Sorgu

4.6K 305 17
                                    

5 gün sonra

-Ekin' den-

Olaydan sonra kendimi iyi hissetmiyordum. Hatta kraliçeler bile zar zor ayakta duruyorlardı o gün. Sanki orda o büyü bizim tüm enerjimizi emmişti. 3 gün çalışmalara ara vermiştik. Fakat hiçbirimiz gücümüzü kullanamıyorduk. Ben kendimi zorlamıştım ama sonunda tam 1 gün boyunca baygın bir halde yatmıştım. 

Anlamıyorum. Bir büyüyü bozmak niye bizi böyle yıldırdı? Tamam biz belki sarılmış olabiliriz fakat kraliçeler 1 gün boyunca güçlerini kullanamamışlardı. Almira' da birşeyler var ve bunu kraliçeler biliyorlar. Hatta Emre bile biliyor. Bunu en yakın zamanda öğreneceğim fakat şimdi değil. Ayağa bile kalkamazken nasıl onlara hesap soracaktım?

Ben bunları düşünürken kapı çalındı.

 Komşulaaaaaaar! Yetişiiiiiiiiiiiin! Hırsız kapımızı çalıyoooooooor!

Ben de İklim ne zaman gelecek de benim tüm ciddiyetimin içine edecek diye merak ediyordum.

İçeri girenler kraliçeler mi? Yoksa bana mı öyle geliyor?

Yok artık ne istiyorlar ki benden?

Belki süt sağmanı istiyorlardır. 

Allahım ben senle napcam ya!

Ya tahmin etmek te mi suç ya. Neyse sen konuşmanı yap pek iyi bakmıyorlar.

Tamam. 

İklimle konuşmamı bitirdikten sonra 

" Ne oldu? Bir sorun mu var? " dedim. Hava K.

" Onun Almira olduğunu nerden çıkardın? " dedi. Bakışlarına göre hiç iyi birşey olmadığı kesindi. Ben 

" Neden bunu soruyorsunuz? Onun Almira olduğunu zaten biliyorsunuz di mi? " dedim. Toprak K.

" Hayır. Yalnızca bu düşünceye nasıl kapıldın onu öğrenmek istiyoruz. " 

" Üzgünüm. Ben bunu s-söyleyemem. Bu çok...çok büyük bir sır. Asla kimseye söyleyemeyeceğim bir sır. " dedim. Su K.

" Peki neden Selim sana bu sırrı sorduğunda işaret diyerek bağırıp uyandın? Sadece Almira' da olan birşeyi mi gördün yoksa ateş elementinde? " 

" Söyleyemem diyorum. Bir yemin ettim ve ömrüm boyunca bu yemini çiğnemiyeceğim. " dedim. Gözlerimin dolduğunu hissetmeye başlıyorum. Daha fazla soru sormasalar keşke. Hava K.

" Sadece basit bir yemin... Senin için önemi ne? " dedi. Artık gözyaşlarımı zar zor tutuyordum. Ve sinirlenmeye başlamıştım. 

" Sizin sözüne ettiğiniz o basit yemin benim ölen ablamın üzerineydi! Şimdi lütfen çıkar mısınız? Yanlız kalmaya ihtiyacım var! " diyerek bağırdım. Hava kraliçesi tam birşey diyecekken Su K.

" Biz çıkalım. " dedi ve bütün kraliçeler odamdan çıktılar. Onlar çıkar çıkmaz sessizce ağlamaya başladım. Ablamın sözü geçtiğinde her zaman en güzel anılarımızı hatırlıyordum. Sonra ise gölde kanlar içinde yatarken ki görüntü geliyor gözümün önüne. Selim' e o büyük sırrı söyliycekken rüyamda o günü görmüştüm. Ve hemen ardından Almira' ya söz verirken görmüştüm kendimi. Hayır! Asla o yemini çiğnemiyeceğim! Ucunda ölüm olsa bile! Asla!

-Alex' den-

Bu olaydan sonra ilk ayağa kalkan ben oldum. Evet yanlış duymadınız : İlk ayağa kalkan ben oldum. 2. Murat, 3. Arda olmuştu. Normalde Ekin ilk ayağa kalkmıştı. Fakat gücünü kullanmaya çalışıp kendini zorladığı için düşüp bayılmıştı. Sonra tam 1 gün boyunca baygın kalmıştı. Selim ve Emre  ise ayağa kalmayı bile denememişlerdi. 

Bunları düşünüp ayağa kalktım. (Ayağa kalkmalı bir paragraf oldu 😂😂)Şimdi Emre' den herşeyi öğrenmenin vakti gelmişti. Hemen odasına gittim. Kapıyı tıklattım. 'Gel ' sesini duyduktan sonra içeri girdim. Hemen

" Geçen hafta kraliçeler le konuştuğunuz konu neydi? " 

" Neyden bahsediyorsun? "

" Bilmemezlikten gelme. Ateş elementinin Almira olduğunu biliyorum. Senin tutmadığın sözü de. " dedim. İç çekti. Sonra

" Benden ne istiyorsun? " 

" Herşeyi en başından anlatmanı. " 

" Ekin' e söyleme. " 

" Söylemem. " dedim. Herşeyi anlattı. Anlattıklarından sonra uzun bir sessizlik oldu. Ben

" Sen ne yaptın? Kız zaten ateş kraliçesinden kurtulmaya çalışıyormuş. Senin tek yapacağın iş ağzını kapamaktı. Hem söz bile vermişsin. Sözünü çiğnemişsin sen. Birde ona yalancı diye iftira atmışsınız. Asıl yalancı sizmişsiniz. Kızın gururu kırılmış. Eğer sen ağzını kapasaydın şimdi o bizim taraftaydı. " dedim. Sakince

" Eğer onu söylemeseydim o ruh elementi ajan olarak bizim yanımıza gelecekti. " 

" Neyden bahsediyorsun? "

" Bizim konuşmalarımızı nasıl duydu zannediyorsun. O bizimle tanışmadan önce ruh elementiymiş. Bir büyü ile enerjisi örtülmüş. " dedi. Durakladım. Belki biz haklıyızdır. Bilmiyorum. Kafam o kadar karışık ki. Sonra

" Eee...Yani? " dedim. Emre

" Anlamadın mı? Benim önceden geldiğimi anlamıştı. O yüzden sanki hiç istemiyormuş gibi davrandı. Sonra ben Kraliçelere haber verince bütün planı bozuldu. " dedi. Biraz düşünür gibi oldum. Aslında doğru söylüyordu. Böyle bir şey yapabilirdi. Sonra
" Peki Ekin? Onu neden bıraktı? "

" Büyük ihtimal Almira, Ekin' in su elementi olduğunu bilmiyordu. Ateş elementi olduğu sırada Almira' nın Ekin' i görüp bizim tarafımıza geçmesin diye hafızasını sildi. " dedi. Mantıklı geliyordu. Ama hâlâ nasıl ateş kraliçesinden daha güçlü olduğunu anlayamıyordum.

" Peki nasıl ateş kraliçesinden daha güçlü olabilir? "

" Bunu ben de bilmiyorum. "

" Neyse, sonra öğrenirim onu da. " diyerek dışarı çıktım. Kafam almıyordu. Ateş elementini zaten Ateş K. den almadı mı? Nasıl ondan daha güçlü olabilir ki?

Belki o güç önceden onda vardır.

Saçmalama içses. Bir kişiye gücünü sadece bir kraliçe verebilir. Nesilden nesile güç geçemez.

Emin misin? Bu soruyu sorduğunda Hava K. tepkisini hatırlıyor musun?

Deliriyorum galiba. İçsesimle ciddi bir konu konuşu8yorum. Ama haklısın. Bizden sakladıkları birşeyler olabilir.

-Yazardan-

Hava K.

" Bu imkansız! Nasıl olabilir!? Ondan hiçbir enerji almadık! " diyerek bağırıyordu. Odada bir aşağı bir yukarı yürüyordu. Su K.

" Bence o değildir. " dedi. Toprak K.

" Eğer oysa Ateş ve Ruh kraliçesi amacına ulaşmıştır. " dedi. Hava K.

" Bu bir kaosa sebep olur! Nasıl...nasıl anlayamadık? " dedi. Su K.

" Bence herşeyi Ekin' e anlatmalıyız. " dedi. Hava K.

" Olmaz! Kendini kaybedebilir. " dedi. Toprak K.

" Ama işareti tek bilen ve gören o. Herşeyi anlatırsak belki bazı şeyler aklında yerine oturur. " dedi. Hava K. durdu. Sonra

" Olmaz! Ona anlatamayız. Ama... Emre' ye anlatabiliriz. " dedi. Su K.

" Tabi ya! Nasıl düşünemedik? Emre olur. Sen onaylıyor musun Toprak " dedi. Toprak K.

" Olur. Anlatalım artık. " dedi. Artık tek Yasemin' in bildiği sırrı başka bir elementte bilecekti. En büyük sırrı...

Merhaba. Evet birazcık kısa bir bölüm oldu. Ama diğer bölüm daha uzun olucak emin olabilirsiniz. Şimdi soruma geçiyim

' Almira' nın gücü hakkında ne düşünüyorsunuz? '

Neyse umarım bu bölümü sevmişsinizdir. Vote ve yorumları unutmayın.👍👍

Ateş in Kötü Kızı (5 Element)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin