Filmkritika ~ A hűtlen

321 1 0
                                    

Úgy tűnik mostanában nagyon megy nekem ez a filmnézés dolog, pedig nem mondanám, hogy sokkal több időm van, mint általában. A kedvem viszont meglehetősen megnőtt ehhez a tevékenységhez, ugyanis mi mást csinálna az ember lánya ebben az undorító, esős időjárásban, minthogy leül a számítógép elé, bebugyolálja magát egy plédbe valami nasi társaságában és filmeket néz (már amikor nem dolgozik xD).
Na hát, én valami ilyesmit műveltem. 😃

Legutóbbi áldozatom egy Richard Gere film volt.
Különösebben nem vagyok oda a színészért, sőt ezidáig csak a Micsoda nő című filmben volt szerencsém látni, és ezt a filmet sem miatta választottam. Ez most olyan spontán dolog volt.
Nézzük, miről is szól.

Történet:
(VIGYÁZAT! SPOILER!)
Edward és Connie Sumner egy átlagos házaspárt alkotnak. New York egyik előkelő negyedében laknak fiukkal, Charlie-val.
A film elején egy átlagos reggelükbe nyerhetünk bepillantást, annyi eltéréssel, hogy ezen a reggelen hatalmas szél tombol a városban.
Edward suliba viszi Charlie-t, Connie pedig a városba indul, hogy elintézzen pár dolgot, köztük a fiuk szülinapjához szükséges kellékek beszerzését.
Ám a nagy szélben nem könnyű egy csomó táskát átcipelni a városon. A nagy kavalkádban véletlenül egymásba botlanak (szó szerint) egy fiatal fiúval, Paullal. A találkozás csupán véletlenszerű, de Connie azonnal vonzódni kezd az idegenhez.
Paul felajánlja Connie-nak, hogy segít kitisztítani az esés közben szerzett sebeit, így a fiú lakásán kötnek ki.
Connie nem érzi helyesnek az ottlétét, ezért hamar távozik, ám ez a helyzet nem tart sokáig.
Nem képes kiverni a fejéből a fiút, így felhívja telefonon.
Ezután a találkák egymást követik, ez pedig végül odáig fajul, hogy Connie mindenféle indokot kitalál Edwardnak, hogy bemehessen a városba, természetesen Paul-hoz.
A férj egy idő után gyanút fog és nyomozásba kezd. Miután megbizonyisodik róla, hogy a felesége valóban megcsalja, ellátogat Paul-hoz, ám hirtelen dühében olyat tesz, amit nem képes feldolgozni.
Eltűntet minden bizonyítékot és nyomot, ami arra utal, hogy  valaha is ott járt, ám a lelki nyomokat nem tudja leplezni.
Végül kibújik a szög a zsákból és kiderül mindkét fél titka, ám a történtek feldolgozásához újra össze kell fogniuk, hogy képesek legyenek tovább lépni.

Hát, ez egy jó hosszú tartalom lett. 😮
Na, de se baj.

Összegezzünk!
Valójában két részre tudnám bontani a filmet. Lenne az első fele, ami tetszett, és a masik, ami nem igazán.
Nekem valahogy a második fele annyira nyomasztó és tragikus volt, hogy nem lopta vele magát a szívembe.
Igen, elhiszem, hogy valahogy le kellett zárni a Connie és Paul között kialakult viszonyt, de biztos, hogy erre nem lett volna más eszköz?

Ettől eltekintve viszont nem volt rossz.
Nem valószínű, hogy sűrűn újra fogom nézni, de egyszeri alkalomnak megfelelt.

További szép napot mindenkinek.
Sziasztok! 😘

Kritikák, vélemények, meg ilyesmi... 😊Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz