Instagram____Aşk___perisi
Burada olduğunuzu bilmek istiyorum oy ve yorumlar olursa insan mutlu oluyor keyifli okumalar 😊😊😊
Hayatın zorluklarına kafa tutmuşum ben gidenlere de alıştım .....
Lale.......
Adaletsiz bi hayat yaşadım ben. Ne kadar yıpransamda yine de adaletsizlik edenlere adeletli davrandım.
Sonuç... Koca bi hiç, kaybettiğim ailem ve en temiz 16 yaşım gençliğim saflığım.
16 yaşımda bitmişti sanki benim hayatım henüz küçücük bedenim bi pisliğin tecavüzüyle son bulmuştu yaşama olan inancım.
Herşey bitti derken hamile olduğumu öğrendim evet lidyaya henüz 16 yasında hamile kaldım babasını öldü bildi. Zaten benim için ölü biriydi nefret ettiğim tek insandı halada öyle .
Ne yapacağımı bilmeden anneme anlattım olanları zorladılar beni bebeği ya aldıracaktım yada o pislikle evlenecektim. Ölümü düşündüm ama içimdeki can'a kıyamıyordum tüm bu pisliğin içindeki en temiz tek şeydi kızım.
Bağlandım ona sarıldım hayata terk ettim ailemi tüm geçmişimi tek başına 16 yaşında üstelik hamile bi kız nereye gider ne yapardı ki.
Ama vazgeçemiyordum ondan onunla güç buluyordum birsürü uğraş ve çaba sonucu bu günlere geldim.
Kendime hiç zaman ayırmadan hep kızım için didindim durdum. Şimdi dönüp bakıyorum da hayatıma iyiki bebeğimden vazgeçmemişim o benim en değerlim çünkü birde ali var işte atmayan , kalbimin yerini bile unutmuştum hissetmeyi sevmeyi bile benim hayatım sadece lidyadan ibaret sanırdım .
Yine de öyle ama sevdim aşık oldum ilk defa ali benim kalbim olduğunu sevmenin , unuttuğum kendimi geri verdi.
Artık hayat benim için buradan sonra yol alacaktı lidyaya aliyi anlatacaktım kızım karşı çıkmayacak biliyorum ama yine de korkuyor insan. Ya umduğum gibi olmazsa diye.
Gözlerimi araladım pilotun sesiyle uçak inmiş olacak ki yolcular ayaklanmıştı. Kendime gelip ayağa kalktım valizimi de alıp uçaktan çıktım hava alanından çıkıp girişe yöneldim.
İşte ordaydı benim meleğim görür görmez koştu bana doğru valizi bırakıp kollarımı açtım saniyesinde yerini aldı kollarımda onun o doyamadığım kokusunu içime çektim iki hafta oluyordu ayrılalı ve çok uzun zamandı ikimiz için
"Annem seni çok özledim birdaha bu kadar ayrı kalmayalım sen gelemezsen ben geleyim hafta sonları yanına ama ayrı kalmayalım"
söyledikleri o kadar güzeldiki bende onu çok özlemiştim " bende seni çok özledim bebeğim bu kadar süre ayrı kalmak benim içinde zor oldu şu an daha iyi anladım"
dedim ve biraz daha sarılıp ayrıldık ece de gelip " hoş geldin lale ablam valla bende çok özledim"
diyerek sarıldı bende sarılıp kıkırdadık "e hadi kızlar napıyoruz " lidya valizimi alıp "araba şurda anne istersen yemeğe gidelim yorgunum dersen eve gideriz yemeği sipariş ederiz"
ali konusunu konuşacak ortam lazımdı sonuçta sadece yarın akşama kadar vaktim vardı ve yarın ali ile buluşacaktım o yüzden bugün lidyayla konuşmam lazımdı ama eceyi bi şekilde göndermem gerekiyordu.
"Aslına bakarsan ece eve gidip yemek hazırlasın bizde biraz hasret giderelim seninle olmazmı kızlar?" lidya eceye baktı ne diyecek merak ediyorduk "tamam lale sultan isterde olmazmı siz keyfinize bakın yemekler bende"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEK GECE BİR HECE (AŞK) Düzenleniyor
Fiksi Remajabilmeden yaşadığım en güzel günlerim onun cehennemi annemin cenneti benimde ecelimmiş ....