Arya'nın Gucu

943 67 9
                                    

-Almira' dan-

" Hazır mısın tatlım? " dedim minik kızımın elinden tutarak. Bugün 6 yaşına girmişti ve ben annemin bile zihnini okuyabiliyoken kızımın zihnini niye okuyamadığımı öğrenmek istiyordum. Tabiki o benim kızımdı benden kat kat güçlü bile olabilirdi. Ama içten içe bunu istemiyordum. Normal biri olursa benim çektiklerimi çekmezdi.

" Evet. Hazırım. " dedi elimden tutarak. Zihnini okuyamasam da önümüzde açılan portaldan korktuğunu görebiliyorum. Emre' ye sarıldı.

" Dikkatli olun. " dedi miniğime. Hemen sonrasında da ben sarıldım. Emre

" Almira her ne çıkarsa çıksın şunu unutma: o senin kızın, her şeyin üstesinden gelecektir. " dedi ve anlımdan öptü.

" Biliyorum. " dedim fısıltıyla. Sonra kızımın elini tekrar tuttum. " Arya tatlım geçerken gözlerini kapatabilirsin. Sonradan alışırsın. " dedim. Başıyla onayladı ve gözlerini kapattı. Portaldan geçtik. " Gözlerini açabilirsin. " dedim. Gözlerini açtığı an hayranlıkla etrafı izlemeye başladı.

" Woawww... Anne burası çok güzelll! Hep gelelim buraya! "

" Umarım buraya hep gelmezsin tatlım. " dedim sessizce. Duymamıştı neyseki. Koşup çiçeklerle böceklerle oynamaya başladı. Aynı zamanda saraya doğru yürüyorduk. Sonunda girişine geldiğimizde bizi Ruh K. karşılamıştı.

" Hosgeldiniz. " dedi sevinçle. İlk kez Arya' yı görüyordu. Çömeldi ve bacağımın arkasına saklanan Arya' ya baktı " Merhaba. Seninle tanışmamıştık değil mi? Ben Ruh K. ama sen bana Ruh teyze diyebilirsin. "

" İkisinin ne farkı var ki? " dedi benim çok bilmişim.

" Asuela gibi dil pabuç senin de. " dedi. Gülümsedim. Arka tarafta Asuela gözüktü. Sonra

" Arya hadi Asuela ile tanışın. " dedim. Normalde biriyle tanışması için takla atsam da bu sefer hiçbir şey dememişti. Şaşırdım.

" Annen çalışma odasında. 10 dakikaya hazır olur. " dedi. Başımla onayladım ve salona geçtim. Kızlar Asuela'nin odasına girmişti. 10 dakika telefonuma baktım. Ruh K. nin zihninden Toprak, Hava ve Su K. konseye gittiğini öğrenmiştim.

Annem içeri girdi. " Hazırım tatlım. Bakalım. " dedi. Hemen ayağa kalktım ve Arya'yı Asuela' nın yanından aldım. Çalışma odasına girdik. Masanın üstünde içinde mavi bir sıvının olduğu bir küçük bir bardak gördüm. Annem " Arya şu koltuğa oturabilir misin? " dedi. Arya oturdu. Annem bardağı alıp Arya'ya verdi. " Şimdi bu meyve suyunu içmeni istiyorum. Tek yudumda iç. Sonra da gözlerini kapat. " dedi. Arya korkarak bana baktı. Hemen elini tuttum.

" Korkma tatlım. Bu sadece meyve suyu. Tadı güzel. " dedim. Annemin dediği her şeyi yaptı. Annem uykuya daldığında hemen masadaki küreye baktık. Annem büyülü sözcükleri okurken icimden hiçbir şey çıkmaması için dua ediyordum. Arya uyandı. Annem

" Sen istediğin gibi oyun oynayabilirsin Arya'cım. Birazdan sonuçlar çıkar. " dedi. Arya onaylayıp dışarı çıktı. Arya daha küçük olduğu için birkaç dakika bekledik. Sonunda kürede bir hareketlilik olduğunda küreye tekrar baktım. Derin bir nefes bırakıp gülümsedim. Sevinçle anneme sarıldım. " Anne yok! Hiçbir şey yok! Arya benim yaşadıklarımı yaşamayacak. " dedim sevinç dolu. Annem

" Sevinmek için erken. Daha çok küçük gücü ufak bir ihtimal de olsa kendini göstermemiş olabilir veya evrenler tarafından korunan bir gücü olabilir. "

" Tarihte yok öyle biri anne. Arya' nın böyle olacağını hiç düşünmüyorum. " dedim. En azından umuyorum.

" Senin gibi biri de tarihte yoktu tatlım. O senin çocuğun. Her şey olabilir. Sen kendin dedin zihnini okuyamadığını. Bunun altından muhtemelen bir şey çıkar. "

" Belki de bütün gücü zihninin korunmasıdır. "

" Evrenler bir zihni boşu boşuna korumazlar Almira ama umalım da senin söylediğin gibi olsun. " dedi ciddiyetle. O ciddileşince ben de korkmaya başladım. Umarım benim istediğim gibi olurdu her şey.

-Yazardan-

Arya Asuela' nın banyoya girdiğini öğrenince sarayın dışına çıktı. Geldiğinde oynadığı yerlerde tekrar oynamaya başladı. Eğilip çiçekleri toplamaya başladı. Tam bir çiçeği koparırken bir ağacın arkasında saklanan bir çocuk gördü. Göz göze geldiklerinde çocuk ormanın içine doğru koşmaya başladı. Arya

" Hey dur! " diye bağırıyordu fakat çocuk hiçbir şekilde durmuyordu. " Sadece tanışmak istiyorum. Lütfen dur! " dedi. Çocuk sonunda durdu.

" Daha fazla beni takip etme. Kaybolacaksın. "

" Tanışmadan olmaz. " dedi Arya bir güvenle. Normalde kimseyle konuşmazdı ama o çocukla aynı Asuela gibi konuşmak istemişti. Çocuk ofladı

" İsmim Alaz. Şimdi kaybol. "

" Ben de Arya. " dediği anda çocuk kayboldu. Arya şaşkınlıkla etrafına baktı. Toz olup uçmuş gitmiş gibiydi. Arya da ucu zar zor görünen saraya doğru geri dönmeye başladı.


İkinci ekstra bölümüm. 100K oldukkkkkk🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳 .Hepinize çok teşekkür ediyorum ve size bir mujdem varrrrrr!! Ateşin Kötü Kızı'nın ikincisini yaziyorumm🥳🥳🥳🥳 birkac güne ilk bölümü yayınlayacağım ve bunu konuşma kısmından ve burdan duyuracağım. Hilal devam edecek ona biraz ara vermiştim ama ikinci kitapla beraber ona da bölümler atmaya başlayacağım. Lütfen takipte kalın❤️❤️❤️❤️

Ateş in Kötü Kızı (5 Element)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin