Instagram____Aşk___perisi
Selaaaaaammm dayanamadım ve okuyanlar daha fazla merak etmesin istedim ve bi bölüm daha yazayım dedim eh biraz da uykusuz kalarak olsun ki sizin için değer tamam tamam sustum hadi iyi okumalar 😕 multideki şarkıyı dinleyerek okuyun ❤❤
Her ayrılık bir başlangıçmış ya yeniden yaşamak için yada ölmek için...
Lidya......
Çaresizlik nedir bilir misiniz?
Ben çok iyi bilirim
Ruhunuz bedeninizden çıkar gibi oluyor sanki nefes alamıyor hissedemiyor dokunma duygusu yok bütün sesler uğultu gibi geliyor ve kalabalıktan boğuluyor insan.
Kaç kez yenilirse bir insan hayata o kadar yenildimBi insan nasıl en ağır şekilde yaralanırsa yaralandım ve normal bir kişinin kaldıramayacağı bu yükü omuzlarıma aldım.
Çatıda oturmuş ardı ardına akan gözyaşlarımı sildim. Çaresizliği en dibine kadar yaşıyordum.
Ama bu başkaydı işte insanın başına böyle birşey gelmezdi gelemezdi. Benim başıma gelmişti, peki şimdi napıcaktım
diyosunuzki ne diyor bu anlatayım dün geceyi hayatım boyunca unutamayacağım ve izlerini ömrüm boyunca yaşayacağım geceyi. O kara lanet geceyi.
Dün gece...
Annemin sesiyle irkilip tuttuğum nefesimi bıraktım ama gözlerim ali deydi bu olamazdı aşık olduğum adam annemin sevgilim diye bahsettiği kişi ali miydi şimdi.
Bu şaka olmalı diye düşünüp gülümsedim anneme "annecim neler oluyor burada" dedim "ne oluyormuş ki lidya" dedi annem
"Ne demek ne oluyor anne senin sevgilim dediğin kişi ali mi" dedim ali yi göstererek annem şaşkın bi ifadeyle "ne demek ali mi siz tanışıyor musunuz?"
işte son umut kırıntılarım da yok olup giderken ali ye baktım o da benden farksızdı başıma gelmişti bu gerçekti avucuma tırnaklarımı geçirip ağlamamak için zor tuttum kendimi anneme bunu yapamazdım "evet tanışıyoruz" dedim gülümseyerek ne kadar başarabildimse ali ye elimi uzatıp "kendisi bizim okulda hocamız"
dedim ali şok bi şekilde annem ise hala şaşkınken "ama yine de memnun oldum hocam bu tesadüf için"
dedim artık sabrım yoktu buradan gitmem gerekti hem de hemen ali elini uzatıp elimi sıktı hemen geri çekip elimi anneme döndüm
"annecim izninizle siz devam edin benim acil gitmem gerek" dedim "nereye kızım daha oturmadın bile ne acil miş bu kadar " dedi "ece aradı ömerle kavga etmiş ağlıyo durmadan anne onu yanlız bıraktım aklım onda hem ali hocayı zaten tanıyordum onun için daha sonra konuşuruz"
diyerek birşey demelerine fırsat vermeden "hoşçakalın" dedim ve hemen arkama dönüp hızla yürümeye başladım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEK GECE BİR HECE (AŞK) Düzenleniyor
Fiksi Remajabilmeden yaşadığım en güzel günlerim onun cehennemi annemin cenneti benimde ecelimmiş ....