Ekin "Hadi kalk Almi " diyerek üstüme atladı. Ama yine de alarmla uyanmaktan 10 kat daha iyi bu. Neyse ben biraz nazlanıp ayağa kalktım. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra üstüme elime geçen birşeyleri giydim. Bugün nedense ayrı yetten mutluydum. Niye bilmiyorum ama mutluyum işte. Bu halimi görünce Ekin
" Ne oldu Almi? Bugün mutlusun bakıyorum. "
" Evet Eko. Neden bilmiyorum ama mutluyum. "
" O zaman hemen Muratların yanına gidelim. 2 saattir seni uyandırmaya çalışıyorum. Onlar da ağaç olmuşlardır şimdi. " dedi. Hemen çadırdan çıktık. Selim
" Hah. Biz de tam çiçek veriyoduk. Hatta bir elmam olmuştu bile. Ama dayanamayıp yedim. " dedi. Ekin
" Uyuyan güzeli uyandırmak zor oldu. Bu arada diğerlerinin hasat zamanınız geldiyse toplayalım meyveleri. Şimdi onlar sulu sulu olmuştur. Mmm... " dedi. Murat
" Sulasaydın bi de bizi. "
" Ayyyyy susun ya! Kafam şişti. Nereye gideceksek gidelim artık yoksa ben de meyve vermek zorunda kalacağım. Ama meyvelerim hiç de tatlı olmayacak ona göre. " deyip konuşmayı bitirdim. Ekin
" Almi sen bu halinle anca yanardağ olup kafamıza patlarsın. " dedi. En tehlikeli bakışlarımı attım.
" İyi tamam sustum. " dedi. Konuyu değiştirmeyi amaçlayarak
" Nereye gidiyoruz? " dedim. Arda
" Biraz dolaşalım deyip hazırlanmak için erkenden kalkmıştık ama sizin sayenizde öğlen güneşinde kavrulacağız. "
" Sen onu bana değil uyuyan güzele söylemelisin. Saat 8 buçukta uyandırayım dedim saat 11 buçukta uyandı. Zar zor kaldırdım zaten. Hatta Telefonumu açıp son ses Ankaranın Bağlarını açtım ama gene de uyanmadı. "
" Demek sendin o. Senin yüzünden rüyamda Ankaranın Bağlarını oynayan 3 tane tavşan gördüm! " dedim. Bunu söyledikten sonraki durum şu : Hepsi kahkahalarla gülerken Ekin kahkaha atmaktan Selim' in üstüne, Selim Arda' nın üstüne, Arda Murat' ın üstüne, Murat ta benim üstüme düştü. Ben hemen kalkıp üstümü düzledim. O sırada diğerleri yerde gülmelerini devam ettirdi. O sırada ayağım Arda' nınkine takıldı ve tam kalkacaklarken üstlerine düştüm. Sonra hepimiz kahkahalarla yerde gülmeye başladık. İtiraf ediyorum, Deliyiz.
O sırada bir şey aklıma geldi. Şu kraliçesiyle hiç konuşamamıştım. Yerden kalktım. Diğerleri de kalktılar. Biraz onlarla yürüdükten sonra belli etmeden onlardan uzaklaşıp göle gittim. Biraz çimlerde oturduktan sonra gölden sesler gelmeye başladı. Sanki gölden büyük bir şey çıkacakmış gibi.
Hemen yerimden doğruldum. Su kraliçesi gelmiş olabilir. Ne kadar biri için kalkmak istemesen de sonuçta o bir kraliçe. Tam da tahmin ettiğim gibi su kraliçesi karşıma çıktı.
" Merhaba Almira. Ben su kraliçesi. "
" Merhaba su kraliçesi. Sakın her şeyi anlatmaya felan kalkışmayın herşeyi biliyorum. Toprak kraliçesi anlattı. " dedim biraz asi bir şekilde. Eğer bir kere daha bu hikayeyi dinlersem ağlamaktan helak olacağım. Gerçi böyle şeylerde ben ağlamam ama. Yine de sevmiyorum işte.
" Asi bir kızmışsın. Sevdim. Hava kraliçesi de sevecek. Sana bir sır veriyim mi? O şu ana kadar sadece birini seçti. O da sakin biri. Normalde seçmeyecekti ama çok kızdığı zamanda nasıl asileştiğini gördüğü an onu seçti. Ama seni görünce de Yaseminden kalan hüznünün gideceğine eminim. " dedi. Tatlı biriymiş. Sevdim. Ama yine de hava kraliçesinin nasıl biri olduğundan pek emin değilim. Neyse şu an galiba su kraliçesi hava kraliçesini çağırıyor. Garip anlayamadığım sözcükler mırıldanıyor.
Bir anda gökyüzünden gelen bir şey dikkatimi çekti. Tüy gibi bir şeydi bu gelen. Yere değdiği an bir anda çok güzel bir kadına dönüştü. Elbisesi maviden beyaza geçiyor elbisesinin aşağısına inerken. Saçlarının uçları mavi bir kadın. Bu hava kraliçesi olmalı. Hava kraliçesi
" Niye çağırdın beni buraya? Zaten sinirlerim bozuk. Bir de sen beni meşgul ediyorsun. " dedi. Bir anda beni fark etti. Baştan aşağı beni süzdükten sonra
" Kim bu kız? Yine senin şu adaylardan biri mi? "
" Merak etme. Bu Almira. Su ve toprak elementi adayı. "
" Demek 2 elementin de dikkatini çekmişsin. Güzel. Ee niye çağırdın beni buraya su? " dedi. Tam 3 element diyecektim ki sonradan vazgeçtim. Çok şüphelenebilirler.
" Kızımız baya asi. Seversin belki diye düşünmüştüm. " dedi. Hava kraliçesinin bakışları yine bana döndü. Elini uzatıp
" Tanıştığımıza memnun oldum. "
" Ben de. " dedim ve elini uzatmasına karşılık verdim. Hemen
" Tanışma faslı bittiyse gidebilir miyim? Arkadaşlarımı daha uzun süre bekletemem. " dedim. Su kraliçesi
" Tamam Almira. Gidebilirsin. Zaten benim de hava kraliçesiyle konuşacak birkaç şeyim var. " dedi. Ben de hemen ordan uzaklaşıp arkadaşlarımın yanına gittim.
-Yazardan-
Almira gittikten sonra su kraliçesi toprak kraliçesini de çağırdı. Toprak kraliçesi geldikten sonra su kraliçesinin sarayına gittiler. Hemen su kraliçesi başladı
" Sizce de ona benzemiyor mu? "
" Evet ama bir sıkıntı var. Hiç ondan yayılan bir enerji yok. Hiçbir belirti olmadan nasıl karar vereceğiz. " dedi toprak k.
" Yine de bir umut var. Davranışları bile benziyor baksana. " dedi su k. ama hava k. bu durumu daha fazla uzatmadı
" Tahmin ettiğiniz gibi olsaydı muhtemelen çok büyük bir enerji saçardı. Bence değil. Sadece davranışları ve fiziki özellikleri benziyor diye saçma hayallere dalmayalım işimize odaklanalım. " dedi.
-Almira' dan-
Çok eğlenceli bir gün geçirdikten sonra nihayet akşam oldu. Erkekler ve teyzem yatarken Ekin ile biz yıldızları izliyorduk. Ekin
" Sence birini sevmek, ondan hoşlanmak bir zaaf mı? " dedi birden.
" Ne oldu kız? Dökül. Yoksa kalbini çalan biri mi var? " dedim. Biraz tereddüt ettikten sonra
" Evet Almi. Var. Çok yakında fakat bir o kadar da uzakta. "
" Selim mi yoksa? " dedim. Neden bilmiyorum ama birden aklıma o geldi. Ekin kızarınca bunu tahminimin doğru olduğunu anladım.
" Evet ama bir sorun var. Ona nasıl bunu söyliycem kara kara düşünüyorum. Hayattaki en zor şey bu olsa gerek. Hiç bu kadar gerildiğimi hissetmemiştim. "
" Benden sana bir abla sözü: İnsanlar hiç olmadık zamanda, hiç olmadık yerde, hiç olmadık kişiye aşık olabilir. İnan bana bu hayattaki en zor şeyden daha beter bir şeydir. " dedim Yasemin ve Ateş' in hikayesini hatırlayıp. Yavaşça yerimden kalktım ve uyumaya gittim.
Merhaba okuyucularım. Biraz geç yayınladım. İnternet kısıtlılığından dolayı. Şimdi sıra sorulara geldi
' Sizce kraliçelerin bahsettiği kişi kim? '
' Almira Hava kraliçesini gördüğü anda niye hemen ordan uzaklaşmak istedi? '
Tahminlerinizi yorumlara yazmayı ve voteyi unutmayın. 👍👍👍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateş in Kötü Kızı (5 Element)
FantasyBen...ben kimim bilmiyorum. Bir katil, bir düşman, bir dost...hepsi olabilirim. Kendimle ilgili bildiğim tek şey çok büyük bir hata yaptığımdı. Geçmişimi unuttum, kardeşim dediğim insanları onlar bana ulaşmaya çalışırken yaraladım... çok kötü yaral...