Bez kresu część 2#22

269 25 6
                                    

Nikt nic nie mówił. Wszyscy jedynie nerwowo a to wstawali a to siadali, przekładali coś z dłoni do dłoni. Nie wiedziałam co się dzieje. Byłam bardziej zagubiona niż zwykle. 

-Mag...-odezwał się w końcu Leiftan chwytając moją dłoń. 

-Co z moim dzieckiem?-zapytałam cicho. Chłopak spojrzał w moje oczy a potem schowałam twarz w dłonie.  Nie mogłam wytrzymać tej ciszy.

-Twoje dziecko... Ono....Przykro mi...

Powiedział chłopak po czym wyszedł z pomieszczenia. Mój brat wyszedł zaraz za nim. Zostałam w pomieszczeniu sama z Ezarelem.  Elf usiadł obok mnie, objął mnie czule i przysunął do siebie. 

-Cii już dobrze, jestem tutaj...

Powtarzał jak mantrę a ja wiedziałam, że nic nie jest dobrze. Straciłam dziecko. Płakałam nie mogąc wypowiedzieć żadnego słowa. Nagle drzwi do pomieszczenia otworzyły się a Ez, który do tej pory obejmował mnie podniósł się z łóżka, nie uniosłam głowy do góry. Poczułam jak miejsce na łóżku obok mnie. Poczułam jak ktoś kładzie swoją brodę na moim ramieniu. 

-Ja...-usłyszałam głos. Wiedziałam już kim on jest. Uniosłam głowę i uderzyłam go z całej siły w twarz. 

-Wynoś się!-wrzasnęłam uderzając go nie patrząc gdzie ląduje moja dłoń. 

-Mag...przepraszam.-Złapał mnie za moje dłonie i spojrzał mi w oczy. Odwróciłam od jego twarzy wzrok.

-Tam masz drzwi. 

Nie podniósł się a jedynie wtulił mnie w swój tors. Zaczęłam głośniej płakać a on zaczął masować moje plecy. Jego zapach uspokoił mnie, łzy powoli przestawały cieknąć.

-Mam nadzieje, że kiedyś mi wybaczycie... Ty mi wybaczysz...

Uniosłam głowę i wzruszyłam ramionami. 

-Na razie chce zostać sama.... 

-Nie możesz... Nie w tym stanie..

-Zdenerwowałam się przez Ciebie, przez Ciebie straciłam dziecko... Nic nie rozumiesz. Wynoś się z mojego życia.

Widziałam jak zaczyna płakać. Otarł łzę po czym pocałował mnie w policzek.  Podniósł się.  

Oparł głową o framugę drzwi i stał tak dłuższą chwilę. Gdy wyszedł nie sądziłam, że nigdy więcej go nie zobaczę. 

Bez kresu. #EldaryaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz