Úgy érzem, hogy ez a téma ebbe a könyvbe tartozik, mert mindenképpen nagy élmény volt a számomra, ugyanis ez az első tetoválásom (de valószínűleg nem az utolsó 😁).
Rólam tudni kell, hogy kb. 2 éve (!!!) tervezgettem, hogy megcsináltatom életem első tetoválását, DE...
Nálunk a családtagok körében ez nem igazán örvend nagy népszerűségnek, úgyhogy nehéz volt megvitatni a dolgot, de most már úgy gondoltam, hogy lesz, ami lesz, igenis megcsináltatom.
Az eset úgy történt, hogy szombaton eldöntöttem, hogy hétfőn úgyis megyek a barátnőmmel Győrbe, akkor ha már ott leszek, utána érdeklődök, hogy hol mennyibe kerül. Aztán úgy esett, hogy hétfőn fel is került a lábamra ez a csoda:Nem kell kétszer mondanom, hogy imádom. 😍😍
Viszont... Innen üzenem, hogy mindenki, aki beijesztett, hogy így fáj, meg úgy fáj, az menjen oda, ahova gondolom. 😜
A nagy helyzet ugyanis az, hogy egyáltalán nem fájt. Egy cseppet sem...
Mikor a faszikám elkezdte összerakni a tűt, azért bennem volt a para, hogy Úr Isten, most biztos meghalok. xD Aztán elkezdte a műveletet, én meg szerintem olyan "Ez most komoly?!" arckifejezéssel néztem a barátnőmre, aki csak vigyorgott rám a pult mögül.
Szóval egy szó, mint száz, nem hogy rossz, hanem egyenesen jó élménynek mondanám. 😊Nem mondom, hogy akkor most mindenki rohanjon tetoválást csináltatni, csak arra akarok kilyukadni, hogy nagyobb ennek a dolognak a füstje, mint a lángja. Másszóval, nem kell mindent elhinni, amit az emberek mondanak.
Jó, persze biztos vannak, akiknek tényleg fáj és nehezebben bírják, de ez csak akkor derül ki, ha az ember kipróbálja.Tehát, én tökéletesen meg vagyok elégedve, mind az eredménnyel, mind magával az élménnyel.
Szerintem nyugodtan mondhatom, hogy folytatása következik... 😁
Addig pedig tovább gyönyöködöm legújabb szerzeményemben. 😊
CZYTASZ
Kritikák, vélemények, meg ilyesmi... 😊
LosoweItt olyan írásokat találhattok, amikben a saját élményeimet osztom meg fimről, könyvről, egy bizonyos eseményről, stb. A "kritika" szót kéretik nem komolyan venni! Mindez csak egy egyszerű lány véleménye, aki szereti megosztani azt másokkal. (Meg...