Teşekkürler😢❤️❤️❤️❤️🥰🥰🥰🥰🥰

904 38 7
                                    

Artık gerçekten kitap bitti ve ben buna hala inanamıyorum. 3 yıldır bitiremediğim kitabımı bana tekrar yazma isteği veren bir watpadd kitap eleştiri grubuna girdikten sonra bitirdim ve burdan o gruptaki herkese teker teker teşekkürlerimi sunuyorum. Ayrıca bu yolda benimle birlikte olan aileme arkadaşlarıma ve en önemlisi okuyucularıma çok teşekkür ediyorum. Siz olmasaydınız kitap bu noktalara asla gelmezdi. Kitabı tamamen bıraktığım zamanlarda bile bu kitaptan asla vazgecmeyen okuyucularım... Siz benim kalbimde özel bir yere sahipsiniz. Bu kitabı en çok sizin için bitiriyorum.Kendinize iyi bakın...

Kitabin sonunu biraz açık bıraktığımı biliyorum ama kitabın sonunu sizin kendi hayalinizde bitirmenizi istedim. Bu kitabı bitirdikten sonra düşünün ve kendi hayalinizde kitabı bitirin. Her bir okuyucumun düşündüğü son doğru olacak. Hatta yorumlara kendi düşündüğünüz sonunuzu yazabilirsiniz.

Bu arada kısa zamanda yeni bir kitap yayınlayacağım kısa zaman içinde ilk 5 bölümünü önceden yazıp atıcam. Aslında bu kitap arkadaşım zeyneperkmn (şu an sanırım Jungkookssi191997 hesabında) tarafından yazılıyordu ama kitabı yayınlamadan yazmayı bıraktı ve Ateş'in Kötü Kızı' nı bitirdikten sonra kitabı devam ettirmem için bana verdi. Yayınlayacağım kitabın ismi 'Hilal' okursanız sevinirim. Hepiniz sağlığınıza dikkat edin... Yeni bir kitapta görüşmek üzere...

Ateş in Kötü Kızı (5 Element)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin