Herşey Başlarken

28.4K 747 494
                                    

Kitaba başlamadan önce bu kitabın ilk bölümlerini 2017 de yani çok küçük bir yaşta yazdığımı bilerek okuyun lütfen. Her türlü eleştiriye açığım istediğinizi söyleyin ama şunu bilin ki bu kitabı tekrar duzenlemiycem çok üşeniyorum zaten bitirmem 3 yılımı aldı. Bu arada kendimi yazma konusunda geliştiriyorum artık o 11 yaşında saçma şeyler yazan bir kız değilim. Pratikler yapıyorum ve kim bilir belki gelecek bir zamanda farklı kendini geliştirmiş bir yazar bulabilirsiniz bu hesapta. Şimdi iyi okumalar...

Sadece yazım hataları ve mantık hataları duzeltilmistir. Medya Almira( Şubat 2021)

Koşuyordum... Hiç durmadan...

Yemyeşil ağaçlık bir ormandaydım. Yerde birsürü çiçek vardı. Etrafıma baktığımda bir patikada koştuğumu fark ettim. Her yer çok güzeldi... sanki bir rüyadaydım fakat rüya olamayacak kadar gerçekçiydi.

Patikanın sonuna doğru geliyordum...

Bir süre sonra patikanın sonuna geldim...Durdum...

Orda, elbisesi yeşil çimler ve ağaç dallarından olan ve saçları uzun kahverengi, gözleri ela bir kadın gördüm. Yaklaşık 30 yaşlarındaydı ve çok güzeldi... Bana melodi gibi gelen bir sesle

" Hazırlan... " dedi. Hiç birşey anlamamıştım. Onları söyledikten sonra kayboldu. Hemen koşa koşa onun kaybolduğu yere gittim. Sanki bomboş bir araziydi. Oysa o kadın varken burası muhteşem bir yerdi. Sadece çimlerin olduğu araziye göz gezdirdim...

•••

Uyandığımda odamdaydım. Ama gördüğüm rüya sanki gerçekti. O kadının söylediği şeyler kafamı kurcalarken tuvalete gittim. İşlerim bittikten sonra mutfaktan bağıran annemin sesini duydum.

" Kalk kızım. Hadi bu gün 1 haftalığına kampa gideceksin. Hazırlansan iyi olur. Her şeyini al. Artık senin arkanı toplamak istemiyorum. " dedi.

Bu arada ben Almira. 17 yaşındayım. Gözlerim açık saçlarım dalgalı uzun ve sarı. Hayatımda asla beni yanliz birakmayacaklarina inandığım bir grubum var. Grubumuzda 3 tane yakışıklım Arda, Murat ve Selim , 2 tane de herkese gıcıklık yapan ben ve Ekin varız.

Neyse, konumuza dönelim. Ben size bunları anlatırken eşyalarımı toplamış kapının önünde annemi bekliyorum. Annem gelip

" Uyku tulumunu aldın mı? "

" Aldım. "

" Yanına kıyafetlerini iç çamaşırlarını aldın mı? "

" Aldııım. "

" Telefonunu aldın mı? "

" Hiç unutur muyum? " deyip kot pantolonumun arka cebine koyduğum telefonuma elimi attım.

" Eh yani bir genç kız akıllı telefonunu hiç unutur mu? "

" Anne soruların bittiyse artık daha fazla teyzemleri ve arkadaşlarımı bekletmesem. " dedim bıkkın bir şekilde. Annemin böyle sorular sormasına sinir oluyorum. Vedalaşıp aşağıya indim. Sonra beni bekleyen arabaya bindim.

•••

Sonunda kamp yapacağımız yere vardık. Her yer çok güzeldi. teyzemlere çaktırmadan biraz etrafta gezdim. Dur biraz...burası kamp yaptığımız yer... rüyamdaki yerin aynısıydı burası. Şaşkınlıktan ne yapacağımı şaşırmıştım. O sırada arkamdan gelen sesle irkildim.

" Burda ne arıyorsun? " dedi tanımadığım bir erkek sesiyle.

" Sanane. Tapulu malın mı? " dedim arkama dönerek. Bu benim yaşlarımda bir çocuktu. Yakışıklıydı fakat bizimkilerden yakışıklı olamazdı.

Ateş in Kötü Kızı (5 Element)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin