Πόνος στην ψυχή μου

545 21 0
                                    

Καθε μερα ο ιδιος πονος .. καθε μερα να με βαρανε χωρις ελεος και φοβο για το τι θα συμβει. Ειμαι η Αλεξια 16 ετων φοραω γυαλια ειμαι κανονικη σε βαρος εχω μακρια μαλλια και εχω 1,60 υψος . Καθημερινα εδω και 4 μηνες δεχομαι βιαιη συμπεριφορα απο μια παρεα συμμαθητων μου . Οι γνωστοι νταιδες του σχολειο! Οι γονεις μου δουλευουν πολυ ,γιατι ειναι απο τους καλυτερους δικηγορους της Αθηνας και δεν ασχολουνται σχεδον ποτε μαζι . Εχω σημαδια σε ολο μου το σωμα απο το ξυλο που μου δινουν καθε μερα ενω αρκετες φορες εχω κανει κακο στον εαυτο μου ! Ο Αλεξ ο αρχηγος της παρεας δεν με συμπαθει . Δεν ξερω για πιο λογο ισως επειδη ημουν η μοναδικη κοπελα που δεν δεχτηκα να του κατσω . Απο τοτε ξεκινησε το μαρτυριο μου , την επομενη μερα στο σχολασμα με βρηκαν τα τσιρακια του και αρχισαν να με χτυπανε . Απο τοτε εγινα αδυναμη και φοβισμενη για το μελλον..

Ειναι παρασκευη πρωι και ετοιμαζομαι για το σχολειο φοραω ενα απλο τζιν με ενα μακρι φουτερ και τα ασπρα σταρακια μου. Μολια φτανω στο σχολειο με βρισκουν αυτοι και με τραβανε πισω απο το σχολειο αρχιζουν να με βαρανε
Ε(γω):Σταματηστε πιαα!! Τι σας φταιωω εγωωω επιτελους !! Αρχιζω και φωναζω . Βλεπω τον Αλεξ να ερχεται εξαγριωμενος , με πιανει απο το λαιμο και ο Κωστας μου ριχνει κλοτσια στην κοιλια ενω ο Αλεξ αυξανει την δυναμη στο λαιμο . Δεν βγαινει φωνη νιωθω ενα δυνατο χαστουκι στο μαγουλο μου επειτα σκοταδι !

•Alex Pov
Με εχει κανει πυραυλο με το υφος της λυπησης που παίρνει τα παιδια την βαράνε συνεχεια και εγω την κραταω απο το λαιμο και της δινω ενα γερό χαστουκι .. τη βλεπω να κλεινει τα ματια της και αμεσως την αφηνω πεφτει αποτομα κατω και χτυπαει το κεφαλι της στο δεντρο!
Π(αυλος): Ρε μαλάκες τι καναμε ; λεει ο κολλητος μου και εγω της δινω μικρα χαστουκια για να συνελθει .. Την βλεπω κατασπρη σα το πανι και σημαδια παντου ενας καθηγητης βγαινει εξω και αντρικριζει την Αλεξια
Κα(θηγητης): τι κανατε στην κοπελα ;
Ε: τιποτα
Κα: και τα σημαδια τιποτα ειναι ; φωναξε αμεσως το διευθυντη δεν εχει σφιγμο . Μολις μου ειπε αυτο τρελαθηκα απο μια μαλακια θα στερουσα μια ζωη . Καλουμε ασθενοφορο το οποιο και ερχεται αμεσα και οδηγει την Αλεξια στο νοσοκομειο.
Φτανουμε στο νοσοκομειο μετα της πενθημερη αποβολη που πηραμε αφου παραδεχτηκαμε την αληθεια . Την βλεπω ξαπλωμενη με τη μασκα οξυγονου .. επεξεργαζομαι το σωμα της στο οποιο φενονταν πολλα σημαδια στο λαιμο και στα χερια της . Τι εκανα ο ΜΑΛΑΚΑΣ ΤΙ ΕΚΑΝΕ ΓΑΜΩ; λεω δυνατα στον εαυτο μου και ολοι με πλησιαζουν . Την βλεπω απο την πορτα να ανοιγει αδυναμα τα ματια της και φωναζω το γιατρο..

Ήρθες και όλα άλλαξαν Where stories live. Discover now