Üdv újra néktek!
Kicsit elmaradtak mostanában a kritikák, de hát filmet nézni sem nagyon jutott időm - vagy épp mindig valami mást csináltam helyette. xD
Most viszont visszatérek, mégpedig nem is akármivel...Ez itt kérem, hölgyeim és uraim az Infinity War kritika!
Kicsit megkésve és kicsit félve álltam neki ennek a filmnek, mivel azért - ha akartam, ha nem - a fülembe jutott egy-két dolog...
Hát igen...
Az a befejezés... 😭😭😭Khmm!
Ne szaladjunk előre!FIGYELEM!
SPOILER VESZÉLY!Mint újdonsült Marvelesre hirtelen zúdult rám ennek az univerzumnak minden egyes darabkája. A filmeket gyors egymásutánban kezdtem el nézni /megjegyzem még most is vannak e téren hiányosságaim/, hogy behozzam a lemaradásomat.
Aztán eljutottunk idáig...A történetet nem fogom most itt felvázolni, nyilván mindenki tudja már a sztorit.
Na szóval...
/de nehéz ezt elkezdeni... xD/
Mindenekelőtt iszonyatosan sok érzelmi hatás van ebben a filmben. Sokszor másodpercről másodpercre változik a hangulat, így nem egyszer esett meg, hogy a nevetés közepette arra eszméltem, hogy már valami olyasmi történik, ami kib@szottul nem poénos. Ez kb. az egész filmet végigkíséri, ami nem kicsit tudja kikészíteni az embert érzelmileg.
Mellesleg a poénokat imádtam, ebben a Marvel még mindig remekel. 👌Szóljunk egy kicsit a szereplőkről!
/van belőlük néhány... 😶/Ezúttal a készítők nem teketóriáztak és mindjárt a film elején elvettek tőlünk néhány karaktert, köztük sokak kedvencét, Lokit is. Töröljétek le a könnyeiteket, tudom, hogy fáj, én is szerettem. Nem tudom, hogy lehet-e hinni a pletykáknak, mi szerint ez volt az utolsó halála, de nem is akarok ezen filózni, a döntés úgysem a mi kezünkben van.
Végre Doctor Strange is tiszteletét teszi a Bosszúállóknál /vagyis pontosabban ők nála/ és néhány mondatnyi szurkálódás után Tonyval megegyeznek, hogy közös erővel indulnak Thanos ellen. Strange még mindig az egyik kedvenc karakterem, így kifejezetten örültem, hogy ennyi jelenete volt a filmben, mellesleg azok a párbeszédek Tonyval... Egyszerűen imádtam!
A galaxis őrzői... Nos, ők nekem olyan "nesze itt van, értsed" kategória volt, ugyanis töredelmesen bevallom, nem láttam még a filmet. Éppen ezért nem láttam mélyebbre Űrlord esetében sem annál, mint amit első ránézésre mutat magából. Szirmai Gergely filmkritikus nagymesterünk kellett hozzá, hogy jobban átlássam őt. /persze majd pótolom a hiányosságomat is a film terén/
Tony és Peter továbbra is annyira cuki, hogy az ember egy ültő helyében elolvad tőlük, hogy aztán a végén megszakadhasson a szíve... De komolyan! Szerintem ez volt az egyik legdrámaibb jelenet, amit életemben filmben láttam.
Úristen, annyian vannak, hogy inkább nem is folytatnám...
De csak még egy dolog...
Thanos:
.........
.........
Most mit mondjak na? Mit lehet írni arról, aki kinyír szinte mindenkit, mert szerinte az kib@szott jó lesz a világnak?
WTF?!
MÉG A LÁNYÁT IS!!
/na jó, csak a nevelt lánya, de akkor is/
DE!!
Igazából én hadilábon állok vele, amióta csak megnéztem a filmet. Nem mondom, hogy rendben van, amit tett, mert nincs, de valahol mélyen a lelkiismeretem azt ordibálja, hogy "Gondolkozzál már!!".
Nem, ettől még nem állok Thanos mellett, DE!
Ha az ő oldaláról is megnézzük a dolgokat, van amit meg lehet érteni. A bolygó, ahol élt már elpusztult a túlnépesedéstől és Thanos /most tegyük fel, hogy elhisszük neki/ csak azt akarta megelőzni, hogy ez máshol is megtörténjen. Persze az egészet "valamit valamiért" alapon, aminek következtében kipusztult a fél emberiség.
De tegyük fel magunknak a kérdést! Ha nem lettek volna kedvenceink is az áldozatok között, akkor is ennyire gyűlölnénk őt? Ha csak a film szempontjából jelentéktelen emberek vesztek volna oda, akkor is így utálnánk?
Én a magam részéről nem vagyok biztos benne...
És nem, ettől még mindig nem pártolom!Na de, lapozzunk és összegezzünk!
*****
Nekem ISZONYATOSAN tetszett, bár valóban késve néztem meg, de hát jobb későn, mint soha.
Izgalmas volt, pörgős, eseménydús /nem tudok több szinonimát... xD/, tehát az unalom egyenesen kizárva.
A vége persze nekem is kifacsarta a szívemet és a lelkemet, de igazából számítottam is rá /felkészítettek rendesen/.
A folytatás... Hááát... Lehet találgatni. Kering már néhány elmélet az éterben arról, hogy miként jönnek vissza hőseink a halálból /már aki visszajön/, de én személy szerint egyelőre egyikben sem akarok hinni. Éljük át egy kicsit ennek a filmnek a lezárását, jövőre pedig úgyis megkapjuk a hőn áhított választ. Persze én is kíváncsi vagyok, hogy miként zajlik majd a nagy visszatérés, de nem szeretek találgatni, általában úgysincs igazam... xD
Szóval...
Infinity War, túléltelek! Jövőre folyt. köv.
CZYTASZ
Kritikák, vélemények, meg ilyesmi... 😊
LosoweItt olyan írásokat találhattok, amikben a saját élményeimet osztom meg fimről, könyvről, egy bizonyos eseményről, stb. A "kritika" szót kéretik nem komolyan venni! Mindez csak egy egyszerű lány véleménye, aki szereti megosztani azt másokkal. (Meg...