" Buraya gelmeniz çok iyi oldu." dedi Ruh K. " Yoksa çok kötü şeyler olabilirdi. Özellikle de Karanlık Lord taht yarışı bu kadar yaklaşmışken. " diye devam etti. Su K. Asuela ile ilgilenirken hepimiz eskiden zamanımızın çoğunu geçirdiğimiz salonda konuşuyorduk.
" Ne yapmam gerek? Eğer bu güç benliğimi ele geçirirse çok büyük sıkıntı olabilir. " dedim. Karanlık Prens' in tahta geçtiğini düşündükçe tüylerim ürperiyordu. Açgözlülüğüyle iyilik ve kötülük arasındaki dengeyi bozardı. Ivy'nin yapabileceklerini hayal bile edemiyorum. Ama en çok kendi yapabileceklerimden korkuyordum. Ateş K.
" Aslında dedenin kitabında karanlığın nasıl kontrol edilebileceği ayrıntısına kadar yazıldı. O öldükten sonra kitap bir sonraki Lorda verildi. " dedi. Kaşlarımı çattım. Begüm
" Yani Karanlık Prensin abisinde mi kitap? " dedi. Ateş K. onayladı. Arda
" Harika! Bize en çok işe yarayacak şey düşmanımızın elinde. " dedi sıkıntıyla. Ateş K.
" Aslında tam olarak öyle değil. Geçici Karanlık Lord'un seve seve yardım edeceğinden adım gibi eminim. " dedi. " Sonuçta Karanlık Prens onun da düşmanı ve onu yenmeye çalışan bize neden yardım etmesin? " dedi. Ben
" Onun bizi arkamızdan bıçaklamayacağını nereden bileceğiz? " dedim. Toprak K.
" Bildiğim bir şey varsa o da onun sözünün eri olduğu ve Yin Yang' a çok önem verdiğidir. Babasına çok önem verirdi onu öldürmeye yardım etmek için bizim beyinimizi yıkadığından haberi var ve en önemlisi seni gönderirken annene yardım etmişti. Bunlar olmasa bile Karanlık Prensi yenmek için bize yardım eder. " dedi.
" Bilmiyorum. Karanlık Prensin yaptığını yapma ihtimali var. Belki o da sizin beyninizi yıkamıştır. " dedim. Bu olanlardan öğrendiğim bir şey varsa o da kimseye güvenmemektir. Ruh K.
" Toprak K. söylediklerine katılıyorum. Almira çok fazla tanımadığın için böyle yargılaman normal. " dedi. Oysa ben içten içe Ruh K. de güvenmiyordum. Ya da artık deliriyorum. " Hem başka şansın var mı? " diyerek devam etti. Maalesef haklıydı. Benim şüphelerim yüzünden elimdeki tek fırsatı kaçıramazdım.
" Tamam. Görüşücem. " dedim teslim olarak.
-Yazardan-
" Cadıcık hazır mı benim büyüm? " dedi Ivy içeri girerek. Yaşlı cadı gözlerini devirdi ve takip etmesini söyledi. Yerin 3 kat altına indiler.
" Ödememe Ruh Perilerini kovma ücretini de eklemelisin. Çok gıcıklar. "
" Merak etme ödemeni fazlasıyla alacaksın küçük cadıcık. " dedi. Cadı kasasını açtı ve küçük mor iksiri verdi. Ivy küçük şişenin içine baktı hafifçe salladı.
" Bu iksir 5 dakikalığına yemini etkisiz hale getirecek. Yapacağın şeyi hızlı yapman lazım. Seni uyarmam lazım bunu içtikten ve etkisi geçtikten sonra cezalandırılarak ölebilirsin. Ölümsüz olsan bile. "
" Aklımdan çıkarmam küçük cadıcık. Al benden istediğin 3 şişe insan ölümsüz kanı. "
" Bir de yasak kolyeyi istemiştim. "
" Onu işe yaradıktan sonra alacaksın. " dedi. Yaşlı cadı sinirle
" Onun sende olduğunu biliyorum Ivy. Ölme ihtimaline karşı hemen almak istiyorum. " dedi. Ivy kahkaha attı
" Bizim küçük cadıcığımız pazarlığı da öğrenmiş. Merak etme eğer ölürsem sana verecek birini ayarladım. " dedi ve çıktı.
-Almira'dan-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateş in Kötü Kızı (5 Element)
FantasíaBen...ben kimim bilmiyorum. Bir katil, bir düşman, bir dost...hepsi olabilirim. Kendimle ilgili bildiğim tek şey çok büyük bir hata yaptığımdı. Geçmişimi unuttum, kardeşim dediğim insanları onlar bana ulaşmaya çalışırken yaraladım... çok kötü yaral...