-Ekin' den-
Ben " Benim onu görmem lazım. Ben kimseye güvenemiyecek miyim? " dedim. Gözlerim dolmuştu. Selim
" Ekin sakin ol. Ben ablanı tanıyorsam bir açıklaması vardır. Senin şimdi bunu düşünmemen lazım. Düşmanımız harekete geçmiştir. " dedi. Hâlâ haklı. Ben
" Ha bir de o var. Almira' nın ' düşmanımız ' olması. Ateş elementi olması. " dedim. Alex biraz tedirgin olmuşa benziyordu. Hemen
" Şimdi bunu düşünmenin zamanı mı? Daha yeni ayağa kalktınız. " dedi. Ben
" Sakın konuyu değiştirmeye çalışma! Birşeyler bildiğini ben de biliyorum. Konuyu değiştirip bundan kaçamazsın. " dedim. Herkes şok olmuş bana bakıyordu. Özellikle de Alex. Devam ettim. " Son zamanlarda garip davranışlarını fark etmedim mi sanıyorsun? Hep bu konu önüne çıktığında kaçıyorsun, susuyorsun ya da konuyu değiştirmeye çalışıyorsun. " dedim. Herkes sanki ayı konuşmuş gibi bana bakıyordu. Devam etmeye devam ettim (çok devam etmeli bir cümle oldu diksjdjdk) " Siz benim hiçbirşeyi fark etmeyen saf biri mi olduğumu zannediyorsunuz? Herşeye çabucak inanan, kendini hep tehlikeye atan. Yanılıyorsunuz. Ben o cesedin bir anlığına olsa da ablama benzemediğini fark etmiştim. Ya da Almira kaybolmadan önce onda bir gariplik olduğunu sezmiştim. Şunu kafanıza sokun : ben asla saf olmadım olmayacağım! " dedim ve sert bir şekilde ayağa kalktım.
Dışarı çıktım. Denizin kenarına gittim. Bir kayalığa çıkıp kendimi suya attım. Kıyafetlerim bir anda masmavi uzun bir elbiseye dönüştü. Denizin dibine indim. Suyu yarım küre şeklinde dağıttım. Dibinde kumlara yattım. Üstümden balıklar ve birsürü farklı canlı türleri geçiyordu. Genelde canım sıkıldığında, kötü hissettiğimde ve uykum kaçtığında buraya gelirdim. Kendimi huzurlu ve güvende hissediyordum.
Bir anda bir yavru balina yarım kürenin dışında belirdi. Güldüm. Ayağa kalkıp kürenin dışına doğru elimi uzattım. Yavru balina ilk önce korksa da sonra bana başını okşattı. Konuşmaya başladım.
" Biliyor musun? Artık sıkıldım. Bütün herşeyin benim üstüme gelmesinden sıkıldım. Olduğum gibi görünmemekten sıkıldım. Herkesin beni saf zannetmesinden sıkıldım. Bütün tanıdıklarımın iki yüzlü olmasından sıkıldım. Hayattan bıktım. Ne olurdu ki normal bir insan gibi olsaydım, tek derdimin ayakkabımın ayağına vurması olsaydı? Arkadaşlarımla normal gençler gibi saçma sapan şeyler konuşsaydık ne olurdu? Bunları geçtim, düşmanım EN İYİ ARKADAŞIM olmasaydı ne olurdu? Türkiye'nin en çok aranan suçlusu BENİM ABLAM olmasaydı ne olurdu? " dedim. Sanki anlar gibi bana baktı. Sonra denizin derinliklerinde kayboldu. Ağlamaya başladım. Sanki dört duvar arasında sıkışıp kalmıştım. İnsanlar bana hayatı dört duvar etmeye devam ediyordu.
O sırada bir ses duydum. Arkama döndüğümde gözlerime inanamadım. Tam karşımda Yasemin duruyordu! Bana
" Güzel bir tercih. Kafa dağıtmak için. "
" Sen ölmedin mi diye sormıycam bile. Tamam...sen hava elementi değil miydin? "
" Yanılıyorsun. Ben hem hava, hemde su elementiyim. " dedi. Ben bile şok!
" Ama...nasıl? "
" Su elementi olduğumda Su K. bunu kimseye söylememem gerektiğini söyledi. Ben de söylemedim. "
" Çok düz bir mantık. Hiç merak etmedin mi? "
" Hayır. Bir bildikleri vardır deyip boşverdim. Benim işim bu değil. Ama ben böyle yaptım ve pişman oldum. Merak etmemek, benim sonum oldu. Ateş' i sevdiğim zaman onda fark ettiğim bazı gariplikleri boşvermeseydim kendi sonumu getirmezdim. " dedi. Yüzündeki solgunluğa bakılırsa hâlâ onu seviyordu. Ben
" Ama bazı şeyleri merak etmek senin sonunu getirebiliyor. "
" Merak duygun ne çok fazla olmalı, ne çok az olmalı. Bu sayede daha iyi yaşayabilirsin. "
" Ama, sorun merak değil. Sorun benim hayatımın bana zindan olması. Bazen anlayamıyorum nasıl bu durumdan bu duruma geldik? " dedim. Yanıma gelip başımı okşadı. Sonra
" Kalbinin sesini dinle. Her zaman seni o doğru yola götürür. " dedi ve boynundaki kolyeyi çıkardı. Benim boynuma taktı.
Ben " Neden bana bunu veriyorsun? "
" Bu senin kalbinin sesini dinlemene yardımcı olacak. Ama sakın kimseye söyleme! " dedi ve ortadan kayboldu. Kolyeye baktım. Parlamaya başladı. Güldüm. Kolyemi elbusemin altına saklayarak suyun üzerine çıktım. Saçlarımı sıktıktan sonra saraya döndüm. ' Saçların niye ıslak? ' ' Nerdeydin? ' gibi soruları geçiştirerek odama girdim. Kendimi yatağa attım ve kendimi uykunun kollarına bıraktım.
-Almira' dan-
Ben " Onlara kendini peri ve özel güç melezi olarak tanıtacaksın. Ben seni birkaç günlüğüne peri özelliği kazandıracağım ve sana vereceğim toz sayesinde görünmez olabileceksin. Özel gücün görünmezlik olacak. Periye dönüş dediklerinde ise sadece biraz odaklanman yeterli olacaktır. " dedim. Herşeyi anlamış gibi başını salladı. Anladığını ben de biliyordum. Büyüye başladım. Yarım saat sonra büyü bitince ona tozu verdim. Sonra
" Onu bayıltmak için eşyalarını aldın mı? " dedim.
" Evet. Hepsi hazır. "
"Tamam o zaman. Yola çık. Onları kendine güvrndirmen kolay olacak. "
" Ruh elementi gücün sayesinde değil mi? "
" Sen gerçekten çok akıllı bir kızsın. " dedim ve onu sarayın önüne ışınladım.
Merhaba. Kabul ediyorum çok basit bir giriş. Başka bişey bulamadım ;) Neyse okullar açılınca 1 veya 2 haftada bir yb gelicek. Biliyorsunuz Teog Meog fln. Umarım bu bölümü sevmişsinizdir. Vote ve yorumları unutmayın.👍 👍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateş in Kötü Kızı (5 Element)
FantasyBen...ben kimim bilmiyorum. Bir katil, bir düşman, bir dost...hepsi olabilirim. Kendimle ilgili bildiğim tek şey çok büyük bir hata yaptığımdı. Geçmişimi unuttum, kardeşim dediğim insanları onlar bana ulaşmaya çalışırken yaraladım... çok kötü yaral...