oliver iránt érzett elfolytott érzelmeitől, melyeket kénytelen eltitkolni.
Oliver azért már komolyabb. Tud uralkodni magán, amikor kell és kordában tartja a vágyait, amikor úgy érzi az a helyes, de persze ő is epekedik Elioért.A végkifejlet nem volt kérdéses, de azért a lezárás akkor is hagy egyfajta szánalmat az emberben Elio iránt. Tisztában vagyunk vele, hogy el kell majd válniuk, de titkon mégis reménykedünk. Az ember már csak ilyen. (Én legalább is. 😊)
Amik nagyon tetszettek:
- Az első csók. ❤
- Elio barackos jelenete a padláson. xD
- A filmzenék. 🎶🎶
Például ez 👇👇
És ez 👇👇
- "Szólíts a neveden és én a nevemen szólítalak." 😍
- Elio apjának monológja a film végén a fia és Oliver közt kialakult kapcsolatról.
Annyira őszinte volt és elfogadó, hogy wáá! 😍 Azt hiszem megkeresem azt a monológot és kifüggesztem valahova. Valami eszméletlen szép volt, amit mondott.
****
Nos, azt hiszem nem hagytam ki semmit, ám ha mégis akkor így jártam... xD 😃
Ha esetleg láttátok kíváncsi lennék nektek hogy tetszett.Köszöntem a figyelmet!
Sziasztok! 😘
VOCÊ ESTÁ LENDO
Kritikák, vélemények, meg ilyesmi... 😊
DiversosItt olyan írásokat találhattok, amikben a saját élményeimet osztom meg fimről, könyvről, egy bizonyos eseményről, stb. A "kritika" szót kéretik nem komolyan venni! Mindez csak egy egyszerű lány véleménye, aki szereti megosztani azt másokkal. (Meg...