Sonunda sarayın önüne gelmiştik. Kapının önünde biraz durdum. Selen
" Şurda biraz oturalım. Sana anlatacaklarım var. "
" Olur. Kayalıklar iyi mi? " dedim. Olumlu anlamda başını salladı. Kayalığa vardık. Oturduk. Selen Anlatmaya başladı
" Burayı gerçekten çok sevdim. Çok güzel bir yer. Keşke burda kalabilsem. " dedi. Ben
" Ne zaman istersen gelebilirsin. Kapımız açık. " dedim. Derin bir iç çekti. Sonra
" Malesef bu mümkün değil. Normalde gece kalmayacaktım. Fakat o kadar güzel ki burası... Siz harikasınız, kraliçeler çok iyi kalpli. Ama yapmak zorunda olduğum birşey var. Ve bunu yaptıktan sonra beni istemeyeceğinizden eminim. "
" Ne demeye çalı- " dediğim an ağzıma kapattığı peçete ile gözlerim karardı. Son duyduğum ses birinin benden özür dilemesiydi...
-Yazardan-
Asena bayılan Ekin' i kucağına aldı. İlk kez birini kaçırırken bu kadar üzülüyordu. Sanki bu kızda birşeyler vardı. Kendini sevdirecek. Bunları boşverip çantasını koluna taktı. Burdan hemen kaçması gerekiyordu. Yoksa ona birşey olduğunu anlayacaklardı.
Almira çalılıkların arasından çıktı. Koyu kırmızı saraya ışınlandılar. Almira Ekin' i bir zindana koyup koluna serum gibi bişey taktı. Bu serumu Ateş elementi olmayan biri asla çıkaramazdı. Ekin' e verdiği sıvı Ekin' in ruhunu zayıflatacaktı. Bu sayede Ruh Kraliçesi Ekin' in beynine kolaylıkla girebilecekti. Serumun başı diğer odaya doğru uzuyordu. Serumun borusu duvardaki bir delikten geçiyordu. Başının olduğu oda ise her zaman kilitliydi ve anahtarı yanlızca Almira' da vardı.
Bu sırada Asena burdan aldığı tozu Ateş Kraliçesine bıraktı. Biraz bekledikten sonra Almira yanına geldi. Asena
" Ben sözümü tuttum. Sen de beni herkesin beyninden sileceksin. " dedi. Almira
" O boyuta geçmem gerekiyor. Yoksa silemem. " dedi. Hemen diğer boyuta geçtiler. Almira herkesin beyninden ve internetten bir büyüyle sildi. Sonra Asena' ya bir şey diyip kendi boyutuna geri döndü.(Dediği şeyi Kaplan kitabımı okuyup anlayabilirsiniz. Bu kitapla ilgili olmadığı için yazmadım.)
-Ekin' den-
Uyandığımda zindan gibi bir yerdeydim. Heryerde ateş vardı ve bu canımı yakıyordu. Kolumu oynatmaya çalıştım ama zincirlenmiştim. Bir anda gözüme bir şey takıldı. Kolumda serum gibi birşey vardı. Çıkarmaya çalıştım ama çıkmadı. Aksine daha çok canım yandı.
Herşeyi hatırlamaya çalışıyordum ama başım ağrıyordu. Biranda aklıma Selen geldi. Tabi ya! Kaçırıldım.
Yok kaçırılmadın. Burası da zaten senin yatak odandı.
Kes sesini İlkim. Zaten başım ağrıyor.
İyi tamam da biz şuan nerdeyiz ve bu serum gibi şeyin amacı ne?
Bilsem ben de sormazdım değil mi?
Acaba uzaylılar mı bizi kaçırdı?
Saçmalama İlkim. Galiba...şuan...şuan biz...YASAKLI SARAYDAYIZ!!!!
Merhaba. İşte yeni bölüm geldi. Okullar açılmadan olabildiğince hızlı yazmaya çalışıyorum. Herneyse Umarım bu bölümü sevmişsiniz. Vote ve yorumları unutmayın. 👍👍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateş in Kötü Kızı (5 Element)
FantasíaBen...ben kimim bilmiyorum. Bir katil, bir düşman, bir dost...hepsi olabilirim. Kendimle ilgili bildiğim tek şey çok büyük bir hata yaptığımdı. Geçmişimi unuttum, kardeşim dediğim insanları onlar bana ulaşmaya çalışırken yaraladım... çok kötü yaral...