Anime kritika ~ Spiritpact 🖤

206 3 0
                                    

Iiizééé... Azt hiszem, megtaláltam a következő szerelmemet. 😊💘💘 Gyűlnek rendesen. xD 😏

Khmm...
Szóval, Spiritpact...
Már akkor piszkálta a fantáziámat, mikor kihirdették a készítését, de türelmesen (na persze xD) kivártam, hogy kijöjjenek a részek, mivel utálok úgy nézni bármit is, hogy minden részre várni kell.
Aztán a minap eszméltem rá, hogy tulajdonképpen ez már megtörtént, így kábé úgy vetődtem rá az animére, mint a macskám a kajájára (higgyétek el, az elég durva xD).
És jelenleg eme csoda hatása alatt vagyok, de azért megpróbálom összeszedni magam. 😉😁

Történet:
You Keika egy elég régi, és híres ördögűző család egyetlen, és egyben utolsó leszármazottja, mivel a szülei meghaltak.
Élete abból áll, hogy - bár ördögűző - utcai járókelőknek jósol, és néha számítógépeket javít, amikhez az alkatrészeket a közeli szeméttelepről szerzi be. Másszóval nem veti fel a pénz. Egy ilyen "beszerzőkörút" alkalmával véletlenül tanúja lesz egy valódi ördögűzésnek, majd miután a titokzatos idegen, aki legyőzte a gonosz szellemet eltűnik, ő is haza indul.
Ám útközben elüti egy autó (vagy valami), így élete véget ér, és szellemmé válik.
Nemsokára meglátogatja a titokzatos férfi, Tanmoku Ki, akit a szeméttelepen látott, és arra kéri, hogy legyen a lélekárnyéka, vagy különben hét nap múlva gonosz lélekké válik, és ez esetbe el kell hogy pusztítsa.
Ezt ő eleinte vonakodik elfogadni, ám a körülmények úgy hozzák, hogy végül beleegyezik a dologba. Így kezdetét veszi kettejük kalandja.

Szereplők:

You Keika:
Imádom a fazont!!! 😄😄
Vicces, aranyos, néha eléggé gyerekes, de pont ezért szeretem.
Bár nem egy szuperhős, miután lélekárnyék lesz, mindent megtesz, hogy megvédje Tanmoku Kit.
Idővel kötődni kezd hozzá érzelmileg is, ami részemről nagyon jól átjött. Olykor-olykor megforgatták a kést a szívemben, de megérte. 😊
Sok bonyolult dolog van a közte és a kardja között kialakult "kötelékkel" kapcsolatban.
Idővel a múltjáról és a családjáról is kiderülnek dolgok, szóval van itt minden.
~~~~~~~~~~~
De most komolyan, hogy lehet valami ennyire aranyos? 🤗

Tanmoku Ki:Ha kínoznának sem tudnám megmondani, hogy őt vagy Keikat szeretem-e jobban

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Tanmoku Ki:
Ha kínoznának sem tudnám megmondani, hogy őt vagy Keikat szeretem-e jobban. 😄
Bár Tanmoku sokkal komolyabb jellem, mégis valahogy megfogott. (Ja, meg az sem mellékes, hogy imádom az ezüst hajú karaktereket. 😋😍)
Khmm...
Szóval, Tanmuku egy Youmeishi, vagyis egy nagyon híres ördögűző család feje.
Eleinte azt hihetnénk, hogy teljesen véletlenül választja Keikat a lélekárnyékának, ám később kiderül, hogy nagyon is jó oka van rá.
Kissé zárkózott, és az érzelmeit sem mutatja ki túlzottan, ám mégis valahogy azt sugallta nekem, hogy "Szeress engem!" xD. Én pedig megtettem. 😁
Közte és Keika között valami elképesztő érzelmi csata dúl, amit élvezet volt végig követni, de azért rendesen görcsöltem a végén. xD
~~~~~~~~~~~~
Az a tekintet... 😍😍

Összegzés:Csupán annyit mondanék, hogy IMÁDOM!!! 💕💕💕💕💕Szóval nyomás megnézni! Hess! 😁😋

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Összegzés:
Csupán annyit mondanék, hogy IMÁDOM!!! 💕💕💕💕💕
Szóval nyomás megnézni! Hess! 😁😋

Hossz: 10 × 23 perc (Elnéztem volna tovább is. 😊)

Műfaj: Elvileg shounen ai, de szerintem annak is gyenge. (Vagy csak az én yaoista énemnek furcsa ez a lightos stílus? xD)

Azt hiszem ennyi lett volna ez a rész.
Kérlek mondjátok, hogy lesz folytatás!!! 🙏🙏

Kritikák, vélemények, meg ilyesmi... 😊Where stories live. Discover now