Instagram____
Aşk___perisi
Selamlar bu kez çok ciddi olarak söylüyorum o kadar emek o kadar isteyerek yazdığım bu hikayemi o kadar hayallerle yazdım ben yazmayı seviyorum tamam ama sizden de azıcık destek beni daha çok istedecekti evet di çünkü bu bölümden sonra oy ve yorum olmazsa hikayeyi sileceğim sınır 20 oy 20 yorum iyi okumalar
Elden birşey gelirmi kıymet bildiklerim gibi ....
Lidya ....
"Ne demek lidya evleniyorum ne demek" diye telefonda bağıran anneme derin bi nefes alıp cevap verdim "ne yapayım anne babasız bi çocuk mu doğurayım babasıyla konuşup hallettik barıştık evleniyorum"
"Kızım senin kararın bu ama off haklısın ne diyebilirim ki hayat senin"
"Bişey demene gerek yok anne sende bende aynı durumdayız ama ben bu çocuğu babasız doğurmayacağım"
"Tamam bebeğim yanıma geldiğinde detaylı konuşacağız bende istemiyorum bebeğimin babasız olmasını ali aradı konuştuk bugün yarı yıl tatilinde nikah kıyarız dedi çok mutluyum senin içinde ama sen okulunu dondurduğun için nikahı hemen mi kıyacaksın?" dedi " evet anne bu hafta sonu"
"O kadar çabuk mu "
"Evet"
"Meleğim ister evlen ister evlenme ben ailemin bana yaptığını sana yapmayacağım sen ne yaparsan yap arkandayım seni seviyorum"
"Bende seni anne görüşürüz"Diyerek telefonu kapattım
" bu hafta sonu dediğim için kızdınmı ege" diye sordum egeyi arayıp buluşmuştuk ilk aradığımda şok olmuştu ama iyice emin olmak için yüz yüze konuşmak istedim " asla neden kızayım ki " dedi gülümseyerek "bak ege ilerde bu kararından pişman ola- " demeden lafımı kesti "lidya bunları konuştuk hadi şimdi tatlını bitir gelinlik almaya gideceğiz " demesiyle öksürmeye başladım "ne gelinliği ege" dedim şaşkınca "bildiğin gelinlik "
"Ben sade bi nikah olsun istiyorum başka türlü gerek yok" dedim "olmaz ben istiyorum tek bunu istiyorum itiraz yok" dedi kesin bi dille. Oflayıp önüme döndüm alinin bundan haberi yoktu annem söylerdi belliki öğrenmemişti öğrense beni şimdiye kadar arardı . yada neden arasındıki vazgeçmesini ben istemiştim vazgeçmişti belliki böylece bitip gitmiştik.
Perdeyi çekip dışarı çıktım kendime bakmadan egeye baktım o da damatlık giymiş bana bakmaya başladı öyle bakıyordu ki donmuştu sanki
O öylece bakarken güldüm belliki bu kadar kötü bir gelin beklemiyordu ki baya kötü olmuştum..
Ege....
"Papyonlu damatlık istiyorum beni tatlı gösteriyor" dedim bana öneri sunan kıza. Kız gülümseyip hemen dedi ve bi damatlık getirdi damatlığı giyip aynadan kendime baktım baya yakışıklı olmuştum o sırada lidya kabinden üzerindeki gelinlikle çıktı ve o an dünya durmuştu sanki.
Allahım bu nasıl bi duru güzellikti elim ayağım titriyor kalbim bin beşyüz falan atıyordu gelinlik o kadar güzel yakışmıştıki üzerine heyecandan ölebilirdim ne oluyordu bana bilmiyordum ama gözümü ondan alamıyordum .
"Hadi ama çirkinim ama o kadar da değil hayal kırıklığın yüzünden okunuyor" dedi "yo-yok se- sen çok yani çok gü-güzel olmuşsun" lanet olsun kekeldmiştim heyecandan "teşekkür ederim" dedi gülümseyerek. O an anladım ki bu kız benim hayatıma girdiği anda ben ona aşık olmuştum.
*****
Zamanın size ne getireceğini asla bilemezsiniz mesela o kadar şeyden sonra nasıl olurda ayakta kalıp hatta şu an nikah masasında oturduğumu anlayamadım bile. Herşey o kadar ani olmuştuki inanamıyordum. Hata mı yapıyordum bilmiyordum. Ama belki de tek çarem buydu yanımda ege heyecanlı görünüyordu . karşımda annem gözlerine baktım ifadesizdi benim için Endişelendiği belliydi gözlerimi kapatıp açtım herşey iyi olacak anlamında annemde hafif başını salladı nikah memuru söze girdi " evlenmek için müracat edip beyanda bulundunuz bizde inceleme yaptıktan sonra evlenmenizde bir engel bulmadık şimdi sayın şahitler ve konukların önünde bir kez daha dile getirmenizi istiyorum . siz lidya sönmez sayın ege çağlayan ı eş olarak kabul ediyormusunuz?" dedi egeye baktım bana baktı sonra anneme baktım cevap verecekken gözüm kapıya gitti ve sanki kalbime binlerce ok birden saplandı. Ordaydı kapıdan ağlayan gözlerle bana bakıyordu kafasını olumsuz anlamda salladı yapma der gibi boğazıma oturan yumruyu gidermek için yutkundum nikah memuru söze girdi tekrar " lidya hanım cevap verirmisiniz" gözlerimi kapıdan ayırmadan "evet" dedim zor çıkan sesimle nikah memuru aynı şeyleri egeyede söyledi o da "evet" dedi ben hala ali ye bakıyordum gözlerinden yaşlar akıyordu elimi sıkıyordum ağlamamak için yumruk yaptığım elimi açıp önüme konulan deftere imza attım tekrar kafamı kaldırıp kapıya baktığımda orda değildi gitmişti o an gözümde biriken yaşı bıraktım ip gibi aktı gitti ali gibi sessizce ege de imzalayınca "bende belediyemizin bana verdiği yetkiye dayanarak sizi karı koca ilan ediyorum" dedi ve aile cüzdanını bana uzattı cüzdanı alıp nikah memurunun elini sıktım egede tokalaşıp bana döndü elini sıkıp gülümsemeye çalıştım az da olsa ayakta duracak halim yoktu. Ama ayakta duracak halim olmasa bile hayatta kalacak sebeplerim vardı benim bi canım vardı şimdi iki olmuştu bebeğim için ne olursa olsun yaşayacaktım . annem yanıma gelip sarıldı kendimi bırakıp ağladım o da ağladı işte bu kadar dı hayatım bitmişti sadece bebeğim vardı artık hayat bana ne getirecek bilmiyordum tek bildiğim o kocaman ali ye olan aşkımı kalbime kilitlediğim ve artık kimseye açmayacağımı bildiğim di...
Evet bölüm başında söylediklerim geçerli şimdilik hoşçakalın umarım sınır geçer ve kitap devam eder devam edecek olursa ilerleyen bölümler için kurgum muhteşem sizin elinizde .. Sınır yirmi oy yirmi beğeni görüşmek üzere.💕💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEK GECE BİR HECE (AŞK) Düzenleniyor
Teen Fictionbilmeden yaşadığım en güzel günlerim onun cehennemi annemin cenneti benimde ecelimmiş ....