Instagram____Aşk___perisi
Burdasınız görüyorum ama görünmez gibisiniz hadi ama oy ve yorum bu kadar zor değil neyse neyse seviliyorsunuz keyifli okumalar...😊😊❤ bu bölümde birazcık +18 olacak rahatsız olanlar okumayabilir
Nerden başlasam anlatılmaz
Ben pes etsem aşk bırakmaz
İmkasızdı ya gerçek olmaz
Biter sandığın geçer sandığın sonu kıyamet kaçılmaz....Ali'den.....
Hayat ne kadar garip bi insanla beraberken başka birine aşık olmak veya aşka inanmak hep itici gelirdi bana.
Gerçek aşka inanmayan ben, günlerce aşkın esiri olmuş gibiydim.
Ruh gibi geziyordum lale dün gelmiş ilk gününü kızına ayıracağını söylemişti bu akşamda benimle buluşacaktı.
Lalenin bendeki değeri hep coktu ama artık hayatımda lidya vardı onu bırakmam mümkün değildi o kadar saf o kadar temiz kalbi varki kıramam.
Ya lale onun masumiyeti hayatının zorlukları bu ilişkiye başlarken hiç bu kadar zorlanacağımı düşünememiştim.
Ama artık bitmeliydi bu gece tümden bitmeli canım yanacak canı yanacak ama bitmeliydi.
Arabadan inip anahtarı vale ye uzattım lale içerde beni bekliyordu hızla içeri adımladım başbaşa olmak istediğini söylemişti bu gün onu kırmayacaktım onun için kabul ettim.
Otelin asansörüne girip 5. Katı tuşladım. Kapı açıldı dışarı çıkıp 408. Numaralı odayı aradım sonunda bulup oraya yöneldim kapının önünde durup derin bi nefes aldım ve yavaşca kapıyı tıklattım bi on saniye sonra kapı açıldı.
"Seni çok özledim aşkım" diyerek boynuma kollarını doladı lale çok zarif ve hoş görünüyordu bende samimi denilmeyecek bir şekilde sarıldım farketmiş olacak ki ayrılıp alt dudağını büzdü "sen özlemedin mi beni?"
dedi bu hareketine gülümsedim "özledim tabi" diyerek elimle saçını okşadım yüzüne gelen bir tutamı kulağının arkasına atıp "e hadi ama kapıda mı duracağız" diye sitem ettim ciddi gibi. "Tabikide hayır gel hadi"
diyerek içeri girdik kapıyı kapattıktan sonra yanıma geldi yemek siparişini odaya vermiş ama biraz dinlenmek için ilk önce ortadaki koltuğa oturduk .
Gerginliğimin farkına varmış olacak ki "ali iyi misin bi sorun mu var" dedi hafifçe gülümsedim "konuşuruz ilk yemek yiyelim" dedim daha doğrusu içki içmem lazımdıki ondan ayrılmak istediğimi başka türlü söyleyemezdim onun üzüleceğini bilerek ama sabah hatırlamayıp hayatıma lale hiç girmemiş gibi devam etmem için biraz kafamın güzel olmasına ihtiyacım vardı. Koltuktan kalkıp masaya geçtik içki şişesini alıp bi bardak ona bi bardak kendime kattım .
Baya muhabbet etmiştik güzel de bi muhabbetti bu arada içkiyi fazla içtiğim için hafiften kafam da iyiydi sarhoş değildim ama kendimde de değildim tam olarak.
Konuştuğumuz konuyu kapatıp "lale seninle önemli birşey konuşmak istiyorum"
dedim bi anda ciddileşip. O da gözlerime bakıp ayağa kalktı müzik çaların yanına gidip bi şarkı açtı (medyadaki) yanıma gelip elimi tuttu "birazdan konuşsak olmazmı şu an sadece dans etmek istiyorum" ..
Onu kırmayıp dans etmeye başladık birazdan zaten benden nefret edecekti ki bu onu mutlu edebileceğim son şey olabilirdi şarkı hala devam ederken kollarını daha sıkı sardı boynuma ses cıkarmadım sonra dudaklarını boynuma bastırıp kokumu içine çekti başım dönsede kendimi toplayıp "lale hadi oturalım" dedim itiraz ederek "hayır sadece sus ve dans et" dedi
Bu gece sondu ve onu son kez mutlu edecektim dediğini yapıp devam ettik dansa biraz daha yaklaşıp dudağını dudağımın kenarına getirip"
biliyomusun ali sen benim yıllar sonra kendimi bulduğum tek limanımsın izin ver bu limanda yaşayayım senle"
diyerek benim konuşmama fırsat vermeden dudağımı öpmeye başladı geri çekilirsem canı çok yanacaktı söyledikleri o kadar önemliydiki en ufak olumsuz bi hareketim onu çok kırardı ama buna izin de veremezdim biraz öpüşüne karşılık verip dudağımı geri çektim
"lale hadi biraz oturalım sarhoş sun" dedim nefesimi düzene sokup... "Ali lütfen seni çok seviyorum bunu benden esirgeme seni yaşamak istiyorum"
diyerek tekrar öpmeye başladı sarhoşluğun etkisiyle öpüşünden etkileniyordum ve nasıl olduğunu anlamadığım bi anda yatakta bulduk kendimizi.
Şu an hata yapıyordum kafam yerinde değildi ama bi yanım da istiyordu onunla madem ayrılacaktık bu daha kötü olacak tı ama istiyordu işte beni yaşamak istiyordu ve bende kendime hakim olamadan sürükleniyordum.
O uzanırken üzerine çıkıp onu öpmeye başladım dudakları sanki ateş gibiydi sönmek istemeyen bi ateş gibi elbisesinin askısını omuzundan indirip bi çırpıda cıkarttım artık iyice sarhoştum.
İkimizde duramıyorduk birbirimizin teninde sönüp tekrar yanıyor gibiydik en sonunda dayanamayıp pantolonumu çıkartıp tekrar üzerine cıktım ve onun içindeki yerimi aldım elleriyle ensemi tutup beni kendine çekip öpmeye devam ediyordu çıldıracak gibiydim altımda nefes nefese onu ve kendimi dipsiz uçurumun kenarına attığımı bilmeden kendimi ona bıraktım ve yana yatıp soluk soluğa kaldığım halde yorgunluğun da etkisiyle gözlerimi uykuya kapadım...
Sabah daha gözlerimi açmadan başımdaki şiddetli ağrıya küfürler ederek ayaklarımı yataktan aşşağı sarkıttım gözlerimi açıp ellerimle göz kapaklarımı ovuşturdum o anda yanımdaki kıpırtı dikkatimi çekti kafamı çevirip baktığımda lale bana bakıyordu yüzünde hafif bi gülümeseyle gözlerim fal taşı gibi açılırken beynim yeni kendine gelmişti siktir bunu yapmamalıydım. İşte şimdi bitmiştim bu yolun sonu gerçekten uçurumdu ve ben o uçuruma bilerek gidiyordum ....
Bu hataya nasıl düşmüştüm içkili kafayla düşünemedim ama şimdi gayet yüzüme çarpıyordu hatalarım.
Bu olmamalıydı bu lalenin bana daha çok bağlanmasına lidyanın ise uzaklaşmasına sebep olacaktı ben nasıl yapabilmiştim bunu..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEK GECE BİR HECE (AŞK) Düzenleniyor
Ficção Adolescentebilmeden yaşadığım en güzel günlerim onun cehennemi annemin cenneti benimde ecelimmiş ....