Bölüm 16

1.7K 71 3
                                    


Instagram____

Aşk___perisi

Genç kurguda #1 lere yaklaştım bu bile çok sevindirici bi haber destek veren ve verecek olan herkese çok teşekkürler keyifli okumalar 😊😊

Şimdi sen söyle bu şehir dar gelmezmi bana .....

Lidya......
Kalbim ilk defa annem den sonra birini bu kadar seviyordu . Bu duyulduğunda biraz hor karşılanacaktı nitekim ali benim hocam dı.

Okulda zaten dedikodular başlamış hatta şu hoca tavlama yarışından çekilmiş ti kızlar.

Ece anlatmıştı geçen gün kızların biri ali hocayı kaybettik adam bize ölse bakmaz vazgeçiyoruz demiş.

Bu zaten saçmalıktı ama eğlenceliydi fakat oyunla başlasam da itiraf ediyordum ben ali ye ilk gördüğüm anda aşık olmuştum.. 

Sabah gözlerimi açtığımda burnuma dolan huzurlu kokuyla uyandım.

İşte aşık olduğum adamın kokusu iliklerimdeydi. Ama dün geceyi hatırlayınca yanaklarım kıpkırmızı oldu hemen yanından gitmezsem uyanırsa yüzüne bakmaya cesaretim yoktu çünkü.

Bende onu uyandırmadan yavaşca yataktan çıktım pembe pantolonum ve siyah askılımı giyip hemen sacımı gelişi güzel bırakıp salona geçtim.

Peki şimdi ne olacaktı onun yüzüne nasıl bakacaktım utanacaktım kızarıp heyecanlanacaktım.

Kendimi toparlamam lazım diyerek mutfağa girdim dolabı açıp kahvaltılıkları çıkarıp masaya dizdim çayı da demleyip beklemeye başladım.

Yaklaşık bi yarım saat sonra kapı kapanma sesi duyuldu ali geliyordu . sakin ol lidya sakinnn. Ali kapıda durup bana bakmaya başladı gözlerimi çoğu kez kaçırsam da arada bakıyordum kesişince bakışmalar tekrar kacırıyordum ne yapacağımı bilmeden

"b-ben çayı katayım" diye kekeledim evet evet kekeledim bi bu eksikti.

Tezgaha yöneldiğimde ali bileğimden tuttu ona dönüp baktım "lidya konuşmamız gerekiyor" dedi

sesi acı çekiyor gibiydi sadece başımla onaylamakla yetindim salona geçip tekli koltuğa oturdu bana da karşıdaki koltuğa geçmem için işaret etti eliyle.

"Lidya biz dün akşam birşey yaşadıkmı?" sorduğu soruyla afalladım hatırlamıyor muydu yani.

"Ben hatırlıyorsun sanmıştım" diyebildim sadece

"Hayır lidya lanet olsun hiç birşey hatırlamıyorum ki hatırlasam veya kendimde olsam birşey olmazdı umarım ki olmamıştır bunun için soruyorum oldumu birşeyler"

Ve kırılan cann parçaları şu an kalbim kırılıyordu "bunu farketmişsindir sende o yatakta uyandın benim kanıtım orda ve neden o zaman beni sevdiğini söyledin ki pişman olacağın birşey yapmana gerek kalmazdı" dedim sesim net ama acı içindeymişim gibiydi. Ki öyleydide.

"Lidya Anlamıyorsun" dedi

"O zaman anlat" dedim sesim tok ve boştu

"Bak ben adi herifin tekiyim tamam mı seni üzmek istemezdim ama sana anlatamadım senle tanışmadan önce hayatımda bi kadın vardı ama senle tanışınca sana aşık oldum geçen günde ona sana aşık olduğumu söylemek için yemeğe davet ettim buraya o geldiğinde onu kırmadan söylemek için içki içtim sonrasını hatırlamıyorum uyandığımda yanımdaydı ben kendimde olsam asla olmazdı lanet olsun lidya seni köpek gibi seviyorum ama senden saklayamazdım şimdi eğer senle aramızda birşey olmuşsa bu senin hayatın da benimki gibi iğrenç olmasın diye pişman olacağım anlamına gelir"

TEK GECE BİR HECE (AŞK)  Düzenleniyor Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin