Mediada Ekin var (lenssiz hali) iyi okumalar...
2 yıl sonra
-Ekin' den-
Merhaba ben su elementi Ekin. Bu 2 yıl içinde neler olduğunu anlatiyim:
Canımdan çok sevdiğim Almira' nın kaybolmasından 2 hafta sonra kraliçeler bizi çağırdı. Bizi derken Arda, Murat, Selim, adının Alex olduğunu öğrendiğim çocuk -galiba annesi ingiliz, babası türk. Babasının işi yüzünden Türkiye' de yaşıyorlarmış. Türkçesi galiba ana dili- çağırdı . Ama neden element olmayan arkadaşlarımızı çağırdıklarını anlamamıştık. Biz de herşeyi bizimkilere anlatmak zorunda kaldık. Zaten Alex her şeyi biliyormuş.
Neyse bizimkilere herşeyi anlattıktan sonra ormana gittik. Kraliçeler Arda' nın Toprak, Murat' ın hava, Alex' in su elementi olarak seçtiklerini söylediler. E tabi bir şok yaşadık. Çünkü bu kadar kısa bir sürede birini element yapmaları onlara göre değildi. Sonra ateş kraliçesinin bir kişi seçtiğini öğrendiklerini söylediler. Bu hiç iyiye işaret değildi. Eğer ateş kraliçesi bir element seçmişse kesin bu kişiye yasak büyüleri öğretecektir.
Bizden ailemizi temelli terk etmemiz gerektiğini, bu sayede güçlerimizi rahatça geliştirebileceğimizi söylediler. Yanımıza önemli eşyalarımızı almamız için -kıyafet dışında çünkü orda bedenlerimize ve tarzımıza uygun yüzlerce kıyafet var- yarım saatimizin var olduğunu söylediler. Hemen eve gidip yanıma önemli eşyalarımı aldım. Küçük bir valize koydum. Aileme bir veda mektubu yazıp anneme farkettirmeden çıktım.
(Ekin' in veda mektubu)
Ben geldiğimde herkes burdaydı. Kimse bizi bulamasın diye boyutlar arası bir arenanın yanında görkemli bir elementler ortak sarayda kalıyoruz. Arenanın hemen aşağısında deniz var. Aynı zamanda arenanın birax yukarısında ise büyük bir orman var. Arena da yeni güçler öğreniyoruz. Kendi alanlarımızda da -deniz, ben ve Alex, orman, Emre ve Arda, herhangi bir düzlük, Selim ve Murat- onları test ediyoruz. Tam 2 yıldır böyleyiz.
Neyse şimdiye dönelim. Şuan moladayız. Aşağıdan Arda
" Oha! Müge Anlı' ya çıkmışız. Gelin. " dedi. Şimdi nasıl çekiyo diye soracaksınız. Özel bir sihirle.
" Oha! Bakim. " dedim ve hemen Murat' ın yanında bittim. Selim
" Almira' nın ailesi de var mı sevgilim? " dedi. Aha da s*çtık. Tam 1,5 yıl saklayabildiğimiz aşkımızı 2 dakka da herkes öğrendi. Murat hemen yanımızda bitti.
" Siz ne ara sevgili oldunuz? " dedi.
" Ş-şey..." dediğim an Selim sözümü kesti
" Tam 1,5 yıldır. " dedi. 1,5 saniyede herkes yanımızda bitti. Kraliçeler bile. Ben
" En azından yabancı değil di mi? " dedim domates yanaklarla. Murat
" Neyse boşverin. Ben Selim' e güveniyorum. Tam 3 yıldır tanıyoruz onu. " Hava kraliçesi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateş in Kötü Kızı (5 Element)
FantasyBen...ben kimim bilmiyorum. Bir katil, bir düşman, bir dost...hepsi olabilirim. Kendimle ilgili bildiğim tek şey çok büyük bir hata yaptığımdı. Geçmişimi unuttum, kardeşim dediğim insanları onlar bana ulaşmaya çalışırken yaraladım... çok kötü yaral...