Filmkritika ~ Star Trek - Sötétségben

60 1 2
                                    

Nem, nem láttam más Star Trek filmet.
És nem, nem néztem a sorozatot sem. Egyetlen részt sem...
Most viszont mégis Star Trek kritikát írok. xD Őrület mi? 😄

És aki azt gondolja, hogy ezt is csak egy színész miatt néztem meg, annak küldök egy képzeletbeli vállveregetést, mert így volt.
Köszönöm Benedict Cumberbatch! 😊🙏(Megint... 😏)

Bár valójában ez sem (volt eddig) az én világom, azt kell mondjam, nem rossz. Sőt...

Történet:
Amikor az Enterprise legénységét hazahívják, kiderül, hogy egy a szervezeten belülről jövő megállíthatatlan erő felrobbantotta a flottát, és mindent, amit a flotta képviselt, és ezzel a világunkat válságba sodorta. Kirk kapitánynak személyes elszámolnivalója is van, elindítja az embervadászatot a háborús zónába, hogy elkapja az embert, aki maga egy tömegpusztító fegyver. Miközben hőseinket beszippantja az élet és halál világméretű sakkjátszmája, szerelmek kerülnek veszélybe, barátságok szakadnak szét, és áldozatokat kell hozni az egyetlen családért, ami Kirknek maradt, azaz a legénységért.
(Forrás: Port.hu)

Szereplők:

Chris Pine / Kirk
Aki szereti ezt a fazont, az tuti hogy látta, vagy látni fogja ezt a filmet is.
Hogy őszinte legyek, nekem nem ő a kedvencem (Na, vajon ki lehet az...? 😏).
Ő az a türelmetlen, harcolni akaró, folyton pörgő valaki ebben a filmben, aki miatt nem ülnek el az események.
Nem mondom, hogy nem szerettem, de valaki más viszi nálam a pálmát. 😊

Benedict Cumberbatch / John Harrison / Khan:
Igen, ő a főgonosz...
Igen, tudom, hogy mindig furán választok kedvencet... xD
És igen, csak azért szeretem, mert Ő Benedict Cumberbatch... 😁 (igazából nem csak azért 😉)
De nem izgat. xD 😋 Akkor is ő a favoritom.
Benedict nem igazán szokott gonoszokat játszani, inkább a különc zsenik a pályája, de én azért szívesen látnám többször "rosszfíúként". 😏 Igazán jól állt neki. Legalább annyira, mint a hosszú kabátok... xD 😄 (Tudjátok, Sherlock, meg azért itt is abban flangál, szóval na... 😁)
Ő az a "rád nézek, és ájulj el" típusú gonosz. Bár valójában vétek lett volna nem felhasználni azt a tekintetet... 😊
Na, de mielőtt teljsesen belekeveredek itt a dolgokba, kanyarodjunk vissza a filmhez.

Nos, végül azt hiszem megbékéltem a Star Trek univerzummal.
Egyszer talán megnézem a többi filmet is... Talán...
De addig is köszönöm Benedict, hogy játszottál ebben a filmben. Nélküled sosem néztem volna meg, az tuti. 😁

Kritikák, vélemények, meg ilyesmi... 😊Where stories live. Discover now