●Σηφης PovΜε κοιτουσε με απορια περιμενοντας μια απαντηση .
Σ:Εκπληρωσα την υποσχεση που σου εδωσα. Σε πηρα μακρια απο ολους.
Αλξ: εσυ εισαι αυτος που με παρακολουθουσε παντου;
Σ: ναι
Αλξ: απο που με ξερεις ; πως ηξερες που μενω ; για τον πατερα μου ; για τον Αλεξ ;
Σ: Αλεξια ολα ξεκινουν απο τον πατερα σου και το Νικο .
Αλξ: τι εννοεις; με ρωτα τρομαγμενη και σηκωνεται ορθια .
Σ: σε παρακαλω καθισε στο κρεβατι , λεω και υπακουει .
Σ: ο πατερας σου μαζι με τον Νικο εχουν το μεγαλυτερο εμποριο ναρκωτικων και οπλων στην Ελλαδα . Ο πατερας σου μετα το θανατο της μητερας σου ειχε βαλει ανθρωπο να σε σκοτωσει ομως ο Νικος τον σταματησε . Στην ιδια ομαδα ανηκει και ο Αρης με τον Αλεξ . Οταν ο Νικος με τον Αλεξ κατεβηκαν στην Αθηνα νομιζαν πως θα χασω τα ιχνοι τους. Ομως οταν ειδα εσενα και εψαξα να μαθω για σενα θελησα να σε προστατεψω απο αυτους . Αλεξια σε πηρα μακρια απο ολους για να εισαι καλα και να μην υποφερεις αλλο .
Αλξ: Κ-και εσυ α-απο που ξερεις τ-τα παιδια;
Σ: ο πατερας σου και ο αδελφος σου μου χρωστανε χρηματα που τους εδωσα για να κλεισουν καποιες δουλειες που ηταν πολυ επικινδυνες για εκεινους . Ο Νικος σε λιγη ωρα θα ειναι εδω για να σε παρει πισω ομως δεν θα τον αφησω .
Αλξ: και αν θελω να φυγω ;
Σ: δεν μπορεις
Αλξ: τ-τι εννοεις;
Σ: θα χαρισω στον αδελφο σου τα χρηματα αν αντι γι αυτα μου δωσει εσενα , απαντω . Εχει μεινει ανεκφραστη και παγωμενη μετα απο οσα ακουσε.
Την αφησα στο δωματιο και βγηκα .
Ο Δημητρης περιμενε απεξω .
Δ: τι εγινε ;
Σ: τα εμαθε ολα
Δ: και τι ειπε ;
Σ: δεν καταφερε να μιλησει μετα απο οσα ακουσε.
Το τηλεφωνο του Δημητρη χτυπα και το σηκωνει .
Δ: ναι; ... ωραια φερτους στην αποθηκη. Λεει και το κλεινει
Δ: ηρθε ο Νικος μαζι με τον Αλεξ.
Σ: ωραια φαιρνω την Αλεξια.
Ανοιγω την πορτα και εκεινη ξαφνιαζεται .
Σ: ελα μαζι μου
Αλξ: γιατι;
Σ: ηρθε ο Νικος με τον Αλεξ. Απαντω και σηκωνεται .
Την αφηνω να περασει μπροστα και προχωρα απο πισω της. Ειναι τοσο γαμημενα ομορφη που με εχει μαγεψει .
Ανοιγω την πορτα και μπαινει πρωτη εκεινη. Ο Νικος με το που την βλεπει τρεχει και την παιρνει αγκαλια.
Ν: Αλεξια εισαι καλα; σε πειραξαν ;
Αλξ: οχι ολα καλα λεει με ηρεμη φωνη.
Σ: Νικο ασε την Αλεξια
Ν: δε θα μου πεις τι θα κανω με την αδελφη μου .
Σ: η Αλεξια δεν θα φυγει απο εδω.
Ν: θα σου δωσω τα λεφτα σου απλα ασε την Αλεξια.
Σ: Νικο δε θελω τα λεφτα πια.
Αλ: και τι θελεις τοτε ;
Σ: θελω την Αλεξια .
Ν- Αλ: τι ;
Σ: θελω να μεινει η Αλεξια μαζι μου για παντα.
Ν-Αλ : ειναι μολις 16 χρονων τι λες;
Σ: θα της προσφερω τα παντα και θα την κρατησω στο πλαι μου.
Ν: οχι οχι δε γινεται .
Σ: δεν σε ρωταω στο ανακοινωνω.
Ν: Αλεξια τι εχεις να πεις;
Την ρωτα αλλα εκεινη εχει σκυμμενο το κεφαλι της και δε μιλαει . Εχει χλωμιασει και απλα κοιτα το πατωμα.
Σ: Αλεξια ελα να μιλησουμε λιγο οι δυο μας , λεω και με πλησιαζει .
Αλξ: πες μου
Σ: θα εχεις το δικαιωμα να δεις οποιον θες να βγαινεις να περνας καλα απλα δεν θα μπορεις να εχεις σχεση με αλλον και να φυγεις απο εδω . Ειναι για το καλο σου. Ολοκληρωνω και γνεφει θετικα ενω συνεχιζει να κοιτα το πατωμα.
Σ: λοιπον η Αλεξια θα μεινει μαζι μου οποτε θελετε μπορειτε να την επισκεπτεστε . Δημητρη παρε την Αλεξια .
Ν: τι ;οχι οχι !!!
Αλ: Δε γινεταιι!!
Ν: ΑΛΕΞΙΑ !! Φωναζουν ενω αποκρινεται η Αλεξια.
YOU ARE READING
Ήρθες και όλα άλλαξαν
RandomΜε λένε Αλεξια και ειμαι 16 ετών δεχομαι καθημερινα bulling απο τους συμμαθητες μου λογο της εμφανισης μου .. ολα ομως αλλαζουν οταν παιρνω μια αποφαση ζωης 17/01/2018 #3 στην κατηγορία περιπέτεια