Végre megtörtént!
Részt vettem életem első MondoConján és szerintem mondanom sem kell, hogy azonnal beleszerettem.
Először is - egy barátnőmet idézve - az animések a legbarátságosabb és legközvetlenebb emberek az egész világon. Ezt ki merem jelenteni. Mindenki ölelgeti a másikat és fotózkodnak, vagy csak szimplán egy a kedvencük és akkor máris minden happy. Egyszerűen imádom őket.
Azt tudni kell, hogy én nem vagyok a legnagyobb animefan, de azért jönnek olyan korszakaim, mikor semmi mást nem vagyok hajlandó nézni. Utána egy kicsit mindig visszaszorul egy időre, aztán egyszer csak megint azt veszem észre, hogy anime hiányom van. Nálam ez ilyen hullámzó dolog. De azt hiszem, hogy a hétvége hatására egy újabb animés korszak jön. Sőt, biztos vagyok benne.
Hát akkor nézzük, mivel is gazdagodtam szombaton.
Már a sorbanállás közben éreztem, hogy ez egy nagyon király dolog lesz... aztán bejutottunk. A hugomat és a barátnőjét azonnal elkapták a Haikyuu-sok, mivel Hinata és Kageyama voltak. (Mellesleg én Mavis-nek voltam öltözve.) Készült pár csapatfotó, majd a nyakunkba vettük a Hungexpót.
Azt hiszem, nem meglepő, hogy rendesen bevásároltam. Főleg, miután rájöttem, hogy egy csomó Yuri on Ice-os cuccot lehet találni. Onnantól végem volt. (Szóval igen, jól gondolja mindenki, imádom a Yuri on Ice-t.) Be is szereztem egy párnát, hat darab kitűzőt (természetesen mind Victort ábrázolja), egy füzetet, egy virágkoszorút és egy könyvjelzőt (bár azon Sebastian van, de őt is imádom). A barátnőm kisasolt nekem egy Yuriot, akivel persze fotót kellett készíteni. (Victor sajnos nem volt, legalábbis szombaton.) Aztán találtam egy Sebastiant is, akivel szintén készült fotó.
Délután bevettük magunkat a Burger Kingbe, úgy jelmezestül, mindenestül és igencsak élveztem a dolgot. Azt hiszem máskor is szívesen járnék mindenféle nem hétköznapi göncökbe, csak úgy heccből. Szerintem tök jó buli lenne.
Utána még visszamentünk egy utolsó körre, hátha találunk még valamit, amit nem sikerült megvenni.
Szóval úgy összessgében imádtam az egészet és miután haza értünk gőzerővel nekiálltam animét nézni. Egy jó darabig biztosan kitart a lelkesedésem.
Jövőre pedig ismétlés, csak az a baj, hogy még nagyon messze van. Legszívesebben már most mennék újra.
Ha minden igaz jövőre bevállalok egy Victort. Szerettem volna már idén is, csak akkor még kicsit drága lett volna. Most, hogy dolgozok már könnyebben összespórolom a pénzt egy király Victor cosplay-re, úgyhogy ebből most nem fogok engedni.
Ha esetleg valaki ott volt, nyugodtan jelezze, legközelebb pedig lehet, hogy össze is futunk.
Addig is, sziasztok!
ESTÁS LEYENDO
Kritikák, vélemények, meg ilyesmi... 😊
De TodoItt olyan írásokat találhattok, amikben a saját élményeimet osztom meg fimről, könyvről, egy bizonyos eseményről, stb. A "kritika" szót kéretik nem komolyan venni! Mindez csak egy egyszerű lány véleménye, aki szereti megosztani azt másokkal. (Meg...