Mediadaki resim temsilidir.
Biraz dinlendikten sonra birlikte göle gittik. Balık tutmaya çalıştık. Sadece Ekin, Arda ve Murat balık tutabilmişti. Selim bir ayakkabı tutmuştu. Ben mi? Ben yosun tuttum. Ilk önce büyük bir balık tuttuğumu zannetmiştik ama bir büyüğümüzün dediği gibi ; Hayaller Paris, Hayatlar Muş. Bu olayı yaşadıktan sonra bu sözün daha çok önemsenmesini daha iyi anlamış oldum.
Şimdi hala balık tutmaya çalışıyoruz. Ben sıkılıp
" Ben kampa dönüyorum. Canım sıkıldı. Hem biraz da başım ağrıyor. "
" Tamam. Sen git. Biz biraz daha balık tutacağız. " dedi Ekin. Ben hemen kampa doğru gitmeye başladım. O sırada zihnimde yankılanan sesle irkildim.
" O kıza güven olmayacağını biliyordum. Sorumsuz birine benziyordu. Onu seçmeyecektiniz değil mi? " dedi hava kraliçesi. Sorumsuz mu? Gerçekten mi?
" Hadi ama kraliçeler. Bizim ne diyeceğimizi bilemediği için söyleyememiştir bize. Öyle değil mi? " dedi toprak kraliçesi.
" Yalancının tekiymiş. Ateş elementi onu istediğine göre. Sorumsuz yalancı bir kız. " dedi su kraliçesi. Yalancı mı?! Sorumsuzu kaldırabilirim ama bu.
" Eğer Emre bize anlatmamış olsaydı casusluk bile yapabilirdi. " dedi hava kraliçesi. Emreye güven olmayacağını bilmeliydim. Dinlemeyi bıraktım. Sanki kalbimden bir parça gitmiş gibi hissettim. Hayatım bir an karardı. Gözümden gelen yaşlara engel olamadım. Intikamımı alacaktım. Bu bana söyledikleri sözler yanlarına kâr kalmayacak. ASLA! Nasıl mı? Ateşi seçerek.
Koşmaya başladım gözümdeki yaşlarla. Nereye mi? Çadırlara. Hemen çadırıma girip uyku tulumuma girdim. Biraz sonra Ekinler geldi. Kamp ateşini yaktılar. Beni uyuyor sandıkları için rahatsız etmediler. Birkaç saat sonra herkes uykuya daldı. Ben de yavaşça çadırdan çıktım. Kamp ateşinin karşısına geçtim. Biraz bağırarak
" Seni seçiyorum. Ateşi. Onlardan intikamımı alacağım. " dedim. Bir anda kamp ateşi boyumu geçti. Biraz geriye çekildim. O sırada ateş kraliçesinin sesi duyuldu
" Ateşin içine gir. Ateşten korkma! " dedi. Ben de hiç tereddütsüz ateşin içine girdim.
-Yazardan-
Almira ateşin içine girdi. Bir anda temiz ruhlu kalbi kötülükle, sinsilikle ve kurnazlıkla doldu. Adı ve intikamı dışında geçmişe dair herşeyi unuttu. Saçları alev kırmızısına döndü. Fakat normalde ilk önce göz rengi değişmesi gerekirken göz rengi değişmedi. Göz rengi eskisi gibi kaldı. Bütün değişimler gerçekleştikten sonra ateşin içinden çıktı ve
" Ben yaşadığım müddet, ateş ve ruh kraliçesi dışında tüm elementler ve kraliçelerden intikamımı alacağım. " dedi ve elinden ateş çıkardı. Ateş tüm bedenini sardığı an gözden kayboldu.
Merhaba. Normalde bu 2 bölümü dün yayınlayacaktım fakat internette bir zayıflık çıktı. Bölümleri şimdi yayınlayabildim. Umarım beğenmişsinizdir. Vote ve yorumları unutmayın♥♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateş in Kötü Kızı (5 Element)
FantasyBen...ben kimim bilmiyorum. Bir katil, bir düşman, bir dost...hepsi olabilirim. Kendimle ilgili bildiğim tek şey çok büyük bir hata yaptığımdı. Geçmişimi unuttum, kardeşim dediğim insanları onlar bana ulaşmaya çalışırken yaraladım... çok kötü yaral...