Keyifli okumalar 💕💕
Bana ağır gelen zincirlerim vardı boynuma dolanan ....
Lidya....
Tam bir ay olmuştu annemi görmeyeli. Yoktu o günden sonra aramadığım yer kalmamıştı ama yoktu. Ali hastaneden çıkmış bi kaç kez konuşmak istesede cevap vermemiştim. Annem bu haldeyken başka birşey düşünecek durumda değildim. Sadece anneme herşeyi anlatmak istiyordum. Ege ve ece muhabbet ediyorlardı bense öylece bakıyordum boşluğa. Koltuktan kalkıp miğde bulantımın geçmesi adına derin bi nefes aldım. Bebek iki buçuk aylığı geçtiği için miğde bulantılarım ara ara kendini gösteriyordu. Ege bana bakıp ayağa kalktı "iyi misin" ah beni düşünen birileri vardı bunu haketmiyordum ama ege her zaman yanımdaydı. Hafifçe gülümseyip "iyiyim sadece miğde bulantım var" dedim ege "ben bişeyler hazırlayacağım biraz yersen bastırır miğdeni itiraz yok küçük hanım çünkü birşey yemedin" dedi başımla onayladım sadece yemezsem kaçışım yoktu.
"Ege hala bilmiyormu lidya" dedi ece ne dediğini anlamıştım "hayır ona bahsetmek istemiyorum beni kötü biri olarak bilmesin zaten bebek doğunca ayrılacağız" dedim "iyi de lidya egenin sana olan ilgisi malum bence seni seviyor iyi biri hem bence konuşmalı anlatmalısın" dedi "hayır ece ona anlatamam hem benim kalbim kör artık kimseye açamam " dedim "hadi ama lidya yapma bunca olanlardan sonra hala ali yi seviyorum deme sakın" bu konu canımı yakıyordu artık "ben sevmeyi aşkı bıraktım ece ne ali nede başkası yok annemin kaderini yaşıyorum artık tek amacım annemle konuşabilmek" dedim "lale teyzeye biraz zaman tanı kabullenmesi zor bir durum ama o aşşağılık adamı hayatınızdan çıkarırsanız zamanla yaralarınız düzelir " dedi doğru söylüyordu. Ali yi artık görmeyecektim "lidya bu bebek ali nin bebeği olsa da birşeyi değiştirmez zamanla düzelecek herşey " dedi başımla onayladığım sırada kırılma sesleri duydum. Hemen arkamdaki ege elindeki tepsiyi yere düşürmüş öylece bana bakıyordu. İşte bir kez daha küçümser bakışlara maruz kalıyordum.
Ayağa kalkıp ege nin karşısında durdum "inanamıyorum lidya duyduklarım doğru mu " dedi ne diyecektim şimdi. Annesinin sevgilisiyle yatmış birde ondan bebek yapmış kızdım gözünde gerçek böyleydi ama kimse bilemezdi böyle olmasını "ege sana anlatmak istemedim " dememle beni eliyle susmam için durdurdu "doğru mu dedim lidya annenin nişanlısıyla sen" devamını getiremesede anlamıştım "evet doğru bu bebek ali nin bebeği ama bilindiği gibi değil. Lanet olsun bakma şu şekil herkes gibi bakma" diyerek ağlamaya başladım. "Ya nasıl bakayım lidya " dedi "neye inanmak istiyorsan ona inan " diyerek koltuğa oturup ard arda gözlerinden yaşların akmasına izin verdim .
"Ege oturur musun ben anlatacağım sana herşeyi " dedi ece "tamam " diyerek ikna olmuş gibi oturdu. Ece konuşmaya başladığı anda geçmiş gözlerimin önünden geçti bir bir " ali ile lidya bi kazada karşılaştı sonra ali bizim okula öğretmen olarak geldi öncelerde lidya ali hocayı tavlamak için iddaya girsede aşık oldular birbirlerine ama lidya ali nin annesinin nişanlısı olduğunu bilse asla bunu yapmazdı ben her an yanındaydım ve olayları bizzat gördüm burada tek suçlu varsa o da ali anne ve kızı birbirine düşman etti" dedi o öyle söylerken yine de tek suçlu ali değil diye geçirdim içimden lanet olsun içimden hala kıyamıyordum ona neydi bu illet şeyin adı neden ondan kurtulamıyordum.
Wattpat te bazı sorunlar var bi iki hafta önce yazdığım bölümleri yeni atabiliyorum uğraş emek sizler için sizde oy ve yorumlarınızla morel verirseniz çok mutlu olurum görüşmek üzere💕💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEK GECE BİR HECE (AŞK) Düzenleniyor
Ficțiune adolescențibilmeden yaşadığım en güzel günlerim onun cehennemi annemin cenneti benimde ecelimmiş ....