Bölüm 8

2.2K 82 7
                                    


Instagram____

Aşk___perisi

İyi okumalar 😇😇

Gözlerinden olacaksa ölümüm ben ölmeyede aşığım .....

Lidya.....

Hayatta kaçkez yıkılır insan kaç kez darbeler aldığı halde yaşamaya çalışır babasız büyüyen bi kız olarak bunu hep yaşadım.

klişe olacak ama parkta sokakta babasıyla gezenleri görünce hala canım yanıyor. Baban öldü dedi annem ama sanki nefretle söylemişti geçmişim bi sır perdesiydi aralamadım hiç uğraşmadım belki de gerçekleri kaldıramamaktan dır korkum.

annem bu konuyu bir daha açmamam için sertçe uyarsada hep içim içimi yiyor hala eksiğim çünkü annem hem anne hem baba olsa da o eksiklik kalıyor insanda..

Sabah uyandığımda okul için hazırlanmaya başladım telefonum çalınca uzanıp aldım annem arıyordu "efendim annelerin en güzeli" dedim boğuk çıksada sesim gülümsediğini duydum

"bebeğim uyanmadın sanıp aradım ama uyanmış gibisin" dedi "evet anne az önce uyandım hazırlanıyorum "

"Tamam canım kahvaltını yap bende okula gidiyorum"

"Merak etme annecim sen beni düşünme öpüyorum"

"Bende seni tatlım"

Telefonu kapatıp formalarımı giydim eceyide uyandırıp hızla evden çıktık okula vardığımızda derse az kalmıştı kantinden meyve suyu ile bişeyler atıştırdık sınıfa gidip sırama oturdum.

ilk ders edebiyattı buna sevinsemmi üzülsemmi bilmiyorum ama aliyi görmek beni mutlu ediyordu onu görünce sanki kalbim yerinden çıkıyormuş gibi atıyor soğuk ter döküyordum.

Ne yapacağımı bilmiyor şaşırıp saçma sapan şeyler yapmaktan korkuyordum peki neydiki bu hoşlantımı onun da bana bakışları değişikti çok güzel bakıyordu eceye havasını aldım dedim ama ona o sözleri söylemek benim canımı yakmıştı pişman olmuştum.

evet o havalı olmak yerine benim için iyiliğim için uğraşmıştı merve iddayı sürdürmekte kararlıydı kaybedeceğini bile bile kendimden emindim çünkü ali kimseye bakmadığı gibi bakıyordu merve bunun farkında olsa da aliye her fırsatta sokulmaya çalışıyordu ali ise ona öğrenci mesafesi ile fazla konuşmayı bile sürdürmüyordu ama benle olunca sanki zaman duruyor sürekli konuşmak istiyorduk..

Zilin sesi ile kendime geldim ali sınıfa girince ayağa kalktık oturun işareti ile oturduk oda masasına oturup sınıfı süzdü göz göze geldiğimizde bikaç saniye bakıştık ama benim kalbim yine ben burdayım der gibi hızlı hızlı atmaya başladı daha fazla dayanamayacağımı düşünüp kafamı çevirdim hemen başka yöne gözüm merveye kayınca zafer kazanmış edasıyla gülümsedim o ise sinirli bir şekilde bakıyordu bana umursamayıp önüme döndüm.

dersi dinleyemiyordum düşüncelerden aliyi izliyordum her hareketini. Oda arada bakınca kaçırıyordum gözlerimi ders bittiğinde zilin sesiyle sınıftaki herkes çıkıyordu bende çantamı asıp kapıya yöneldim "lidya buraya gelir misin?"

diyen alinin sesiyle olduğum yerde durup ona döndüm "efendim hocam" dedim bi iki kişi kalmıştı onlarda çıkınca bizden başka kimse yoktu kalbim bu durumda daha hızlı atmaya başladı ali yerinden kalkıp masanın önünde durup dayandı masaya ve ellerini göğsünün altında birleştirip "bak senle ufakta olsa bi kaza geçirdik ve tüm hata benimdi bu yüzden sen masrafları karşılamama da izin vermedin bu beni üzüyor içim rahat değil onun için özür niyetine bu akşam seni yemeğe çıkarmayı teklif ediyorum gelir misin"

kulaklarım duyduğum şeyi anlamaya çalışıyordu ali ben yemek
Yemek ali ben
Ben ali yemek
Yemek ben ali
"Be-benimlemi?"

lanet olsun kekelemiştim sesim titriyordu "evet seninle tabi sende istersen"

Şaşkınlığımı gizlemeye çalışıp "tabi neden olmasın o zaman akşam görüşürüz"

dedim kekelememek için sarf ettiğim çaba işe yaramıştı neden böyle oluyordu bana kapıya yöneldiğim sırada "görüşürüz ama sana nasıl ulaşacağım lidya aramak için numaran lazım"

tekrar ona dönüp baktım haklıydı "ah evet hocam tabikide numaranızı kaydedeyim " diyerek numaralarımızı verdik birbirimize "tamam sa ben gideyim hocam akşam ararsınız"

diyerek gülümsedim "tabiki teşekkürler" diyerek oda gülümse di Allahım nasıl da güzel gülüyordu "rica ederim" diyerek sınıftan çıkıp hızla lavaboya gittim boş olanın birine girip klozete oturdum kalbimin hızı yavaşlarken ne olduğunu yeni idrak etmeye başladım neden böyle oluyordu bu neydiki ben böyle oluyordum hoşlantı mıydı ben iddia derken gerçekten de hoşlanmaya mı başlamıştım ama zaten onu o kazadan sonra bile düşünmüştüm bu kader miydi tesadüfün en güzelimi numaramı istemiş ti ve yemeğe davet etmişti ölecek gibiydim.

bunları düşününce ayağa kalktım beni yemeğemi davet etti ve ben kabul ettim heyecandan ne dediğimi düşününce yeni idrak ettim napıcaktım şimdi ne giyecektim hızla dışarı çıkıp eceyi buldum ömerle telefonda konuşuyordu kapatması için işaret ettim başıyla onaylayıp biraz daha birşeyler konuşup kapattı

"Neeeeee inanmıyorummmmm " diye çığlık atınca elimle ağzını kapattım "sus kızım bağırma herkes duyacak zaten şu an hepsi bize bakıyor ne oldu diye" ece etrafa baktı elimi itip

"dönün önünüze millet birşey yok" diyerek meraklı bakışları üzerimizden atıp bana doğru eğildi "kızım şok oldum ali hoca seni yemeğe davet etmiş inanamıyorum "

bende kısık sesimle "evet ama ben bunu nasıl kabul ettim ona şaşkınım" ece gülümseyip "iyi ya işte iddayı kazanmak için bundan büyük şans mı olur adam belliki seni düşünüyor"

ecenin söyledikleri tekrar kalbimi hızlandırdı "ece bilmiyorum kabul de ettim ama bilmiyorum napıcam " ece sakince elimi tutup "birşey yapma sadece bi yemek tamam baya önemli ama kabul ettiysen vazgeçmek ayıp olur merak etme sadece iyi olacak diye düşün"

biraz rahatlasamda tekrar telaşlandım "peki ne giyeceğim " ecenin ilgi alanına girmiştim

"tabiki onuda bana bırakacaksın" diyerek öpüp yanımdan ayrıldı belliki ömeri arayacaktı yine...

Son ders tüm sıkıcılığı ile devam ederken zilin sesiyle rahatlayıp ayağa kalktım ece de çantasını aldı çıktık hemen bi alışveriş merkezine gidecektik arabayla büyük bi alışveriş merkezine geldik mağazalardan kıyafet baktık onca kıyafetten sonra sonunda birine karar verdik

İnce askılı patlıcan moru dizimden biraz üstte biten elbise bana çok iddalı gelsede ece illa bunu almak için tutturdu neymiş gece yemeğine şık gidilirmiş abartılı olacaktı elbiseyi alıp mağazadan cıktık bi kuaföre girdik kuaför de eceyle bir oldu bana söz düşmüyordu aynadan izliyordum en son saçım ve makyajım bitince aynadan kendime bakıp

"ohaaa bu ne ece " dedim ece kahkaha atarak "bayıldın değilmi kendine" ona dönüp

"ne bayıldım ama kızım halime bak cok abartılı bu " dedim zaten kıyafete zor ikna olmuştum şimdide saçım yandan bandajlı bi şekilde topuz yapılmış koyu göz makyajıyla baya abartılı olmuştu tamam çok güzel olmuştum ama abartılıydı ece

"hayır sakın karışma bu şekil olacaksın hem vaktimiz az yetişemezsin " hızla saate baktım sadece 1 saatim vardı alışveriş derken zaman geçmişti

İçimde tuhaf bir his vardı. Adını koyamıyordum ali ile ilk kez sadece okul dışında ikimizin olduğu bir yemeğe gidiyordum.

Saçmalayıp rezil olmaktan korkuyordum. Şu idda olayını abartmıştım belkide kendimi kandırıyordum.

Çünkü ali yi gördüğümde yaşadığım his idda yada oyun dışında çok farklı bir duyguydu. Sanırım hoşlanmaktı belkide daha ötesi.

Sevgilim olmuştu daha önce evet ama bu his çok farklıydı. Sanki sadece dünyada o varmış gibi sadece onu gördüğümde kalbimin hızlı atması normal miydi?

Ah kesinlikle değildi girdiğim girdap ya sonum olacaktı ya mutluluğum.

Düzenlemelere devam. Biraz ses verin rekor kıran kitabım nasıl gidiyor ☺️

TEK GECE BİR HECE (AŞK)  Düzenleniyor Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin