Gerçekler

5.6K 341 55
                                    

İyi okumalar...

-Ekin' den-

Selim duraksadı. Sonra

" Ekin ben... " 

" Önemli değil. Unuttum bile. " dedim. Ama gözlerim dolmuştu. Ablamı çok severdim. Ne zaman bir sıkıntım olsa ablam beni neşelendirirdi. Hatta ona su elementi olduğumu bile söylemiştim. Fakat babamın kumar borcundan dolayı kaçırılmış, 1 hafta sonra yakınlardaki bir gölde ölü bulunmuştu. O günden sonra içime kapanmıştım. Hiç kimseyle konuşmaz olmuş, hatta 1 hafta yemek için bile odamdan çıkmamıştım. O günlerde babama küfürler savurmuş ve kendimi yerden yere atmıştım. 

Ama eski lisemden ayrılıp yeni liseye başlayınca Almira ve diğerleriyle tanıştım ve acımı birkaç günde unutmuştum. Zaten ondan 2 ay sonra Selim hava elementi oldu. O yüzden Almira' nın bende özel bir yeri vardı-çok alakasız oldu ama-. Niye bize düşman olmuştu? Ruh kraliçesi onun hafızasını silmiş olabilir miydi? Zaten silmiştir fakat bize ve kraliçelere öyle bir bakmıştı ki, sanki bizden intikam alır gibiydi. Ama Ateş kraliçesinin ona yalan söyleyip onu kandırmış olma ihtimali çok düşük. Çünkü Almira sadece kendine yapılan bir kişiden intikam alırdı. Ruh kraliçesi bile birinin karakteristik özelliklerini değiştiremez. Hele ki bu kişi Almira' ysa. 

Ben bunları düşünürken Selimle sadece bakışıyorduk. Sessizliği bölen o olmuştu.

" Sen biraz daha dinlen. Sonra yanımıza gelirsin. " deyip gitti. Aslında gitmesi iyi olmuştu. Hemen valizimden Almira' nın doğum lekesinin fotoğrafını çıkarttım. Evet, ateş elementinde de bundan gördüm. Hatta 5 kez bileğine bakmıştım. 

(Almira' nın doğum lekesi)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Almira' nın doğum lekesi)

Bunu herkesden saklar veya dövme diye gösterirdi. Bazenleri biraz garip bir şekilde parlardı. Fakat şimdi garip bir şekilde solgun görünüyordu. Her zaman bunun ne olabileceğine dair garip fikirler ortaya atıp gülerdik. Benim bunu öğrendiğim zaman kimseye söylemeyeceğime bana ablamın üzerine yemin ettirmişti. Sadece o ablamın gerçekte nasıl öldürüldüğünü biliyordu. Erkeklere bir hastalık yüzünden öldüğünü söylemiştim. 

Neyse fotoğrafı yine valizimin özel cebine yerleştirip diğerlerinin yanına gittim. Hep birlikte oturmuş saçma sapan konular konuşuyordular. Ben girince herkes bana döndü. Selim

" İyi hissediyor musun? " 

"Daha iyiyim. " dedim ve Selim' in yanına oturdum. Genelde akşamlarımız böyle geçerdi. Bazı günler ise tabu oynardık. Çok nadiren olsa bile güçlerimizle denemeler yapardık. Yani akşamlarımız eğlenceli geçerdi. 

-Alex' den-

Gecemiz  tüm hızıyla devam ederken birşey farkettim. Emre' yi Ekin bayıldığından beri görmemiştim. Kimseye farkettirmeden Emre' nin odasına gittim. Yoktu. Kraliçelerin olduğu çalışma odasına tam girecektim ki Hava kraliçesinin sesini duydum içerden. Kapıdaki aralıktan bakmaya başladım.

" Bir sözden bahsetmişti hatırlıyor musunuz? " dedi. Su kraliçesi 

" Bizim Almira' ya bir söz verdiğimizi hatırlamıyorum. " dedi. İsmi duymamla şoka uğradım. Ekin haklıymış. Gerçekten o kız çok sevdiği arkadaşı Almira' ymış. Toprak kraliçesi 

" Emre sen biliyor musun? " dedi. Bütün bakışlar Emre' ye çevrildi. 

" O gün size söylememem için bana söz verdittirdi. Ama ben size söyledim. " dedi. Hava K. 

" Anlayamadığım bizim konuşmalarımızı nasıl duyduğu? " dedi. Toprak K.

" Belki Ruh elementi ydi o günlerde de. " dedi. Demek ki çok önceden onu tanıyorlarmış. İstemeden elimi yumruk yaptım. Bunu bizden neden saklamışlardı?

  Belki de Ekin' in vereceği tepkiyi bilememişlerdir.

İlk kez ciddi konuştuğun için Nobel ödülüne layık görüldün içsesim tebrik ederim

İlk önce  bana bu ödülü verenlere-

Hemen havalara girme içses. Zaten yeterince kızgınım 

İyi tamam zaten sana dokunanda kabahat. Ben ne yapabilirim. 

Sesini kesmekle başlayabilirsin. 

İyi sustum be

İçsesimle olan tartışmamı bitirip kapıdan yavaşça uzaklaştım. Bu günlük bu kadar gerçek yeterli benim için. Yarın Emre' den herşeyi öğrenirim. Diğerlerinin yanına gitmeyip odama çekildim. 

(Alex' in odası -pencerenin ve tablonun olmadığını varsayarsak- )

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Alex' in odası -pencerenin ve tablonun olmadığını varsayarsak- )

-Almira' dan-

Ateş kraliçesine tüm planlarımı anlatınca şüpheyle bana baktı. Sonra

" Kendini bu kadar zorlama. Daha küçük şeylerle devam et. Bu plan biraz fazlaya kaçmış. " 

" Zaten bu planı daha sonra uygulayacağım. Birkaç uğramadan sonra. En azından kız tüm gerçekleri öğrenene kadar. " dedim. Biraz şüpheyle baktı. Sonra ateş kırmızısı masasındaki içinde yasaklı büyülerin olduğu kitaba baktı. Biraz baktıktan sonra bana dönerek 

" Gerçekler derken? " 

" Kız Beni tanıdı. Fakat yanındakiler tanımayınca şüpheye düştü. Emre denen yalancı ve kraliçeler de ondan bunu saklıyor. Biraz önce gerçekleri yeni gelen çocuk öğrendi. Ekin ve diğerlerine de geleceğini umuyorum. Eğer kıza hiçbirşeyi anlatmazlarsa planı uygulayıp ben anlatacağım. " dedim. O sırada Ruh kraliçesi girdi. Zaten konuştuklarımızı bildiği için hemen konuya girdi

" Sen gerçekten zeki bir kızsın Almira. Bu planların tıkırında işleyeceğine eminim. Seni onlara kaptırmak bir filin uçmasını sağlamaya çalışmak kadar aptalca olurdu. " dedi. İstemeden olsa da sırıttım. Böyle iltifat almak gerçekten beni rahatlatıyordu. Ama planlarımı düşmanlarıma uygulamak beni hem hiç olmadığım kadar rahatlatıp birde eğlendiriyordu. 

İçimdeki kıpırtılarla koyu kırmızı odama girdim. Artık rahatlayıp uykuya dalmam gerekiyordu. Her ne kadar her dakka uyanıp günlüğüme yeni planlar yazacağımı bilsem de. 

Merhaba okurlarım. Bölüm biraz kısa ama diğer bölüm daha uzun olacak. Soruma geçeyim

'Almira' nın doğum lekesi hakkında ne düşünüyorsunuz?'

Umarım bu bölümü beğenmişsinizdir. Kitabım çok az vote alıyor ve bu beni kırmaktan başka bir işe yaramıyor. Lütfen yazarınıza biraz acıyıp vote ve yorum atsanız beni mutluluktan uçurmayı başarırsınız. 

Ateş in Kötü Kızı (5 Element)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin