Medyada çooook hoşuma giden bir şarkı var. KESİNLİKLE DİNLEMELİSİNİZ. Aynı şekilde alttaki bölüm şarkısını da bu bölümü okurken dinlemelisiniz. Ama yukarıdaki şarkı daha önemli. Ama ikisini de dinleseniz daha iyi olur. Bana kalırsa yukarıdaki şarkı daha güzel. Seçim size kalmış<3<3<3 İyi okumalar...
Bölüm şarkısı
-Almira' dan-
Gözlerimi kapattım. Sonum gelmişti bunu biliyordum. Bu patlama da öldüğümün göstergesiydi. Ölmeden önce Emre' ye sevgimi itiraf ettiğim için gözüm arkada kalmayacaktı. Gözlerimi kısık açtım. Oha burası arenaya benziyor. Karşımdaki silüet de aynı şey gibi... Emre. Dur bi dakka ben ölmemiş miydim? Yoksa bu başka evrendeki biz mi? Yoksa bu başka evrenin başka boyutundaki uzaylı biz mi? Tamam, çıldırıyorum. Tekrar kapattım.
Etraftan bizimkilerin uğultuları geliyordu fakat kulağım çınlıyordu ve başım çatlıyordu. Bu da demek oluyor ki evet hala hayattayım. VE BİRİNE HİSLERİMİ AÇIKLADIM!!!!!! Ben hayatımda kimseye hislerimi açmamışımdır ki! Genelde bunu yapan karşı taraf oluyor. Ben de reddediyorum. Okula ilk başladığımızda ilk günde 10 tane teklif gelmişti ve hepsini geri çevirmiştim. Dur... yoksa 5 ininkini mi çevirmiştim? Neyse hatırlayamıyordum. Hepsiyle ilk öpücüğümü almaya çalıştıkları için ayrılmıştım ve evet, hala ilk öpücüğüm bendeydi.
Ahhh!!! Ne anlatıyorum ben yaaaa!! Burda başım çatlıyor, kulağım çınlıyor ve ayağa kalkamıyorum ve kendi kendime aşk hayatımı mı gözden geçiriyordum!?! Ben cidden kafamı biryerlere vurmuş olmalıyım. Gerçi vurmuş olmama ihtimalim yok ama neyse.
" Almira iyi misin? Almira sesimi duyuyor musun? " birses geliyordu kulağıma. Bu Emre' ydi.
" Merak etmeyin hepiniz geri çekilin. " dedi biri. Bu sesi ayırt edebiliyordum. Ruh K. bu. Bir anda zihnimde bir ses geldi
Almira orda mısın? Eğer cevap verebiliyorsan cevap ver.
Evet burdayım Ruh K. başım çatlıyor, kulağım çınlıyor ve ayağa kalkamıyorum, gözlerimi kısık açabiliyorum. Ama onu da zar zor.
Bizi duyuyor musun peki?
Az çok. Sadece senin son cümleni ve Emre' nin cümlesini.
Hmm... gözlerini açmayı dener misin?
Olmuyor. Dinlenmem lazım. Ama bir şekilde uyuyamıyorum.
Yani bayılamıyorsun.
Evet. Sanırım öyle. Vücudum istediği halde ruhum buna izin vermiyor. Birşeyler yapabilir misin?
Denerim.
Sağol.
Ve zihnimdeki ses çıkıp gitti. Sonra herşey karanlığa gömüldü.
-Ekin' den-
" O iyi mi Ruh K.? " dedim. Ruh K.
" Evet. Yanlızca bedeni bu kadar ağır bir güze dayanamamış ve yorgun düşmüş. Oysaki güçlü ruhu daha yeni başlıyoruz der gibi canlı ve enerjik. " dedi. Selim
" Orda neler oldu? " dedi. Hava K.
" Almira' nın güçlerinin çeyreği ortaya çıktı. " dedi. Arda
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateş in Kötü Kızı (5 Element)
FantasyBen...ben kimim bilmiyorum. Bir katil, bir düşman, bir dost...hepsi olabilirim. Kendimle ilgili bildiğim tek şey çok büyük bir hata yaptığımdı. Geçmişimi unuttum, kardeşim dediğim insanları onlar bana ulaşmaya çalışırken yaraladım... çok kötü yaral...