Final

3.4K 231 13
                                    

İyi okumalar... Bu arada bu bölümü bu şarkıyla okumanızı tavsiye ediyorum. Bu bölümle gerçekten çok iyi gidiyor. Şarkı sözleri de çok uyumlu.

-Ekin' den-

Sabah uyandığımda herkes bir telaş içinde koşuşturuyordu. Ben de hemen neler olup bittiğini öğrenmek için üstümü değiştirip aşağı indim. Alex hemen 

" Ben de seni uyandırmaya gelecektim. Savaş başlıyor. Elsi ve yabani Periler bizim tarafımızdan savaşacak. Onun dışında kurt adamlar, su perileri, hava Perileri ve ankalar da bizden. Hemen şunu giyin ve arenada in. Savaş her zaman olduğu gibi Büyü ve Sihir Ovasında yapılacak. "

" Büyü ve Sihir Ovası savaşın olacağı gün ortaya çıkmıyor muydu? " 

" Sen hiç camdan dışarı baktın mı? " dedi ve ben yanımda duran pencereden dışarı baktığım an şoklar içerisinde kaldım. Koskoca orman tamamen yok olmuş orman olacak yerde ise oval şeklinde kenarlarında desenler olan ama içi bomboş olan bir ova vardı. Desenler mor renklerde parıldıyordu. 

Alex hemen bana giyeceğim kıyafetleri verdi. Ben hemen giyinip arenaya indim. Gerçekten Alex' in dediği gibi buralar kurtadam,peri ve Anka kaynıyordu. Hiç burayı bu kadar kalabalık görmemiştim. İnsan ister istemez heyecanlanıyor yaw. 

Bir anda kulağım çınlaması başladı. Bu Su K. bizi çağırdığının kanıtıydı. Ama kalabalıktan kraliçeleri göremiyordum. O sırada omzumda bir el hissettim. Tabi bu eli şu anki ruh halimle kurt adamın eli zannettim. Ve çığlığı bastım. Arkama döndüğümde arkamda kurt adam değil, Elsi' yi gördüm. Elsi

" Seni korkuttum mu? " 

" Yok canım ben zaten canım sıkıldığı için bağırdım. " dedim. Hafif kıkırdadı. Sonra

" Karşı taraf çok güçlüymüş. Bizde 3 tane çok güçlü melez varken onlarda 5 tane varmış. " 

" Merak etme. Biz kazanacağız. " dedim. İç çekti. Sonra 

" Hadi gidelim bizi bekliyorlardır şimdi. " 

" Tamam. " dedim ve bizimkileri bulduk. Daha doğrusu onları biz bulduk. Ya da her neyse...

Emre " Su K. seni arıyordu. Bi bak istersen. " 

" Ben de zaten onu bulmaya gidecektim. Nerde göremedim. " 

" Odalarındalardır. " 

" Tamam. " dedim ve hemen fırladım. Saray peri kaynıyordu. Neyseki ben aralarından sıyrılıp kraliçelerin çalışma odasına ulaştım. Kapıyı tıklatıp içeri girdim. Su K.

" Ah Ekin. Ben de seni getirmesi için bir peri gönderecektim. Seninle konuşmamız lazım. " 

" Dinliyorum. " dedim. Biraz endişeli görünüyorlardı. Yok biraz değil çok endişeli görünüyorlardı.  Toprak K.

" Biliyorsun bir kehaneti asla değiştiremezsin. Bunu biz bile yapamayız.  " dedi. Su K.

" Bazen bir element cesur davranıp herşeyi kabul etmelidir. Bunu unutma Ekin. " dedi. Hava K. sıkılmış olmalı ki hemen lafı diğerleri gibi dolandırmadan direk konuya girdi. 

" Söylemeye çalıştıkları şey kehanetin bugün gerçekleşeceği. Malesef bugün işler senin için pek yolunda gitmeyecek. " dedi. Diğer kraliçeler kaşlarını çatarak Hava K. baktılar. Su K.

" Ama bunu sakın diğerlerine söyleme. Özellikle de Selim' e... biliyorsun. " dedi. Ben 

" Öleceğimi kabullenir ve beklerim ama asla benden onlara söylememek gibi bir şey beklemeyin! Er yada geç öğrenecek, öğrenecekler! Bunu siz de biliyorsunuz. " dedim gözyaşlarıma engel olamayarak. Su K. hemen bana sarıldı. Hava K.

Ateş in Kötü Kızı (5 Element)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin