" Kusacaağğğğğım. " dedi yeşil olmuş bir Arda. Gerçekten çok kötü görünüyordu. Arda' nın ankası en gösteriş meraklısı Ankaydı bu yüzden her 5 dakikada bir takla atıyordu. Bi ara benim Ankamın Arda' nınki gösteriş meraklısı olmadığına çok sevinecek gibi oldum.
Ankalar bizi 5 renk dağına götürüyolardı ve yaklaşık 20 dakkadır yoldaydık. Kraliçe Anka yolumuzun yarım saatten fazla sürmeyeceğini söylemişti ama buna git gide inanmamaya başlamıştım.
" Kanka kendimi Beşiktaş-Atiker Konya Spor maçında Galatasaray atkısı artı Fenerbahçe üstü giymiş ' Şampiyon Trabzonspor! ' diye bağıran çocuğunun zoruyla gelmiş teyze gibi hissediyorum lan! " dedi Alex. Bu konuşmada yalnızca teyze kelimesini anlayan ilk insan olarak Guinness Dünya Rekorları kitabına girmem gerek. Murat
" O ne lan! "
" Valla ben de bilmiyom. Kafamdayken daha anlamlı ve havalı gibi durmuştu. " dedi yapmacık bir hayal kırıklığıyla. Arda
" Yanında poşeti olan biri var mııııığğğğğğ? Kusacaağğğğğım. " dedi biraz öğürerek. Çantamın ıvır zıvır cebine baktığımda bir poşet gördüm. Onun burda ne aradığını sorgulamadan onun Ankasına kendiminkini yaklaştırarak poşeti verdim ve sanki arkamdan bir çita beni yemeye çalışıyormuş gibi ordan hemen uzaklaştım. Arda' nın böğürme seslerini duyarken benim de midem bulandı ama kusmak gibi bir lüksümün olduğunu zannetmiyorum. Hele ki son poşeti Arda' ya verdikten sonra.
" Hazırlanın geldik çocuklar. " dedi Kraliçe Anka. Ben başımı bizimkilerden ayırıp dağa bakmaya başladım.
Dağ çok güzel ve renkliydi. Her yarım adaya bakan yüzü o adanın elementinin rengini almıştı ve bunun sonucunda çok güzel bir manzara ortaya çıkmıştı. Ankalar Dağın yokuşunun başladığı yere bizi bırakınca gözlerimi devirdim. Zaten biz buralara kendimiz de gelebilirdik.
" Ama bu 3 saat sürerdi. " dedi arkamdaki Anka. Korkuyla yerimden sıçradım. Sonra " Biz Ruh Ankalarıyız unutuyor musun? " dedi
" Unutmuşum. " dedim biraz utanarak. Kraliçe Anka
" Burdan sonrasını siz gidiceksiniz. " dedi. Hepimiz başımızı onayladık. Onlar uçtular. Biz ise dağa tırmanma başladık.
•••
" Daha gelmedik mi yaaaa?😣😣😣😣" dedim mırın kırın ederek. Emre
" Daha var. Geceye doğru kamp kurarız. Orda dinlenirsin. " dedi. Ben
" Uyku tulumu mu aldınız???? " dedim heyecanla. Selim
" Sevgilin her yere her zaman hazırdır. " dedi egolanarak
" Egonu Ankanın sırtında bıraksaydın keşke. "
" Beni bırakmıyolar ki güzelim. "
" Ne bu tavırlar? Güzelim felan. " dedim şüpheyle
" Sevgilime iltifat edemez miyim? "
" Bu durumda mı? " dedim. Etrafına baktı.
" Ne var ki durumumuzda? "
" Selim...15 dakika önce bir Ankanın sırtından inip büyülü bir dağa insanı 1000 yıl uyumaktan kurtaran çok nadir bir çiçek aramaya çıktık. Bunu her gün herkes yapar öyle değil mi? " dedim yarı dalga geçerek.
" Evet. Biz yaparız. "
" Tabi her gün lanetlenen bir arkadaşımız var ya... "
" O bizim arkadaşımız değil. " dedi. Sertçe durdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateş in Kötü Kızı (5 Element)
FantasyBen...ben kimim bilmiyorum. Bir katil, bir düşman, bir dost...hepsi olabilirim. Kendimle ilgili bildiğim tek şey çok büyük bir hata yaptığımdı. Geçmişimi unuttum, kardeşim dediğim insanları onlar bana ulaşmaya çalışırken yaraladım... çok kötü yaral...