Bölüm 22

1.4K 68 2
                                    


Instagram____

Aşk___perisi

Biliyorum geç oldu ama işten güçten yazamadım ama hani sizde yazmam için teşvik etseniz mesela oy ve yorum sonra kitabın nasıl ilerlediğine dair görüşleriniz benim için önemli teşekkürler şimdiden iyi okumalar ...

Kalbinde bulamadığım huzuru başkasında arar oldum .....

Lidya ....
O an dünya durmuştu.

Karşımda tanımadığım yabancı bir adam bana yardım etmek istiyordu. Kimsenin yapmadığını yapmıştı açıkcası büyük cesaretti ama bir nokta vardı ki adamla tanışalı daha birkaç saat oluyordu. 

O an anladımki gerçekten acınacak haldeydim.

Hoş bundan sonra ki hayatım da böyle olmayacakmıydı.

Çaresizliğin en diplerini yaşarken çare sunmuştu bana ama bu olmazdı.

Bende annemin yaptığını yapabilirdim o güçlü durmuştu bunca zaman bende durabilirdim.

Tek fark o tecavüz gibi ağır bir trajedi yaşamış bense bilmeden annemin sevdiği adamla sevgili olmuştum.

Dile gelmeyerek utanarak sıkılarak söylenilen bu cümleyi canımı yaka yaka yaşamış en acı halini de görmüştüm.

Arkadaş aşkı akraba aşkı bilmem ne aşkının telafısi vardı belki ama bunun bir telafisi yoktu nasıl olsunduki
 

Düşüncelerden sıyrılıp
Karşımda durmuş beni izleyen yabancı adama baktım.

Uzun kirpikleri dikkat çekiyordu ve güzel bir yüzü vardı fakat benim için hiçbir anlamı yoktu çünkü içimdeki kişiyi atamıyordum.

Yabancı bir adam bunu neden desindiki.
Gözlerine anlamsızca bakıp tek kaşımı kaldırdım "ne demek istiyorsun" dedim

"duydun işte bebeğin babası olurum" dedi "pardon ama sizi tanımıyorum bile ne alaka bebeğime baba olmak"

dedim hafif sert çıkan sesimle "o zaman kendimi tanıtayım ben ege 27 yaşındayım okuyorum bunları geç" diyerek biraz daha yaklaşıp "bak senin kolay şeyler yaşamadığını görebiliyorum belliki bebeğinle zorlu bi hayat seni bekliyor kalk hemen evlenelim demedim öneri sundum biliyorum saçma ama istersen biraz tanırsın yine de karar senin hem olsa bile bu gerçek bi evlilik olmaz ki sadece zor durumundan kurtul diye" dedi

"bende lidya" dedim solgun çıkan sesimle "buralardan gidecektim size ne yaşadığımı anlatamam ama tahmininiz doğru zorlu bir hayatım olacak yine de sağolun ama böyle birşeyi kabul edemem "

diyerek hafif gülümsedim "seni zorlamam yine de düşün eğer kararın değişirse numaramı yazıyorum buraya ararsın" diyerek elindeki kağıdı bana uzattı "tamam teşekkürler gerisini hallederim" diyerek minnetkar bi şekilde tebessüm ettim "önemli değil görüşmek üzere" diyerek odadan çıktı.

*****

Yaklaşık bi yarım saat sonra telefonum çaldı elime alıp arayanın kim olduğuna baktığımda başımdan aşşağıya kaynar sular dökülmüştü sanki oydu ali beni arıyordu ne kadar itiraz etsemde çok özlemiştim onu telefonu açıp kulağıma götürdüm soğuk bi sesle

"neden aradın ne vardı" dedim " lidya senle konuşmam gerek lütfen bi konuşalım ondan sonra istersen bir daha karşına çıkmam ama lütfen"

dedi alinin üstüne atmıştım bütün olayları en azından onu son kez dinleyebilirim diye düşündüm "

tamam bi saat sonra iskelede buluşalım" diyerek telefonu kapattım çünkü boğazımda bi yumru vardı ve bu hiç geçmeyecekti artık..
Ali...

Onu görmeyeli iki hafta oluyordu bu sıra zarfında laleyle ilgilenmiştim laleye mümkün olduğu kadar bebekten vazgeçmesi için dil döktüm erken dedimsede vazgeçiremedim gerçekleri öğrenirse bu bebeğin hayatı içinde kötü olurdu.

Lidyayı özlüyordum onun ellerimden kayıp gitmesine dayanamıyor her gün içiyordum zaten bu lanet olası içki yüzünden bu haldeydim battıkça battım.

Aşıktım hem de deli gibi nasıl dayanırdım ki onu uzaktan sevmeye bana hayatımdan çık defol dedi haklıydı bi yanda annesi bi yanda ben tabiki de annesini seçecekti. Ama bizim Suçumuz neydi biz bilmeden çıkmıştık bu yola ..

En azından son kez konuşmayı hakediyorduk bunun için aradım onu ve kabul etti şu an yoldayım iskelede buluşacaktık saat gelmişti nasıl da özlemiştim onu yaklaşık bi beş dakika sonra bi taksi gelip durdu içinden lidya yavaşca çıkıp bu tarafa yürümeye başladı .

Oturduğum banktan kalkıp önüne yürüdüm solgun görünüyordu göz altları morarmış teni soluk zayıflamıştı yanına ulaştım gözlerine baktım "hoş geldin " dedim "bi an önce konuşalım gitmek istiyorum " dedi "lidya bunu bize neden yapıyorsun"

"Naptım ben ali herşeyi mahveden sensin " dedi sesini yükselterek

"Ben böyle birşeyi bilerek yapar mıydım bu kadar vicdansız mıyım ha ben senin lalenin kızı olduğunu o gün öğrendim benim için kolaymı ha deli gibi aşık olduğum senden vazgeçmek"

ellerini kulaklarına götürüp kulaklarını kapattı "sus aşk yok bizim için de hiç olmayacak artık biz bittik " dedi gözünden yaşlar akıyordu onu bu hale ben getirmiştim

"lidya yemin ederim seni deli gibi seviyorum sen iyi değilsin ama ben hiç değilim ölüyorum lidya sensiz ölüyorum"

dedim hala kulaklarını kapatıyordu ama gözlerime bakıyordu Allahım ne çok özlemiştim onu " ne olduysa oldu artık dönüşü yok biz artık bittik seni veya kendini suçlamak bi çözüm değil annem seni yanında istediği sürece ben uzak olucam senden tek isteğim onu daha fazla üzme git " dedi " gidemem seni bırakamam"

"Anlamıyorsun artık biz diye birşey yok " dedi "ve olmayacak ta bunu daha fazla uzatmayalım ben hayatımı kuracağım sende öyle yap hatta yakında evleneceğim "

dedi ve arkasına bakmadan koşmaya başladı arkasında bi enkaz bırakarak...

Lidya...

Gözlerine baktığımda içimde fırtınalar koparan adam buz gibiydi artık.

Benden uzak olsun diye ağzıma geleni söylemiştim.

Kırmıştım ama onun benim annemin hayatı için bu şarttı o annemin tutunduğu daldı ki ben annemin yaşadıklarını öğrenince zaten yıkılmıştım.

Babam öldü diye bilirken o yaşıyormuş hatta annem ortadan kaybolduğu vakit, bi kaç ay sonra başkasıyla evlenmiş hatta üç tane çocuğu bile olmuş.

Ondan nefret ediyordum herşeyden nefret ediyordum artık

Oradan ayrılıp taksiye bindim ağlamaktan bıkmıştım artık ama benim gözyaşım dinmezdi ki hep ağlayacaktım bu böyle olmaz diyerek telefonumu alıp egenin numarasına tıklayıp kulağıma götürdüm "alo " diyen sese cevap verdim "ege ben lidya teklifin gdçerliyse kabul ediyorum seninle evlenicem .....

Evet bitti az olsa da anca buka oldu iş güç malum artık sizde az yorum vote yapın da hevesim çoğalsın neyse grsrz💕💕

TEK GECE BİR HECE (AŞK)  Düzenleniyor Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin