Ara(YB DEĞİL)

1.2K 64 2
                                    

Merhaba. İlk önce söylemek istiyorum ki bu bir yeni bölüm değil malesef. Artık okullar açıldığı için erken yatmaya başladım ve gün içinde de kardeşim ve derslerimden dolayı watpadd i bırak watsapp a bile giremiyorum. Ben de çok isterdim yeni bölüm yazmayı fakat istediğim bir liseye gitmek istiyorsam bazı fedakarlıklar yapmam gerekecek. 

Şöyle düşündüm bu yüzden: Bu hikayeyi daha çok uzatacağım yeni karakterler, olaylar, her şey karmaşıklaşacak ve bölümler daha fazla olacak. Fakat bunları yazın sınavdan sonra yapmayı planlıyorum. Bu günlerde girmeye çalışacağım ve her boşluğumda yazmaya çalışacağım. Ama bir süre sonra ara vereceğim malesef. 

Kimse beklemek zorunda değil büyük ihtimal çoğunuz artık bu kitabı okumayı bırakacak ve takip etmeyecek. Bunları göze almak zorundayım iyi bir liseye gitmek için. Ama sizin de anlayış gösterip yaza kadar kitabı kütüphanenizden çıkarmayacağınızı umuyorum. Gerçekten çok üzgünüm. Diğer yazarlar gibi 3 veya 4 günde 1 yayınlayamadığım için üzgünüm. Sizi bazen çok beklettiğim için üzgünüm. Çok fazla ara verdiğim için üzgünüm. Almira ve Emre için çok beklettiğim için üzgünüm. Alex ve Almira isteyenlere o ikisini veremediğim için üzgünüm. Aslında o kadar çok özür dilemem gereken konu var ki şimdi daha fazla bu bölümle uğraşıp zamanımı harcamayayım diye söylemiyorum. Eminim çok fazla yb bekleyen vardır. 

Ama ne hatalarım varsa hepinizden çok özür dilediğimi bilmenizi isterim. Yapabileceklerim bunlar. Başka hiçbirşey yapamam. Hepinizi ayrı ayrı okuyucum olduğunuz için seviyorum. Farklı şehirlerden beni takip ettiğiniz için çok teşekkür ediyorum size. Keşke bunların karşılığını verebilseydim. Bazılarınız şu an buraları okumadan geçiyordur yeni bölüm değil diye. Onlar duymasalar da sesimi onlara da çok teşekkür borçluyum. Güzel yorumlar atanlara, her bölümü oylayanlara, hepinize içtenlikle teşekkür ediyorum. Bundan daha fazlasını hak ediyorsunuz. 

Evet çok uzattım. En iyisi ben yeni bölüm yazmaya devam ediyim. @zulalguler07 adlı okuyucumun ricasıyla bu bölümde Murat ile Elsi bölümü yapıcam. Aklımda harika bi şeyler var. 

Ateş in Kötü Kızı (5 Element)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin