unutamadım adını

1.2K 57 5
                                    

Selamlar herkese kitabımı seven çok ilgilenen bitirme diye mesaj atan çok sizleri kıramıcam onun için devam iyice olayları karıştıralım daha ne kadar karışacakki demeyin çünkü asıl bundan sonra karışacak sizden isteğim sadece oy ve yorum iyi okumalar 😊😊💕 multideki şarkıyla okuyun biterse başa alın ...

Aşkından da kaçamadım savaştım başaramadım yiteceksen gideceksen niye girdin gönlüme be kadın...

Ali....

Ben hiç aşık olmamıştım lidyayı görene kadar kimseye bağlanmamıştım. Ama o farklıydı onsuz olmuyordu. Bırakıp gidelim herşeyi dese giderdim. Ama bırakamazdı annesini haklıydıda bu yüzden bizden vazgeçmişti. Adi bir adamdım ben kabul ediyorum ama bilerek isteyerek bunları yapmadım.  Hayat bana bir oyun bende yaşıyorum. En zor tarafı canımdan çok sevdiğim kadınımı lidyamı kaybettim. Lale arayıp lidyanın nikahı olduğunu söylediği an dünya durmuştu benim için hızla nikah dairesine gidip onu vazgeçirmek için elimden geleni yaptım. Ordaydı bembeyaz gelinliğiyle benim olmasını deli gibi istediğim kadın evleniyordu. Tam evet diyecekken beni gördü başımı sağa sola salladım 'yapma' diye fısıldadım. Gözlerimin içine bakarak 'evet' dedi o an anladımki biz bitmiştik artık. O imzayı atarken çıktım hızla ordan. Arabaya atlayıp radyoyu açtım şu an ki şarkı tam beni anlatıyordu (multideki şarkı) hem söyleyip hem de daha çok hızlandım. Yanından geçtiğim arabaların kornalarını umursamadım. Canımın acısı bana yetiyordu . Neden ben dedim neden ben benim günahım ne hız sonlara yaklaştığı sıralarda keskin bi şekilde viraja girdim tam karşımdan gelen kamyonun kornasını duymamla frene bastım ama geç kaldığımı farkettim gözlerimi kapatıp frene yüklendim büyük bir gürültü oldu gerisi sadece bedenimde keskin bir acı hissetmem oldu lidya diyebildim tek gerisi karanlık...

Lidya...

Nikah bitmiş konuklara veda ediyordum. Zaten çok kişi yoktu toplasak on ederdi. Ece yanıma gelip "şimdi napıcaksın" dedi "bilmiyorum sonrasını düşünmedim " ece benim herşeyimdi yaklaşık iki aydan beri yoktu memlekete gitmişti bi hafta önce geldiğinde herşeyi anlatmıştım ki zorundaydım çünkü hamile olduğum için okulu dondurmuştum. Ece herşeyi öğrendiği için yanımdaydı hep desteği çok iyi geliyordu. Gözlerimdeki yaşı silip ileride arada bana bakan ege te gülümsedim. Doğrumu yapmıştım bilmiyordum, ama içimdeki ali te olan aşkımı artık bitirmem gerektiğiydi.

Bi çığlık sesi duymam la o tarafa baktım ilerde ennemi kolundan tutmaya çalışan ege bana baktı . annem bi çığlık daha attı hemen yanına koşup yere yığılan annemin yanına diz çöküp ellerimle yüzünü tuttum " anne annem noldu iyi misin" dedim perişandı "lidya" diyerek hıçkırıklarla ağlamaya başladı "anne birşey söyle noluyo" dedim "lidya ali" dedi derin bi nefes alıp "nolmuş ali ye" dedim "ali kaza geçirmiş çok ağırmış" der demez ellerimi çektim sesler uğultu halini aldı karşımdaki annemin yüzü buğulaştı etraf bulanık bi halde donup kaldım "ali" diyebildim sadece karnımı tutup gözlerimi kapattım nefes almaya çalıştım olmadı olmazdıda zaten çünkü ali benim nefesimdi. Daha fazla tutamadığım gözyaşlarım aktı ardı ardına vücudum kendini bıraktı karanlığa ilk sesler sonra görüntü . bekle beni diyebildim sadece bekle beni sevgilim .....

Çok kötü bi bölüm içime sinmedi neyse yinede yazdım 💕 bu arada lale her şeyi öğrensin mi görüşleriniz ne yada kitap hakkında şöyle yap dediğiniz birşey varmı belirtin bende düşüncem görüşürüz 

TEK GECE BİR HECE (AŞK)  Düzenleniyor Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin