Bölüm 2

4.4K 154 2
                                    

Evet bir bölüm daha iyi okumalar 😇😇

Sonunu bilmeden izlediğim en güzel film di gözlerin....

Lidya....
Ayaklarımda tonlarca demir vardı ve ben uçurumun kenarındaydım.

Ya düşecektim tek bir hareketimle, yada sağ kalacaktım.

Karşımda benim uğruma herşeyinden vazgeçen kadına bakarken, onun buğulu güzelliğinden alamadım gözlerimi.

Annem güzel bir kadındı fazlasıyla güzel bir kadındı hemde.

Tekrar kabine girdiğinde sıkılmadan beklemeye devam ettim.

Annem kabinden bu sefer de mor kalın askılı kare yaka ve dizleri üzerinde biten bedenini sarmalayan bir elbiseyle çıktı, ve evet gerçekten muhteşem görünüyordu.

Sade duru bi güzelliğe sahipti. Hayatım boyunca hep annem oldu. Sevgililerim de oldu tabi ama hiç biriyle sonuna kadar devamı olmadı daha gençtim.  

Ama yine de vıcık vıcık ilişkileri sevmiyordum, ece 'sen vallahi delisin sendeki güzellik bende olsa havamdan geçilmezdi'derdi hep. Bu benim umurumda değildi kendini beğenmiş kızlardan oldum olası nefret etmişimdir. Asi ulaşılmaz olmak benim tarzımdı.

Yine de memnumdum halimden barışıktım hayatla tek sorunum babamı hiç tanımıyor olmam annem öldü dedi bir daha sorma diye de sert bir dille uyardı, o günden sonra soramadım annesi babası da yoktu annemin.

'benim bütün ailem sensin' derdi hep onun neler yaşadığını bilmesemde zor şeyler olduğu belliydi bu yüzden üzülmemesi için açmazdım o konuları.

"Bu nasıl" diyen anneme gülümseyip "harika bence bunu almalıyız" dedim. Annemde sevinçle "bende bunu çok beğendim" ayakkabı seçimi için yan taraftaki raftan siyah bir platform alıp giy işareti yaptım,annem giyince "işte şimdi tam oldu" dedim gülümsedi mutluydu "tamam bunu da alıyorum"

diyerek görevli kıza aldıklarını uzattı. Başka elbiselere bakmaya başladık sessizliği bozan telefonumu elime aldım ece arıyordu açıp kulağıma yaklaştırdım"lidya hemen bana gel bomba haberlerim var valla sana anlatmazsam ölürüm kızım cips falan al gel" bir solukta konuştu gözlerimi devirdim

"ece sakin olurmusun bi nefes al ben zaten dışardayım, annemle alışverişteyiz" arkadan annem "ece mi?" dedi başımı evet anlamında salladım "o zaman lale teyzeden izin istesen olmazmı"

anneme baktım "olmaz ece bugünü annemle geçireceğim için önceden söz verdim " o sırada annem yanıma geldi telefonu kulağımdan uzaklaştırdım

"istersen git bebeğim bende sema yı arayacaktım gitmeden buluşalım diyordu, hem elbisemi de aldım biraz onla oturur eve geçerim"

şaşkın şaşkın anneme baktım sema abla eski okuldan öğretmen arkadaşıydı arada buluşurlardı ama annem bu günü onla geçirmemi istiyordu ne oldu da birden kararı değişti

"ece tamam geliyorum" dedim anneme bakarak telefonu kapatıp "anne bak istemiyorsan gitmem"

Annem "olurmu bebeğim sen git gezin bende kendi akranımla vakit geçireyim ankaraya gidince uzun süre göremeyeceğim onu biraz konuşmak iyi gelir"

Dedi üzerinde anlayamadığım bir heyecan vardı

"tamam o zaman ben çıkıyorum" deyip yanağından öptüm ,oda beni öptü çıkışa gidip arabamın yanına gittim. Kilidini açıp içeri girdim, yola bakıp boş olduğunda ana yola çıktım yaklaşık on dakika sonra kırmızı ışıkta durdum.

Sarı ışık yandığında hazırlanıp yola devam edeceğim sırada büyük bir gürültü oldu..

***Ne olduğunu anlamadan acıyla inledim alnımda bi acı vardı arabamın kapısını açıp dışarı çıktım, bi elim alnımda diğer elim kapıyı aradı bulamayınca sendeledim tam düşecekken biri tuttu belimden gözlerimi açtım hafif gözüm karardı belimdeki eli itip kafamı kaldırdım 'aman Allahım' dedim içimden karşımda 1:90 boylarında dar beyaz gömleğinden belli olan kasları kumsala yakın teni ela tonu gözleri kaşları tüm yüz hatlarıyla dar paça siyah kotuyla ve spor ayakkabılarıyla muhteşem yakışıklılıkta diyebileceğim bir adam duruyordu.

Onu süzmeyi bırakıp " ne oldu anlamadım"dedim endişeliydi "aferdersiniz be-benim yüzümden oldu telefonla konuşurken dalgınlığıma denk geldi, ve sizin arabanıza çarptım" dediğinde hızla arabamın arkasına baktım. Hafif bi çizik vardı ufak tefek çizikler le birlikte ama yine de delirmem için nedendi çünkü arabama aşıktım ve annem de bu olayı duyarsa bir süre başımın etini yerdi.

Arkama dönüp sinirle "size araba kullanırken telefonla konuşulmaması gerektiğini öğretmedilermi" diye tısladım "bakın benim suçum kabul masraflarını da karşılayacağım bunu sorunsuz halledebiliriz"

Alayla güldüm "halledermiş istemem bundan sonra dikkatli olun bu yeter" dedim arabama binecektim ki kolumdan tuttu " lütfen izin verin ben halledeyim gerçekten istemedim böyle olmasını" yüzüne baktım o kadar güzeldiki şu an bize korna çalan onca kişiyi umursamadan daha yumuşak bir şekilde

"bakın önemli değil dediğim gibi dikkatli olun yeter ve bundan sonra trafikte telefon kullanmamanız sizin için iyi olacaktır " diyerek gülümsedim.

Oda gülümseyip elini uzattı "peki o zaman tekrar kusura bakmayın ve dediğinizi uygulayacağım" kıkırdadık elini uzattı "bu küçük olayı büyük bi ders olarak hatırlayacağım isminizle beraber tabikide benimki ali memnun oldum"

Dedi bende uzattığı elini tutup gülümseyerek "size iyi dersler o zaman bende lidya" diyerek elini bıraktım arabama binip yola koyuldum.

dikiz aynasından ona bakıp bir kez korna bastım o da bastı küçük selamdan sonra yoluma devam ettim ama aklımdan o an çıkmıyordu elini tuttuğum an tüm bedenimde titreme oldu belimden tuttu gözlerine baktım çok güzel anlardı.

Aynadan kendime baktığımda alnımdaki şişliğin iyice büyüdüğünü gördüm onun karşısında bu şekil durdum.

Aman Allahım arabama çarpmasına değil de alnımdaki şişliği dert etmem saçmalıktı üstelik bir daha görmeyeceğim bir kişi için kendi kendime gülümseyip 'güzel gündü' diyerek müziği açıp ecenin evine doğru yoluma devam ettim.....

Radyoda sevdiğim bir şarkı çıkınca müziğin sesini de açıp yola devam ederken şarkıyıda mırıldandım.

Slow müzik aşığı biri olarak tam benim şarkımdı resmen sözlerini özenle yazmışlardı benim için.

Gel anla dikenimden güllerim uyansın bahçelerimde
Gel öyle bir apansız ellerim yansın ah ellerinde

Gel arsız firar
Düş yollarıma densiz
Ben kaldım viran
Geçmez bu ömür sensiz

Bu dağlar taşlar şahidim olsun
Kalbime sırlarımı gömdüm
Aslı bende sureti kalsın ben görürüm beni aynasızda

Gel anla dikenimden güllerim uyansın bahçelerimde
Gel öyle bir apansız ellerim yansın ah ellerinde

Gel anla halimden güllerim uyansın bahçelerimde
Gel öyle bir kal ki tan yeri boyansın aşk hançeriyle

Aştım yolları aşkı önüme koydum
Bir zeytin dalı, 
Bir çift göz yeter doydum
Bu dağlar taşlar şahidim olsun kalbime sırlarımı gömdüm aslı bende sureti kalsın ben görüm beni aynasızda

Gel anla dikenimden güllerim uyansın bahçelerimde
Gel öyle bir apansız ellerim yansın ah ellerinde

Gel anla halimden güllerim uyansın bahçelerinde
Gel öyle bir kalki tan yeri boyansın aşk hançeriyle

Yeni bölümü her fırsatta yazmaya devam edeceğim
görüşürüz 😇😇

Instagram____

Aşk___perisi

TEK GECE BİR HECE (AŞK)  Düzenleniyor Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin