10

662 55 1
                                    

-Masz racje. Jestem Ci winny wyjaśnienia.

Usłyszałam jego głos i odwróciłam się.  Chłopak stał za mną, jego mina nie wyrażała uczuć. Podniosłam się i podeszłam bliżej niego.

-Nie pamiętasz mnie...-zaczął.- Zawsze byłem przyjacielem twoim i Chrome odkąd sprowadziliście się do wioski. Od naszego ostatniego spotkania  zmieniłem się. Wyrosłem, ostatni raz widzieliśmy się na pogrzebie waszej mamy. Moi rodzice byli przerażeni tym co działo się w wiosce i razem z moją siostrą Karenn opuściliśmy wioskę . Będąc w podróży do Kwatery Głównej napadli nas zamaskowani ludzie. Tamtego dnia straciliśmy rodziców, siostrę ukryłem  w krzakach a sam straciłem oko....-zawahał się-... Ostatkiem sił dotarliśmy do celu. Cudem mnie odratowali. Później zostałem szefem straży Cienia, na pewno o niej słyszałaś. Moim zadaniem jest dbać o twoje bezpieczeństwo i bezpieczeństwo Twojej rodziny. Jesteś częścią kryształu.  Twoja mama jest zaginioną ksieżniczką. Ty jesteś jej następczynią. Twój medalik to kryształ, lecz tylko ty możesz go wydobyć...

-W dniu osiemnastych urodzin..-dokończyłam.
Podeszłam do chłopaka i wtuliłam się  w niego. Jego obecność działała na mnie kojąco. Cieszyłam się, że sekret został wyjawiony. Chłopak zaprosił mnie do wnętrza jaskini lecz poprosiłam go o chwilę samotności. Gdy zniknął za moimi plecami kryształ znowu zaczął świecić. Tym razem napis brzmiał "Twoje przeznaczenie równa się śmierć.".

Bez kresu. #EldaryaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz