Instagram____Aşk___perisi
Selam can okurlarım düzenlemeler devam ediyor ve bu bölüme kadar geçen bölümler düzenlemeden geçmiştir keyifli okumalar..
Sonbaharda düşen yaprak gibiydim dönüşü olmayan çaresiz ve gitmek zorunda.....
Ali.......
Bu yaşıma kadar hür bir adam dım ben istediğini elde etmiş şımarık aile çocuğu olarak yetiştirilmiş ve rahat bir hayat yaşamıştım.
Dört ay öncesine kadar herşey monoton halinde devam ederken arkadaş aracılığı ile tanımıştım lale yi yaşadığı hayat bana onun yanında olmam gerektiğini vurguladı
Doğru değildi bu o güçlü bir kadındı ama ondan etkilenmiştim fakat bu aşk değildi ilgi duymuştum dik duruşuna asilliğine güzelliğine.
Lidya yı gördüğüm o kaza günü aşk ın nasıl olduğunu anlamıştım aşk onu görmek istemek onsuz olamamak onu gördüğünde kalbinin deli gibi çarpması ve artık onsuz nefes alamayacağını bilmekmiş.
Farkındaydım lidya herşeyim olmuştu ne kendimi ne lale yi ne ailemi görecek halim yoktu kaç zamandır tek işim lidya yı suçsuz olduğuma ikna etmekti
Fakat bu son yaşanan olay benim bile dışımda gelişmişti ben hem kendimin hem lidya nın hemde lale nin hayatını mahveden o hatayı yapmıştım
Bi insanın canım dediği kişiyi bitmiş halde görmesine hangi yürek dayanır ki lidya nın gözünde adi bir adam dım beni dinlemiyordu.
Dinlese anlardı o şu an benden hamileydi ve bende lale nin kızı lidya olduğunu o gece öğrendim.
Sadece aşık olmuş gittikçe daha da çok batmıştım. Lidya da bana aile konusunda yalan söylemişti.
Ama bu benim suçumu hafifletmezdi beş para etmez adamın tekiydim. Laleye de gerçeği söyleyemezdim işte o zaman yer yerinden oynardı.
Lale hala burdaydı lidya nın yanında kalıyordu bi kaç gündür. İçtiğim içkiden bir yudum daha aldım. Çalan telefonuma uznıp arayana baktım lale arıyordu ya lidya ya birşey olduysa diye düşünüp telefonu açtım.
"Ali" dedi sakin bi sesle "ilk sakin ol sana birşey diyeceğim" bardağı bırakıp doğruldum "kötü birşey mi oldu " dedim bende
"Şey sanırım hastaneye gelsen daha iyi olacak" dedi belliki birşey olmuştu "bekle hemen geliyorum" dedim hızla ayağa kalkıp arabanın anahtarını aldım alelacele evden çıkıp arabaya atladığım gibi hastaneye sürdüm .
Son sürat hızla 15 dakika da hastaneye gelmiştim. Arabadan inip hastaneye girdim koşarak merdivenleri çıkıp lidya nın odasının önünde durdum derin bi nefes alıp kapıyı tıklattım. İçeriden 'gel' sesini duyunca kapı kolunu açıp içeri girdim ama burda bi tuhaflık vardı lidya ayakta lale de yatakta yatıyordu bu işte bi terslik vardı ....
Ali olduğu için bu bölüm biraz kısa ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEK GECE BİR HECE (AŞK) Düzenleniyor
Novela Juvenilbilmeden yaşadığım en güzel günlerim onun cehennemi annemin cenneti benimde ecelimmiş ....