Instagram____Aşk___perisi
İyi okumalar😇😇
Beni kaybettiğinde kazandım sandığın her ne varsa onlarla yaşa...
Lidya....
dersin bitmesiyle sıramdan kalkıp ecenin yanına gittim bana baktı ne var söyle der gibi anlattım
"ece bu hoca o kaza yaptığım ali" şok olmuş gibi bana bakıyordu "vay be hakikaten taşmış taş" onun sözlerine gözlerimi devirip "saçmalama kızım ben ne diyorum sen ne diyorsun hadi kantine gidelim "
dedim kalkıp kantine indik kızlar toplanmıştı merve "bu hoca benimdir karışanı yolarım" dedi tam o sırada yanından geçiyordum olduğum yerde durup Bi elimi masanın üstüne koyup "hayır benim asıl karışanı ben yolarım"
dedim tek kaşımı kaldırarak bunu neden yaptığımı bilmiyordum ama ece arkamdan "yürü be" dedi merve ters bi bakış atıp "iddia ha öyle olsun" dedi alayla sırıtarak ece de "merve lidya varken şansın yok güzelim"
dedi kahkaha attık merve "görelim bakalım" dedi tek kaşımı kaldırıp dudağımın kenarını yukarı kıvırıp muzipçe gülümsedim "göreceğiz" deyip göz kırptım sinir olmuştu gidip masama oturup bi kahve içtim keyfim yerindeydi ....
İkinci dersin ziliyle kantinden çıktık ece koluma girip " hani işim olmaz diyordun noldu "
dedi dönüp " sadece merve çok iddalıydı havasını söndürmek istedim hepsi bu" ece bana bakıp güldü "hepsi bu yani "
ciddiye dönüp "evet " dedim sınıfa girdik iki dakika sonra ali hoca girdi yerine oturdu göz göze geldik sonra merveye baktım 'başlıyoruz' der gibi bakış attı hafifçe başımı eğip kaldırdım onaylar anlamında ...
İkinci derste bitti arada göz göze geldik tabi aliyle gün böyle biterken okuldan sonra bi lokantada yemek yiyip öyle gittik eve eceyle...
Ertesi gün uyanıp hızla hazırlandım eceyide kaldırıp dışarda cafede kahvaltı yaptık oradan okula giderken yolun kenarındaki markette durup sigara aldım okulda yasaktı ama biz pek takmıyorduk içecek yer çoktu.
Okula giriş yapıp arabayı park ettim ece cıktı okula doğru yürüdü bende arka koltuktan çantamı ve sigara paketini aldım tam çantama koyarken paket düştü eğilip hemen aldım çantaya kattım gören oldumu diye etrafa bakayım dedim arkamı dönmemle ali hocayla göz göze geldik .
telaşlandım ama belli etmemek için hafif baş selamı verip ordan hızla ayrıldım görmüşmüydü acaba gördüyse gülümsemezdi kızar veya uyarırdı birşey de dememişti sınıfa girip sırama oturdum ilk ders ingilizceydi sıkıntılı geçen derslerin arasından zil çaldı sınıftan çıktığımda alt sınıftan bi öğrenci yanıma gelip
"lidya seni ali hoca öğretmenler odasında bekliyor hemen gelsin dedi"
çocuğa bakıp "hassiktir" dedim çocuk "ne bana mı dedin" şoku atlatıp "yok yok sana demedim tamam giyorum sağol"
dedim çocuk uzaklaşırken şimdi ayvayı yedin kızım napıcam ben ya diyerek öğretmenler odasının yolunu tuttum ...
Kapının önüne gelip derin bi nefes alıp tıklattım içeriden gel sesini duyup kapıyı açıp girdim ali hoca oturuyordu başka hoca yoktu yaklaşıp önünde durdum
"Buyrun hocam beni çağırmışsınız"
"Otur lidya"
Söylediği şeyle şaşırsamsa Karşısındaki koltuğa oturup söyleyeceklerini bekler gibi bakış attım
"Lidya bak ben senin hocanım ve bir yanlışını gördüğümde uyarmak benim görevim şimdi bir daha bu hatayı yapmayacağına eminim"
Söylediklerini anlasamda anlamamış gibi yapıp alayla sırıttım
"Hocam ben dediklerinizden hiç birşey anlamadım"
Sırıtmaya devam edip daha dik bir konuma geldim
"Kopya falanmı çekiyor dediler hocam öyle birşeymi"
Dedim hala gülüyordum
"Lidya bu sabah düşürdüğün şeyi gördüm"
"Ne gördünüz" dedim biraz daha ciddileşip
"Lidya böyle bir yere varamayız ben sadece sen yanlış birşey yapma diye konuşuyorum ama seninde biraz dürüst olman lazım "
"Niye dürüst olmam lazım" dedim alayla sırıtıp devam ettim
"Herkes dürüst ol dürüst ol diye tutturmuş gidiyor hayatta bu aralar çok moda valla. Dürüst ol doğruyu söyle
İnsan karşılıksız çek gibi dürüstlük bekleyebilirmi hocam?" biraz ciddileşip"Dürüst olmam için naptınız demezlermi adama?
Dürüstlüğümü haketmek için ne yaptın? Buda değerli birşey benden değerli birşey istiyorsa..
Peki sen naptın? " ş
Dedim"Bana mı diyorsun lidya?"
Bu kez daha çok sırıtıp
"Hayır hocam felsefe yapıyorum" dedim muzipçe gülüyordum "şimdi izin verirseniz sınıfa gideceğim" dedim içimde zafer kazanmışım gibi bi his vardı. Başıyla onaylayıp "çıkabilirsin" dedi odadan çıkıp eceyi buldum olanları anlattığımda ağzı açık şekile dinliyordu kendine gelip "oha kızım adamı mat etmişsin susmuş kalmış adam"
dediğinde gülümseyip " sadece havasını aldım diyelim" dedim ecede kıkırdadı sınıfa gittik dersler derken bugünde bitti eve geçip pizza sipariş ettik film açıp izledik gece olunca okul olduğu için uyumak adına odalarımıza çekildik yatağıma uzanıp ali hocayla geçen konuşmaları düşündüm fazlamı ileri gitmiştim ama bana dürüst ol diyen oydu.
Ben dürüsttümde sadece kimseye güvenmeyen biriydim içimden doğru olanı yaptım diyip örtüyü üstüme çekip uykunun kollarına attım kendimi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEK GECE BİR HECE (AŞK) Düzenleniyor
Novela Juvenilbilmeden yaşadığım en güzel günlerim onun cehennemi annemin cenneti benimde ecelimmiş ....